Bölüm 17 - Güzel Bir Geceydi

5.7K 391 67
                                    

“Hazırlanmak için 1 saatiniz var millet!” dedi Jenny çay partisini hatırlatarak kapıyı açtı. Millet dans dersinden yeni çıkmış yorgunluktan ölmüş homurdanıyorlarken kadın sırıttı.

“Dinlenmek içinde 5 saatiniz var.” Etraftakiler ahaalarken keyifle banyolara koşturdular…

--------------------------- 

Bahçe muazzam güzellikteydi. Akşam olurken bahçenin köşelerindeki lambalar yakılmış ve yeşil çimenler mavi yeşil sarı ışıklar altında parlıyor havuzun kenarındaki ayrı beyaz ışıklandırmada suyun üzerinde bütün renkler cıvıldaşıyordu. Canlı müzik eşliğinde gençler dans ediyor, yaşlılar birbirleriyle konuşuyorlardı. Orkestra bahçenin ayrı bir ışıklandırılmış yerinde bir kürsünün üzerindeydi. Orkestranın yanında ise uzun üzeri yiyecek, içecek sürahi kâselerle dolu beyaz örtülü bir masa vardı. Hermione banyoya ilk girme kavgasından sonra Malfoy’la bir daha konuşmamış dizinde biten krem rengi rahat elbisesiyle bahçede misafirlerle ilgilenirken buruk bir şekilde mutluydu. Akrabalarını görmüştü, en sevdiği akrabası da evleniyordu. Ama anne ve babası burada değildi. Kendine sarılırken havuzun kenarında yürüdü. Kim bilir anne ve babası kendisi için nasıl endişelenmiş üzülmüşlerdi. Onları yeteri kadar görmemişti bile. İki sokak aşağıdaki evlerine buraya geldiğindendir gitmemişti..gidememişti. Onların anılarıyla dolu o evde onları koruyamadığı o evde ne yapacaktı ki? Her yerde onların kokusu onların anısı… İçini çekerken havuzun kenarına çökmüş ve elindeki kadehle havuzdan dalgın dalgın su doldurup döken Maria’yı ve onun yanında ayakta durmuş Jenny, John ve Malfoy’u görerek o tarafa ilerledi..

“Hey Herm!” dedi Jenny umutsuzca suyla oynayan kadını göstererek. “iyice sarhoş oldu.” Maria sesle başını kaldırıp yüzünü buruşturarak kardeşine baktı.

“Sarhoş değilim ben.” Hermione surat asarak ona doğru eğildi ve kolundan tuttu.

“Evet, evet değilsin. Kalk da odana götüreyim seni.” Maria kolunu sertçe çekiştirerek havuz kenarında popo üstü düşerken pis pis Hermione’ye baktı.

“O ellerini bana sürme Bulanık.” Malfoy kaşlarını çatıp Hermione’ye bakarken Hermione’de şaşkın ona bakarak bilmiyorum dedi.

“Bilmiyormuş.” Dedi Maria hıçkırarak alayla. “Belki de herkesin ‘bilmesinin’ zamanı geldi kardeşim.” Hermione hafifçe yutkunarak kadına doğru eğildi.

“Neden bahsettiğini bilmiyorsun, kes sesini seni odana götürüyorum.” Maria sürünerek ondan geriledi.

“Aman lütfen ışınlanalım.” Hermione telaşla kadının çimenlere düşürdüğü kadehe havuzdan su doldurup onun yüzüne döktü. Malfoy’un gözleri büyürken Hermione hiddetle,

“Kendine geldiysen sus-“ dedi. Maria saçları ıslanmış öfkeyle bağırırken havuza elini daldırıp Hermione’nin üstüne su sıçrattı.

“Bunu ödeyeceksin Granger!” Hermione ufak bir çığlıkla geriye çekilirken öfkeyle eğilip kadehi bir daha doldurdu ve Maria’nın üzerine döktü. Jenny hızla yanlarından ayrılırken Malfoy Hermione’nin üstüne eğilmiş omzunu tuttu.

Ben Evli Miyim? (Dramione)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin