Hermione iki haftayı nasıl geçirdiğini bilmiyordu, hafta boyunca Gelecek Postası ve diğer bütün gazetelere bol bol açıklama yapmışken evlenmeden öldüğünü hissediyordu. Büyücülük dünyası bu evliliği konuşuyorken herkes bir teori uydurmuştu. Hermione’nin detaya inmesine gerek yoktu. Eskiden olan bir yakınlaşma sonucu-kendine lanet ediyordu- evleniyorlardı. Malfoy’u mutlu edebilmek için falan falan! Millet bunlara nasıl olurda inanırdı? Gerçi inanmaları için söyleniyordu ama o Malfoy’du!
Yataktan çıkmak istemese de bir süre sonra çalan alarmla yüzünü buruşturup gözlerini açtı ve saati kapattıktan sonra gözü yanındaki takvime takıldı. Bir çığlıkla yataktan fırladı.
“Bugün evleniyorum!” Aceleyle banyoya dalarken yüzüne su çarparak sakinleşmeye çalıştı.
“BUGÜN EVLENİYORUM!” Hızla duş alıp çıkarken aşağı kattaki sesleri duydu ve bornozuna sarınarak aşağı indiğinde kaşlarını çattı.
“Ginny?!” Ginny salonun ortasında hizmetçi Diana’a kahve yapmasını söylerken gülümseyerek arkasını döndü ve Hermione’ye bakınca yüzünü buruşturdu.
“Sen hala hazır değil misin?” Hermione şaşkınca ona bakarken Ginny mutfağa doğru seslendi.
“Kahveler iki oldu Diana ve Hermione’nin odasına yolla lütfen..teşekkürler.” Hızla merdivenlere koştururken Hermione’yi çekiştirerek odasına soktu. Heyecanla etrafına bakarken öfkeyle Hermione’ye döndü.
“Gelinliğin nerede?!” Hermione afallamış başını iki yana salladı.
“Saçmalama Ginny. Bu gerçek bir evlilik değil ki-“
“Rahip karşısında yan yana duracak mısınız?”
“Evet.“
“Sana evet mi hayır mı diye soracaklar mı?”
“Evet-“
“Sen evet diyecek misin?”
“Evet ama-“
“Malfoy pislik olabilir ama bugün yapacağınız şey gerçekten bir evlilik Hermione ve gelinliği giymek zorundasın! Nerede?” Hermione çaresiz dolabını açtı ve beyaz diz üstünde biten sade elbisesini gösterirken Ginny inleyerek yıkıldı adeta.
“Hermione! Seni öldürmek istiyorum! Şükran gününde annenlere gitmiyorsun şapşal! EVLENİYORSUN!” Ginny asasını kıza doğrulttu, Hermione’nin bornozu yerine kıyafeti gelirken kızıl cadı hızla atılıp elinden tuttu ve cisimlenirlerken Hermione feryat etti…
-------------
Sonunda bütün Londra arşınlanmış görülen her mağazaya girilmişken Ginny bir şeyi beğenmemiş en beğenisine yakın olanı aldı. Eve geri döndüklerinde Harry ve Ron onları bekliyordu. Hermione hepsine bakıp üzüntüyle,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Evli Miyim? (Dramione)
FanfictionHermione Granger ailesini kaybettiği büyük savaştan sonra eline geçen bir mektupla büyük bir mirasa konduğu ancak buna sahip olması için evlenmesi gerektiğini, evlenmesi için de tek seçeneğinin hapisteki "eski dostu" Malfoy olduğunu öğrendiğinde çok...