37. Fransa

4.8K 360 833
                                    

Medya ❤️ Ben :)

~Taehyung

Th: Jungkook ben delirdim galiba şizofrenim ben Jimin ve Yoongi'yi görüyorum hatta seslerini bile duydum benim psikolojik tedavi almam gerek

Jk: Taehyung... Eğer ben de delirmediysem onlar gerçekten burada

Jm: Buradayız tabii oğlum başka nerede olacağız? Bizim yanımız, sizin yanınız.

Th: Ciddi misin sen?

Jm: Tae kör müsün? Jungkook'a olan aşkın seni fazlasıyla kör etmiş anlaşılan

Yg: Benim de sana olan aşkım gözlerimi kör ett-

Jk: OĞOĞOĞOĞOĞ

Th: Ya bi susun! Jimin sana çok kızgınım neden gelmedin havaalanına? Veda bile edemedik.

Jm: Tae sen gerçekten aptalsın ben bir şey demiyorum artık

Jk: Ya nasıl oldu peki bu? Bilet ne zaman aldınız ne ara karar verdiniz buradaki düzeniniz ne olacak?

Yg: Her şeyi Tae'in annesi ayarladı.

Th: Bir dakika... Ne? Siz bizimle mi geliyorsunuz şimdi?

Jk: Bebeğim ohoo oraları çoktan geçtik sen uyu bence bi, uyanınca anlatırım ben.

Olayları idrak etme konusunda gerçekten zorlanıyordum, birinin uzatmadan bir çırpıda her şeyi anlatması gerekiyordu yoksa delirebilirdim.

Jm: Tae'in annesi dün gece beni aradı, durumdan bahsetti. Orada nerede yaşayacağınızı nasıl geçineceğinizi falan anlattı, sonrasında uzun süredir Tae ile dostluk ilişkimiz olduğu için kopmasını istemediğini ve fark ettirmemeye çalışsa da Tae'in de bu duruma çok üzüldüğünden bahsetti.

Annem yine yapmıştı yapacağını, bu kadına aşıktım aşık!

Jm: Konuşmamız tamamen böyle ilerlerken annenle bir anda kanka olduk ve konu konuyu açtı uzun süre konuştuk. Yoongi ile sevgili olduğumuzu duyunca-

Jk: Ne? Sevgili mi?

Th: Bana aptal falan diyorsunuz da Jungkook daha aptal. Hatırlamıyor musun Yoongi'nin mükemmel romantik teklifini.

Jk: Ne bileyim lan kaossuz tek dakikamız olmadığı için güzel anılar siliniyor yavaş yavaş

Th: Sana asla silinmeyecek harika anılar bırakacağım sevgili-

Jm: YA SİKERİM SİZİ DE AŞKINIZI DA! KONUŞTURUN BENİ Bİ!

Küçük civcivin sinirlenişi ile onu dinlemeye devam ettik. Annem Jimin ve Yoongi için de bilet almış ve arkadaşından bir daire daha teklif etmiş. Anlamıyorum biz Kraliçe Elizabeth'e falan mı gidiyoruz ne bu zenginlik?

Jm: Tabii ki bunu kabul etmedik çünkü burada kalmak zorundayız, en azından liseyi burada bitirmeliyiz. Hem ailemiz de bir an da başka bir ülkeye yerleşmemize sıcak bakmaz, şimdilik sadece 1 hafta sizin yanınızda kalacağız. Ayrı bir daire istemedik kadına karşı yüzsüzlük olur yani zaten siz orada bedava konacaksınız bir daireye, bir de biz çıkmayalım.

Th: Oha dördümüz 1 hafta aynı evde miyiz yani? Tanrım... Bu harika!

Jk: O zaman nasıl sevişeceğiz?

Hepimiz Jungkook'a dönüp baktığımızda o en ufak utanma belirtisi göstermemiş, aksine devam etmişti.

Jk: Yani benlik sorun yok da benim güzelim sizden çekinip rahatça inleyemezse gebertirim sizi

"0505" Taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin