Herkese merhaba. Daha sonra gerekli bir yazıyla bu geç kalışımın sebeplerini yazacağım ama şimdilik bu kadar geç geldiğim için hepinizden özür diliyorum. Bu bölüm finalden bir önceki bölüm olup 6 yılda anca gelebildiğim yer oluyor. Finali çok yakında yazıp paylaşmayı umuyorum. Finali yazana kadar bu bölümü bekletecektim ama gelen yorumları okuyunca mahçup hissediyorum. Eski bölümlerin tadını alacağınızı sanmıyorum ama elimden geleni yaptığımı söylemeliyim. :D Lafı çok uzatmak istemiyorum daha sonra dediğim gibi bir yazı paylaşacağım şimdilik bu bölümü yayımlamak istedim. Keyifli okumalar. ^^
-------------------
"Sen... Yoldaşlıkta mıydın? Nasıl? Ne zaman?" Adam tereddüt etti.
"6. yıldan beri. Bana hala 'nasıl' diye nasıl sorarsın? Senin için..." Kız başını iki yana sallıyor. Elini çekmek istedi ama Malfoy bırakmadı.
"Bu kadarına da inanamam. Mümkün değil. Bilirdim... Harry bilirdi! Yalan!"
"Hayır! Gizli kalmak zorundaydı. Ben Potter'dan daha önce ve daha deneyimli bir şekilde öğrendim Zihne fendi. Ama siz öyle değildiniz. Söyleyemezdik." Kadın inanmak istemiyordu. Bütün kalkanlarının zayıflamasını istemiyordu. O aşağılıktı öyle kalmalıydı. Merakına yenik düşüp fısıldar gibi,
"Göster Bana." Dedi. Malfoy hala tereddütlü gibiydi. Kadının gözlerine baktı sonra başını salladı...
Etraf bulanıklaştı ve Hermione Hogwarts'ın yıkılmadan önceki haline baktığını fark etti. Daha savaş yoktu. 6. yılları olmalıydı...'
----------
Koridorda elinde kitaplarla yürürken keyfi yapmalarını istedikleri işler aklına gelince bozuluyor.
"Malfoy! Malfoy, bekle." Oğlan kaşlarını çatıp duruyor ve arkasına dönüp aşina olduğu sesin sahibinin kendisine doğru gelmesini izliyor.
"Bana yetişemeyeceğini hala öğrenemedin mi Granger?" Kız öfkeleniyor. Yüzü kızarıyor. Bingo. Oğlan sırıtıyor. Şapşal. Kız yanına geliyor.
"Ne var?" diye soruyor oğlan. Kız elindeki zarfı ona veriyor. "Aşk mektubun mu? Gizli vermen gerekmez miydi?" Kız gözlerini deviriyor ve tekrar yürürken sesleniyor.
"Dumbledore vermemi istedi. Sana olan duygularını bana da haber verirsin artık. Bildiğim iyi bir düğün planlayıcısı var." Oğlan sırıtıyor.
"Vızvız ile seni huzuruna kabul ettiyse istemez kalsın." Kız ofluyor. İyice uzaklaştığında oğlan omuzlarını silkip adının yazdığı mektubu açıyor. Kısa bir mektup. İnci gibi bir yazı ve açık bir talimat;
'Öğle yemeği sırasında gözlerinizi Gryffindor masası yerine saatinize verip dersinizi etkilemeyecek bir zaman da ofisime uğramanızı istiyorum.
Teşekkürler.
Şifre: Altın Çilek
A.P.W.B. Dumbledore'
Gryffindor masası mı? Bakışları istemsizce önünden giden Gryffindor'a kayarken büyük bir nefes alıp kafasını kaşıyor...
----------------------
Öğle yemeğinde rahatsızca bakışlarını saate indiriyor. Bugünün karar günü olduğundan emin, süklüm püklüm sıradan kalkıyor ve homurdanarak Gryffindor masasına son kez bakıyor. Orada, tam karşısına gelecek bir yerde oturmuş masaya eğilerek salak ile avanağa doğru fısır fısır konuşuyor. Weasley'in bakışları kızda, başka nerede olacaktı ki? Bir an onun yerinde olmak istiyor. Kız yanı başında oturmuş ve en önemlisi ondan nefret etmiyor. İç çekip Büyük Salon'dan çıkıyor...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Evli Miyim? (Dramione)
Fiksi PenggemarHermione Granger ailesini kaybettiği büyük savaştan sonra eline geçen bir mektupla büyük bir mirasa konduğu ancak buna sahip olması için evlenmesi gerektiğini, evlenmesi için de tek seçeneğinin hapisteki "eski dostu" Malfoy olduğunu öğrendiğinde çok...