41. Chinsun

3.1K 274 220
                                    

Ya smut bölümünü yazalı kaç gün geçti hala Jimin'i seme ve Yoongi'yi uke yaptığım için bana kızanlar var. Arkadaşlar ben onların karakterini böyle daha uygun buldum, yeter mi artık kesinlikle şu seme/uke olamaz bu seme/uke olabilir kavgalarınız?

~Taehyung

1 ay... Bayan Ham olmadan geçen koskoca 1 ay... Onun kahvaltılarını yemeyip gülüşlerini işitmediğimiz 1 ay... Alışmaya çalışıyorduk ama bu gerçekten çok zordu bizim için. Jisoo toparlanamıyor, Jennie ağlayışlarını kesemiyordu. Jungkook ve ben de tamamen dağılmıştık. Onun ölümünden 1 hafta sonra doğum günümdü ama kutlamamıştık tabii ki de acımız böylesine derinken. Jungkook özür dilemiş, daha sonrasında bu doğum günü mevzusunu en güzel şekliyle telafi edeceğini söylemişti, sevgilim benim...

Anneme hala söyleyemiyorduk uzun süreli dostlukları olduğu için, ama dün mecbur kalıp söylemiştik çünkü daha fazla saklayamıyorduk. Her konuşmak istediğinde işi var diyip oyalıyorduk 1 aydır ve kadın da anlamıştı artık bir şeyler olduğunu. Telefonun başındaki ağlayışları hala kulağımda, oralarda tek başına ne yapıyor bilmiyorum. O kadar zor zamanlar geçiriyoruz ki...

Jimin ve Yoongi'ye söylediğimizde onlar da ciddi anlamda üzülmüştü. Önce inanamayıp şaka yaptığımızı bile düşünmüşlerdi, keşke öyle olsaydı. Bayan Ham kısa süre içerisinde birçok insanın kalbini kazanabilecek bir kadındı, onun gibisi bir daha gelir mi? Sanmam.

Artık 18 yaşıma basmış reşit bir bireydim. Gerçi bu 18 yaş mevzusu çok abartılıyordu, hayatımda değişen en ufak şey yoktu. Hayat yine devam ediyor ve her geçen gün daha da büyüyüp sonrasında yaşlanıyorduk.

Chinsun erken doğumla gelen bir bebek olduğu için hatta fazlasıyla erken geldiği için tedavisi biraz uzun sürmüştü. Evet, adını Chinsun koymuştuk "kıymetli" demekti. Bayan Ham'dan bize kalan bir emanet olduğu için gözümüzde son derece büyük bir değeri vardı. Bu nedenle ismi Chinsun olmuştu. O kadar güzel bir kızdı ki, hastaneye onu ziyaret etmek için gittiğimizde camın arkasından da olsa ve her ne kadar küçük de olsa güzelliği gözümüzü alıyordu.

Sonunda tedavisi bitmişti, hastaneye gidip onu alacağımız sırada Jisoo bir telefon görüşmesi yapmıştı, Jennie ona bakarken "Ministère de la famille et des politiques sociales?" diye soru sorarcasına yüz ifadesi barındırarak fısıldamıştı. Jisoo sıkıntıyla kafasını sallarken olayları anlamaya çalışıyordum.

Th: Jennie, neler oluyor?

Jn: Chinsun için gelecekler. Aile ve sosyal politikalar bakanlığı gibi bir şey.

Th: Uh anladım. Ne olacak peki?

Jn: Dördümüz de 18 yaşını aşmış yetişkin bireyleriz. Yanımızda kalmasını sağlayabileceğimizi düşünüyorum.

Th: Umarım öyle olur.

Chinsun'ın başka aileye gitmesine asla izin veremezdik, umarım bizde kalırdı. Hastanede birazdan taburcu edilecek olan minik bebeğimizi beklerken bakanlıktan geldiler. Dördümüz ile konuşmaları gerekiyormuş ama Jisoo bizim Fransızca bilmediğimizi açıklayınca sadece kızlarla konuştular. Uzun süreli konuşmadan sonra birkaç kağıda imza atıldı ve gittiler, kızların bayağıdır yüzünün gülmediğini o an güldüklerinle farketmiştim.

Jn: Biz Jisoo ile evli olduğumuz ve Koreli olmamıza rağmen buranın diline hakim olduğumuz için bizde durmasına izin verdiler. Ancak...

Js: Ancak biz Jennie ile konuştuk ve henüz ebeveyn olmaya hazır hissetmiyoruz.

Th: Ne ebeveynliği? Chinsun'a onun ablası olduğunu söyleyeceksin değil mi Jisoo?

Js: Taehyung... Chinsun'ın ebeveynlere ihtiyacı var. Ablaymış abiymiş falan değil ya anne-anne ya baba-baba ya da anne-baba ilişkisine ihtiyaç duyuyor.

Th: Gerçekleri saklayacak mıyız ondan?

Jn: Taehyung ve Jungkook! Bizim size danışmak istediğimiz başka bir şey var.

Jk: Nedir?

Js: Eğer kabul ederseniz... Biz sizin Chinsun'ın ebeveynleri olmanızı istiyoruz.

Jk & Th: NE!?

Jn: Chinsun burada büyüyüp gelişecek, bu yüzden Fransızcayı öğrenmeniz gerekiyor. Dert edilecek bir konu değil en fazla 2 yılda tamamen konuşabileceğinizi düşünüyoruz.

Js: Süt konusunu dert etmeyin, mamalarla halledilir. Ayrıca evlenmeniz gerekiyor, ki Fransa gibi bir ülkede bu duruma karışan kimse olmaz biliyorsunuz.

Jn: "Okulu bitirmedik" falan diye hayıflanmayın. Chinsun varken de eğitiminizi tamamlayabilirsiniz. Olmadı siz ve biz evde yokken bakıcı tutarız.

Js: Umarım anlayış gösterirsiniz. Çünkü Jennie ve ben gerçekten ebeveyn olmak için fazla yoğun işlerde çalışıyoruz. Chinsun'ın mutlaka aile sevgisine ve ilgisine ihtiyacı var.

Şaşkın ifadelerle Jungkook ve ben birbirimize baktık. Aniden söylenen ve gayet de ciddi olan böyle bir konuyu ikimiz de beklemiyorduk. Ne diyeceğimizi bilemez halde birbirimize bakarken bana gülümsedi ve sarıldı.

Jk: Taehyung... Sevgilim... Biz çok güzel bir aile olabiliriz.

_______________________________________________________

Kısa bölüm için özür dilerim, birkaç gündür hastanedeyim elimden bu kadar geldi. Merak etmeyin ciddi bir şey yok toparladım veeeee.... HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM ❤️

"0505" Taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin