“Hermione! Seni hain! Buraya gel derhal!” Hermione gülerek bahçedeki büyük masanın başından ona doğru koşturan siyah uzun saçlı kıza ilerlerken kimseye aldırmadan herkesin ortasında çığlık çığlığa sarıldılar.
“Seni öldürmemi engelleyen tek şey evlenecek olmam geri zekâlı!” Hermione gülümserken bir daha sarıldı.
“Ve beni öldüremeyecek kadar çok sevmen.” Kadın onun kafasına vurup mırıldandı.
“Seni çok özledim…” Hermione iç çekip ona baktı.
“Seni unutmadım.”
“Şapşal.”
“Kendini Maria’ya sakla.” Jenny bir kahkaha attı.
“Bütün enerjimi emdi zaten.” Gözleri Hermione’nin arkasına takıldığında soluğunu tuttu.
“Granger seni öldüreceğim!” Hermione telaşla arkasını döndüğünde Jenny'nin Malfoy’a baktığını hatta içine düştüğünü gördü. Malfoy yüzünü mümkünse daha da yakışıklı kılan çapkın sırıtışıyla onlara bakıyordu. Gülümseyerek yanlarına gitti.
“Tanıştırayım-“ Jenny gözlerini kırpıştırarak elini uzattı.
“Sen kes sesini. Merhaba, ben Jenny, bu şapşalın kuzeniyim. Ayrıca hala soyadımda bir değişiklik yok bilmek istersen…” Hermione gülerken Malfoy hafifçe gülümseyip elini uzattı.
“Draco Malfoy ve benimkinde bir ekleme oldu yakın zamanda.” Hermione’yi çekip şakağını öptüğünde Jenny içini çekti.
“Sadece şansımı denedim. Neyse ki hala Jack’a aşığım.” Dönüp masaya doğru seslendi.
“Jack!” Masada bir hareketlilik oldu ve bir delikanlı gülümseyerek yanlarına geldi. Kahverengi dağınık saçları ve koyu renk gözleriyle çok yakışıklıydı. Yüzüne yakışan bir gülümsemeyle misafirlerine baktı.
“Bu sana bahsettiğim hayırsız. Halk içindeki adıyla Hermione…” Hermione gözlerini devirip elini uzattı.
“Jenny, Jack, Draco’yu yakışıklılıkta oldukça üzebilir. Memnun oldum.” Jack hoş bir kahkaha atarken Jenny 'işteee' diyerek gururla sevgilisinin sırtını pat patladı. Ardından Malfoy’a dönerek elini uzattı.
“Oldukça dişli bir rakip. Memnun oldum Bay Rakip.” Malfoy elini sıkıp başını salladı.
“Evlendikten sonra köreliyorsun. Hala vazgeçebilirsin.” Jenny heylediğinde Hermione Malfoy’un belinden sarılmış gülümserken hafifçe çimdirdi…
“Yemeğe geçelim hemen! Sizi bekledim ve açlıktan ölüyorum!” Malfoy gülümseyerek başını sallarken Hermione’ye omzundan sarılmış ilerlediler.
“Demek yakışıklılıkta kimseyi geçemem öyle mi Granger?” dedi Malfoy masaya ilerlerken kızın şakağına dudağını koyup. Hermione oldukça rahatsız suratında aptal gülümsemesi masaya gelirlerken,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Evli Miyim? (Dramione)
FanfictionHermione Granger ailesini kaybettiği büyük savaştan sonra eline geçen bir mektupla büyük bir mirasa konduğu ancak buna sahip olması için evlenmesi gerektiğini, evlenmesi için de tek seçeneğinin hapisteki "eski dostu" Malfoy olduğunu öğrendiğinde çok...