19. Kimsen O Kişi Ol

10.1K 530 344
                                    

Gençler bölümleri çok kısa yazdığımın farkındayım ama özür dilerim genelde vakit bulamıyorum ve sizi de bekletmek istemiyorum. Ayrıca nasıl uzatacağımı bilmiyorum, umarım rahatsızlık duymuyorsunuzdur.

~Taehyung

Kısa süreli şoktan kurtulup hemen Jungkook'u aramaya başladım. Açmıyordu... Instagram'a girip ona dm attım. Birkaç gün önce birbirimize numaralarımızı vermiştik (daha tanışalı birkaç gün oldu zaten 💆‍♀️) ama yine de Instagram'dan konuşuyorduk. Neden wpye geçmediğimiz hakkında en ufak fikrim yoktu. (gerçekten tek sorun bu mu şu an)

kimtaehyung5
Jungkook lütfen böyle yapma. Bak kimse yüzünden saklanmak zorunda değilsin! Kimse yüzünden kendini değiştirmek zorunda değilsin! Ben gerçek seni öğrendim ve bu seni benden uzaklaştırmadı. Çünkü sana değer veriyorum ve yanında zorla kaldığım falan yok. Ben gerçekten her an seninle olmak istiyorum. Seninle vakit geçirmeyi çok seviyorum, seni önemsiyorum. Ayrıca kendinden utanma, Jeon Jungkook olduğun için gurur duy.


Ona gayet içten attığım bu mesaj sonunda heyecanla beklemeye başladım. Umarım yazardı veya arardı umarı... Bİ DAKİKA! JUNGKOOK'A HER ŞEYİ JİMİN SÖYLEMİŞ OLABİLİR Mİ? KAFASINI KARIŞTIRIP JUNGKOOK'U ÜZMÜŞ OLABİLİR Mİ? EĞER GERÇEKTEN BÖYLEYSE ÇOK KÖTÜ OLACAK!

Hemen Jimin'i aradım, beklediğimin aksine telefonu açmıştı.

Jm: Evet ben söyledim.

Hiçbir şey konuşmadan direkt böyle demişti. Yediği haltı çok iyi biliyordu.

Th: Neden yaptın?

Jm: O sikik yüzünden aramız bozuldu ve ben de onu üzmek istedim.

Th: Zavallı olduğun kadar rezilsin de.

Telefonu kapattım. Jimin ile aramız fena bozulmuştu ve eskisi gibi olması mümkün değildi. Bunu o istemişti, neden yapıyordu bilmiyorum ama gerçekten çok üzülüyordum.

Jungkook'un aradığını görünce hemen telefonu açtım:

Th: Alo?

Jk: Tae... Ben ne diyeceğimi bilemiyorum o kadar iyisin ki. Tanrı seni bana adeta hediye olarak göndermiş. Kaç yıldır tanıdığım insanlar bile bana bu kadar iyi gelmiyor. Ama sen gerçekten... Of konuşamıyorum. Mesajın beni çok mutlu etti, iyi ki dedim ya iyi ki varsın.

Th: Ben her zaman seninle olacağım Jungkook. Nasıl biri olduğun önemli değil. Ben seni olduğun gibi kabul edeceğim, olmak istediğin biri gibi de diyebilirim. Hiçbir şahsiyetin seni kısıtlamasına izin verme ve kimsen o kişi ol. Ne yaparsan yap her hareketinde destekçin olmak istiyorum.

Jk: Gerçekten kimsem o kişi mi olayım Tae? Gerçek Jungkook'un kim olduğunu bile bile bunu istiyor musun hala?

Th: Evet Kook!

Jk: Ama bu iyi bir şey değil ki. Gördüğüm herkesle bir ilişkim vardı.

Th: Belki de gerçek Jungkook'u birazcık mutasyona uğratmalısın. Huh?

Jk: Nasıl yani?

Th: Bak ne diyeceğim. Yarın tatil, tüm günümüzü beraber geçirmeye ne dersin?

Jk: Harika olur. Nerede ve kaçta buluşalım?

Th: 12.00de BigHit AVM'de. (koskoca şirketi avm yaptık mk)

Jk: Tamamdır. Her şey için teşekkür ederim Tae.

Th: Teşekkürlük bir durum yok ki...

Bir süre ikimiz de durup nefes alıp verişlerimizi dinledik. Sonra bir an gelen utangaçlıkla "Hoşçakal" diyerek telefonu kapattım. Lanet olsun nefesini biraz daha dinlesem nolurdu sanki?

Penceremi açıp havayı içime çektim. Aslında Jungkook'un her gördüğü kişiyle ilişki yaşayan o Jungkook olmasını istemiyordum. Benim istediğim şey... Oh sanırım seksi sevmesi ve buna rağmen bunu gizlememesini istiyordum. Dönme dolap etkisindeydim hala, bir an kendime kızdım. Jungkook'a kendin ol diyordum ama kendisi pek de iyi değildi. Küçük sınıflara izletmek ne ya, aklıma geldikçe çıldırıyordum.

Ama bence Kook istese bile tamamen öyle olamazdı artık, biliyordum işte... Hayatında tek kişiye yer verirdi, eksi Jungkook'u sadece özel anlarında ortaya çıkarırdı :) Aslında olması gereken de buydu. Ancak Kook'un hayatında yer vereceği o tek kişi kim işte ona da o karar verebilirdi. Umarım aşk yaşadığı kişi onu asla üzmezdi...

Gözlerimin nedensizce dolmasına anlam veremiyordum. Şu sıralar yoğun duygusallık içerisindeydim. Niye böyle... Bilmiyorum...

Çaresizce masama oturdum yine, kafama girmek zorundaydı bu dersler. Onlarla içli dışlı olmalıydım ki cam kenarına geçip saatlerce düşünerek düşüncelerimin içinde boğulmamalıydım...

Tam o sırada GaySonic'den gelen bildirim dikkatimi dağıtmıştı.

*whoistherealme nickini iknowmyself olarak değiştirdi*

"0505" Taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin