Bölüm 2 - Çözüm Önerileri

7.8K 467 383
                                    

2 AY SONRA

“Vay canına!” dedi Ginny. Tek kelime etmeden dinlemişti şimdi gözleri kocaman karşısında hala hüzünlü kıza bakıyordu. “Ve biz neden şimdi öğreniyoruz?!” Hermione özür dilemek için ağzını açmıştı ki-

“Evet, Hermione biz neden şimdi öğreniyoruz?” Şokla arkasını döndüğünde ona bakan Harry ve Ron’u gördü.

“Harry-“ dedi cılızca açıklamak ister gibi.

“Arkadaşın olduğumuzu sanıyorduk Hermione.” Dedi Ron kızgınca kıza bakarken. Hermione onların ne zaman gelip ne zaman ne kadar dinlediklerini nasıl fark etmediğini düşünürken destek istercesine Ginny’ye döndü. Ginny omuzlarını silkip ayağa kalktı ve nişanlısını kolundan çekip koltuğa oturturken Ron’a da pis bir bakış attı ve kızıl saçlı oğlanda oturunca Hermione başını masaya eğdi.

“Buraya ne zaman geldiniz siz?” Ginny gözlerini devirdi.

“Anlatacağını söylediğinde tuvalete diye kalkıp onları çağırdım. Bana öyle bakma! Seni benden daha çok seviyorlar başına ne geldiğini bilmeleri hakları…” Hermione iç çekip yine başını eğdi.

“Seni çok merak ettik Hermione.” Dedi Harry şefkatle kızın koluna dokunarak. “Bizimle paylaşmanı isterdik.”

“Ne yapacağımı bilemedim Harry.” Dedi acıyla başını kaldırıp onlara bakarak. “Hala da bilmiyorum. Kabul etmek istemiyorum, ondan nefret ediyorum ama tek çarem de o.” 

Diğer üçü afallamış ona bakarken Hermione küfrederek ayağa kalktı. Ginny hızla kalkıp onu kolundan yakaladı.

“GRANGER SENİ ÖLDÜREBİLİRİM!” Hermione dehşetle ona baktı.

“Ginny bırak beni, gitmeliyim!” Oğlanlarda kalkıp kızı tutarken Hermione bir çığlık attı sonra 4 kişi cisimlenirken bütün masalarda kafalar o tarafa döndü…

--------------

“Lanet kolumu kim tutuyor?!” 

“Merlin birisi ışığı yaksın sanırım bir şeye basıyorum-“

“Çek ayağını üstümden geri zekâlı!”

“AH! Kim tekme attı?!”  Bir şeyin kırılma sesi gelirken birisi küfretti. Işıklar yakılırken Harry, Ron’un düşürdüğü vazoya baktı.

“O tarihi eserdi aptal!” Ron omuz silkip Diagon’da 10 Galleon olduğunu söylerken kolunu tuttuğu kıza döndü ve pis bakış yiyince sırıttı.

“Evine hoş geldin hayatım!” Hermione gözlerini devirip evin içine bakarken Grimmauld’da olduğunu fark etti ve gözleri gereksiz yere dolarken odaya göz attı… Savaş boyunca burası karargâhları olmuştu. Eski, acı ve tatlı anıları hatırlarken savaş zamanı yine gözünün önüne geldi.. Ölenler bağıranlar anne ve babası… MİRAS! Hızla kolunu çekti ve geriledi. Diğerleri öfkeyle ona bakarken ‘oflayarak’ koltuğa oturdu. Ellerini kucağında birleştirip ovuştururken gözlerini de eline indirdi.

Ben Evli Miyim? (Dramione)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin