Bölüm 21 - O Zaman Ne Yapacaksın?

5.1K 375 105
                                    

Nereye gittiğinin bir önemi yoktu aslında. Sadece oradan ve ondan uzaklaşsa yeterdi. Ne düşüneceğini bilmiyordu. Yeterince derdi yokmuş gibi beynini birde az önceki olanları düşünmekten kurtaramıyordu. Ne olmuştu öyle? Hermione sinirle dişlerini gıcırdattığında bahçeye çıktığını fark etti ve rüzgâr içine işlerken kendine sarılıp havuzun başına gitti. Çimlerin üstüne oturdu ve havuzu izlemeye başladı. Düşünmek istemiyordu. Düşünemeyecek kadar yorgun hissediyordu ama az önceki sahneler aklından çıkmıyordu bir türlü.

Malfoy onunla oyun oynamaktan her zaman zevk alırdı, ama bu sefer haddini aşmıştı. Birden hayatında hep Malfoy olduğunu fark etti. Her zaman onu görüyordu. Gerçek olma ihtimalini düşündü ama sonra pis pis güldü. 'Kendini kandırıyorsun, inanma.' Hermione ondan kanıt istese bile gösteremeyecekti, sonra birden ce-e sürpriz seni kandırdım hayatım yoksa gerçekten sana âşık olduğumu sanıp hayaller mi kurdun diye bir yerlerden fırlayacaktı. Hermione kendini küçük düşürmeyecekti, asla! Derin bir iç çektiğinde yanında bir hareketlilik hissetti. Başını kaldırdığında ufak bir inilti çıkardı.

"Merhaba," dedi Larkin gülümseyerek kızın yanında oturdu ve o da havuza baktı. "güzel bir gece ha?" Hermione surat asarak homurdandı.

"Daha güzel olamazdı."

"Neden kocanın yanında değilsin sen?"

"Sen neden Maria'nın yanında değilsin?" Adam içini çekti.

"Çok içmiş, sızdı."

"Hım."

"Sen cevap vermedin?"

"Neye?"

"Neden buradasın demiştim."

"Kuzenim evleniyor," Larkin güldü.

"Ondan bahsetmiyordum," dönüp kıza baktı. "biliyor musun hiç değişmemişsin. Ama çok değişmişsin..." Hermione tezatlığa gözünü devirdi. Bundan sonrasını duymaya ihtiyacı yoktu. Ayağa kalkıp omuz silkti.

"Değerimi bilen birisini buldum. Işığımı o yaktı." Larkin de ayağa kalktı.

"Değerini bildiği halde seni burada savunmasız bir başına mı bıraktı?" Hermione gözlerini kaçırdı. Onu iten kendisiydi. Kendisi kaçmıştı.

"İyi geceler Larkin." Larkin onun önünü kesti.

"Sınırımı aştım, özür dilerim." Hermione sinirle güldü.

"Bu yaptığın en acısız sınır aşmaktı." Larkin uzanıp kızın elini tuttu.

"Hermione, biliyorum seni üzdüm ama pişmanım." Hermione şaşkınca oğlana baktı.

"Bunun için çok geç."

"Bana evli olduğunu zırvalamayacaksın değil mi? Çünkü inanmam. Senin evlendiğine asla-" Hermione kaşlarını çatıp ellerini çekti.

"Hala beni küçümsüyorsun Ryan. Senin bıraktığın o ucube değilim artık. Sen de benim hatırladığım o adi değilsin... Daha da aşağılık olmuşsun. Kardeşimle sözlüyken bana yaranıyorsun, benimle olunca ne isteyeceksin? Sana bağlı sadık falan filan. Daha bunları şimdi beceremezken..." küçümseyerek başını iki yana salladı ve oğlanı geçip hızla eve girdi. Merdivenleri tırmanıp kendini odaya attı ve kapıyı kapattı. Aynı anda gerçeklik üstüne çökerken arkasını dönmeye korkarak nefesini tuttu. Malfoy'un odasına gelmişti, onların odasına! Malfoy'un uyumuş olması için dua edip yavaşça arkasını döndü. Yatak boştu. Kavga ettikleri zamanki gibiydi. Adam gitmiş miydi? Başını çevirip cam kenarına baktığında tekrar nefesini tuttu. Oğlan cam önünde ile geri yürüyordu heyecanla. Kadını görünce hareketleri yavaşladı. Hermione tam odadan çıkacakken Malfoy kapıya bir kilitleme büyüsü yolladı. Hermione hızla ona döndü. Sonra yatağa atılarak yastığını kaldırdı ama asası orada değildi. Öfkeyle yerinde doğrulup adama bağıracakken oğlan dibinde bitip gözlerinde tuhaf bir ışıltıyla kızın kollarından tuttu.

"Bırak beni Malfoy!" Malfoy hızlı hızlı soluk alıp veriyordu. Hermione yutkunarak başına ne geleceğini düşündü. Ağzının kuruduğunu hissedip dudaklarını ıslattığında adamın bakışları oraya indi. Hermione yaptığına pişman olurken adam eğilip onu hafifçe öptü. Sonra kırmaktan korkarcasına geri çekildi yeniden gözlerine baktı. "Benden ne istiyorsun?" dedi kadın ağlamaklı bir sesle. Kalbinin kırıldığını hissediyordu. Malfoy gözleri kocaman ona baktı.

"Sana zarar vermem!" dedi. "Ama sen bana inanmıyorsun." Hermione hızlı hızlı nefesler alıyordu.

"Sana neden inanayım bırak beni. Bana hiçbir şey ispat edemezsin-" Malfoy'un gözlerinde bir ışık yandı. Hermione korkuyla debelenince oğlan onu bırakıp yine yukarı aşağı yürüdü.

"Sana," dedi yürürken kadına baktı. "ispat edeceğim. O zaman... o zaman ne yapacaksın?"




————




Evet bir günde 3 bölüm.. İçim rahatladı resmen. :D

Ben Evli Miyim? (Dramione)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin