Bölüm 9 - Evlilik Halleri - 3 "İş Yemeği Fiyaskosu"

6.3K 435 229
                                    

Hayatım? Ben geldim.” Hermione mutfakta bulaşıkları yıkarken sinirle gözlerini devirdi. Malfoy’un acele adım seslerini duyuyordu. Belli ki beni arıyor diye düşündü. Birden nefesini bile tutup onu evde olmadığına inandırmak istedi. Ama tabii ki adam her odaya bakacaktı. Sinirle iç çekerken birden şaşırdı. Saat öğlen 12 idi. Bu saatte Malfoy’un evde ne işi vardı ki? Kendisi de tatil diye gelmişti zaten. Ama düşünürken bir şey daha fark etti. Adamın adım seslerinde bir panik vardı. Kaşlarını çatıp seslenecekken birden mutfak kapısından derin bir nefes bırakış sesi duydu. Hiç görmemiş gibi yapıp tamamen lavaboya döndü ve bulaşıklardan süngeri geçirmeye devam etti.

“İşte buradasın!” Sesi fazla heyecanlı çıkmıştı. Usulca kadına doğru ilerledi ve arkasında durup bir elini kadının arkasından onun önüne doğru uzattı ve Hermione elindeki çiçek buketini gördü. Kaşlarını çatıp arkasını döndü ve dibindeki oğlanın ona masumca gülümsediğini fark etti.

“Ne oldu?” dedi şüpheyle çiçeklere bakıp. Malfoy kırılmışa benziyordu.

“Karıma çiçek alamaz mıyım?” Hermione oğlanın burnuna soktuğu buketi köpüklü elleriyle ittirdi. Elbette kocalar karılarına çiçek alırdı. Ama Malfoy tipik bir eş değildi. Ondan böyle incelikleri sadece –balolarda- görmüştü. Gözlerini kısıp adama baktı. Kesin bir balo daha vardı. Malfoy rahatsızca yüzünü buruşturup geriledi ve sandalyeye oturdu.

“Yardımına ihtiyacım var.” Hermione kibirle ahaaladı. Bunu bekliyordu elbette. Arkasını dönüp bulaşığına devam ederken ilgilenmiyormuş gibi yaptı.

Hangimizin yok ki?” Adamın iç çektiğini duydu. “Sadece çiçekle yapabileceğim kadar küçük bir yardım mı?” 

“Aslında gelecek 2 balodan muaf tutmayı da düşünmüştüm.” Hermione ilgiyle hımlarken adama baktı. 

“Kocama nasıl hizmet edebilirim?” Adam kafasını kaşıyıp ona döndü. 

“Önemli bir firmayla anlaşmak üzereyiz. Bu çok iyi bir iş. Ama adam psikopat. Aileye önem veriyormuş. Eşimle beni görmek istediğini söyledi. Asıl niyeti ona yaraşır olup olmadığımızı görmek tabii ki. Şey, bu akşam yemeğe çağırdım. Akşam eşiyle birlikte geliyor.” Gözleri kocaman kadının cevap vermesini bekledi. Hermione burnundan soludu.

“Bana haber bile vermiyorsun ve sana iyi bir eş rolü yapmamı mı söylüyorsun? En azından saygı duyup bana sorabilirdin. Hem adamın yanında sorsaydın belki şüpheleri bile gidebilirdi!” Malfoy da burnundan soluyarak,

“Tabii adamın orada olduğunu bile bilmeden bana ‘Defol yemeğini başka bir kadınla ye ve ne olur beni aldat da kıçına tekmeyi basayım!’ deseydin ve işi kaybetseydim.” Dedi. Hermione hıhladı. 

“Tek başıma yetişemem! Başka güne at. Sonsuza mesela. Şimdi gelip onlarca şey soracaklar. Son istediğim dedikoducu ihtiyar bir kadınla sosyeteyi çekiştirmek veya seninle gerçekten kusursuz bir karı-kocaymışız gibi görünmek!” Malfoy öfkeyle,

“Tek başına yetiş diyen kim? Hizmetçi kız yardım eder. ‘Başka güne at’ mı? Sen durumun ciddiyetinin farkında mısın? ‘Ben’ adamlarla anlaşmaya çalışıyorum. ‘Onlar’ benimle değil! Ayrıca Edison’ın ihtiyar bir kadınla evli olmadığına eminim. Adam bizimle yaşıt sayılır!” Hermione şaşkınca ona baktı.

Ben Evli Miyim? (Dramione)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin