Amk şu Survivordaki Nisa-Barış olayına aşırı sinir oldum CemNisciydim ağlcam
~ Taehyung
whoistherealme
HASSİKTİR
YANİ
BİSMİLLAH (bu kelimeyi çok yanlış yerde kullandın sağındaki ve solundaki melek kararsızca birbirine baktı şu an)
BU... GERÇEK Mİ?devilsboy
Evet babacık :D
Neden bu kadar şaşırdın?whoistherealme
Bu resmen sanat eseri (ne sandın yarraam)
Şaheser
Çok iyi
Kedicik seni çok istiyorum şu an
Bizim buluşmamız lazım (anasının amı)devilsboy
Umm fazla erken değil mi babacık?whoistherealme
Ah haklısın
Sexting yapabilir miyiz?devilsboy
Bunu ben de çok istiyorummhTam babacığım bir şeyler yazarken Jimin aramıştı:
Th: Alo?
Jm: Alo? Nasılsın Tae?
Th: İyiyim sen?
Jm: Ben de iyiyim. Sana şey diyecektim. Yani tabii ki artık görüşmüyorsundur ama ben yine de merak ettim öylesine. Jungkook ile görüşmüyorsun dimi hala?
Yutkundum. Doğru mu söylemeliydim? Yalan mı?
"Görüşüyorum. Hatta lunaparka gittik, o kadar eğlendim ki"
Bir anda söylemiştim, Jimin incinecekti.
Jm: DNŞEÖDŞDFŞVŞ ESPRİ DESEN VAR
Th: Ciddiyim
Jm: Hayır değilsin
Th: Gayet ciddiyim
Jm: KAPA ÇENENİ CİDDİ FALAN DEĞİLSİN!
Jimin'in ani bağırışı ile sustum. Neden bu kadar büyütüyordu olayları?
Jm: O çocuğun gerçek yüzünü bildiğin halde onunla görüşmeye devam ediyorsun. Önüne gelen herkesle bir cinsel ilişkisi olduğunu bile bile onunla hala görüşüyorsun. Belki de onun seni becermesini istiyorsundur ha? Belki de sürtüksündür Tae? Sen lanet olası bir...
Th: SUS! SEN NE DEDİĞİNİN FARKINDA MISIN? NE KADAR İLERİ GİTTİĞİNİN FARKINDA MISIN? BİZ SENİNLE KAÇ YILDIR KARDEŞİZ VE BANA SÖYLEDİĞİN ŞEYLERİ KULAĞIN DUYUYOR MU JİMİN? JUNGKOOK'UN SINIFA İLK GELDİĞİNDE NASIL DIŞLANDIĞINI GÖRMEDİN! BU LANET DÜNYADA HEP YALNIZIM DİYEREK NE KADAR ÜZÜLDÜĞÜNÜ GÖRMEDİN! GAY OLMADIĞIN İÇİN BİZİ ASLA ANLAYAMAZSIN! BİZİM BİRBİRİMİZDEN BAŞKA BİZİ ANLAYAN KİMSEMİZ OLAMAZ JİMİN!
Ağlarken konuşmaya devam ettim:
"BİZ EŞCİNSELİZ VE BU SİKİK DÜNYADA YARGILANMAYA MAHKUMUZ. AMA KENDİMİZDEN BİRİNİ BULUNCA SEVİNİYORUZ İŞTE, YALNIZ DEĞİLMİŞİZ DİYORUZ! BİRBİRİMİZE DESTEK OLUYORUZ YAN YANA YÜRÜYORUZ RENGARENK YOLLARI. HOMOFOBİK OLMASAN BİLE BİZİ ASLA ANLAYAMAZSIN JİMİN! KENDİM GİBİ BİRİNİ BULDUĞUM İÇİN ÇOCUKLAR GİBİ MUTLUYKEN BANA DEDİĞİN ŞEYLER CANIMI ÇOK ACITTI..."
Sinirle telefonu kapatıp yere fırlattım. Jimin'in bana dedikleri koymuştu. B-Ben... Sürtük müydüm? Hayır sürtük falan değilim! Her gün başkasının altında sabahlamıyorum. Hiç ilişkiye girmedim bile, sürtük falan değilim ben seni lanet olası Park Jimin!
Kendi kendime konuşurken ağlıyordum da. Jimin ile tartışmayı sevmiyordum, onunla çok eğleniyordum. O benim en yakınımdı ama ilk kez kavgamızın sonu şaka ile gülüşmeye gitmemişti. Canım gerçekten fazla yanıyordu.
Ama hayır, üzülmemem gerekiyordu. Madem bana bunları söylemek istiyordu tamam söyleyebilirdi. Kimsenin canımı acıtmasına müsaade etmemem lazımdı. Jungkook'u aramak her şeyi ona anlatmak istiyordum ama yapamazdım, hakkında bildiklerimi ortaya dökmüş olurdum.
Lavaboya giderek yüzümü yıkadım ve kendime geldim. Hiçbir şey olmamış gibi davranacaktım şu an. Evet hiçbir şey olmamış gibi davranmak en sevdiğim oyunlardan biriydi. Sadece şu anlık Jimin ile tartışmamış gibi davranacaktım. Tabii bu onunla yakın olacağım anlamına gelmiyordu.
GaySonic'i açtım (uygulamaya bu adı ben verdim isçdcefşfig) Babacığım bir sürü mesaj atmıştı. Şimdi ona cevap vermediğim için sinirlenmiş ve bana ceza vereceğini söylemişti kesin.
whoistherealme
Tamam başlıyorum o zaman :)
Bu kadar hevesli olman beni mutlu ediyor
Orada mısın kedicik?
Hey
Nereye kayboldun?
Bir sıkıntı mı var?
Şeytanın oğlu!
Endişeleniyorum?Tanrım... Mesajına sadece 2 dakika bakmadım diye bana kızan şahıs 10 dakika bakmayınca hiç de sorun çıkarmamıştı? Tuhaf biri olmalı.
devilsboy
Özür dilerim babacığım. Gerçekten seni endişelendirmek istemedim. Sadece bir şeye canım çok sıkkın iyi hissetmiyorum sonra sexting yapsak? Of gerçekten çok özür dilerimwhoistherealme
Sorun değil kedicik. Canını sıkan durumu paylaşmak ister misin?devilsboy
Bir arkadaş problemi işte.whoistherealme
Anladım. Arkadaşlarını düzgün seçmelisin seni kırıp üzmemeliler.Bu adam beni şaşırtmaya devam ediyordu.
devilsboy
Haklısın. Çok teşekkür ederim 🥺Uygulamadan çıktığımda ders çalışmam gerektiğini fark ettim. Uzun zamandır odaklanma sorunu yaşadığım için derslerden geri kalmaya başlamıştım. Kitapları açtığımda devam edemedim, içimden gelmiyordu. Aklımda binbir türlü şey vardı. Jimin ile yaşadığım şeye üzülüyordum, ne kadar kafama takmak istemesem de üzülüyordum işte...
Bir yandan da Jungkook ile beraber olmak istiyordum sürekli. Onunla yatmak onunla kalkmak onunla konuşmak istiyordum. Gereksiz yere böyle isteklerim vardı. Uygulamadan konuştuğum kişi ile de Jungkook'u aldattığımı düşünüyordum. Ortada aldatmalık hiçbir durum yoktu ama her şeyi kendi içimde çok büyütüyordum işte.
Telefonum çalmaya başladı. Baktığımda Jungkook'un aradığı gördüm. Kalbim hızlandı, mutlu oldum. Beni araması hoşuma gitmişti.
Th: Alo?
Jk: Özür dilerim
Th: Ne?
Jk: Sen benim hakkımda her şeyi biliyorken sustun. Tüm iğrençliklerimi bilirken sustun yanımda kaldın. Bana tek bir soru bile sormadın iğrenmedin. Belki de iğrensen bile çaktırmadın. Ben özür dilerim bunları sana kendim söyleyemediğim için, özür dilerim beni tanımana fırsat tanımadığım için. Ama görüyorsun işte, şimdi beni tanıyorsun ve ne kadar pislik bir insan olduğumu biliyorsun. Gerçekten zorla yanımda kalıyorsan kalmak zorunda değilsin Tae. Benimle ilgili düşüncelerin çok değiştiyse, benden haz etmiyorsan gerçekten rol yapmak zorunda değilsin.
Tüm bunları söyledikten sonra ufak bir hıçkırık sesi duymuştum ve telefonu kapatmıştı. Ben ise öylece duruyordum, hiçbir şey söyleyemeden. Kapanmış olan telefon elimde, öylece duvara bakıyordum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"0505" Taekook
Fanfiction{TAMAMLANDI} Onlar tüm bu zorlukların üstesinden gelebilecek şeye sahipler, birbirlerine..