Böyle bir başlık atmasam içimde kalırdı djaiwmdiföw
Neyse tek bölüme iki smut sığdırdım bir yerlerimden mayonez geldi MWŞEMDŞEMEŞRÖF
~ Taehyung
Yetmeyeceğini ikimiz de biliyorduk, bedenlerimiz bütünleşmek için can atıyorken küçük bir öpüşmenin bizi doyuramayacağının fazlasıyla farkındaydık.
Her şeyi boşverip büyük bir istekle dudaklarına yapıştım, onu istiyordum. İnkar etmem imkansızdı, her geçen dakika tek beden olalım istiyordum. Ona temasım bir an olsun kesilmesin istiyordum, her bir detayım hayrandı her bir detayına...
Dudaklarımız ayrılmadan adımlarımız bilmediğimiz bu evin içinde ilerlerken ilk bulduğumuz odaya girmiştik, mutfaktı. Çıkıp yatak odasını bulmak için yakasından tutup onu sürüklerken inadına beni çekmişti içeri, kapıyı da kapatmıştı.
Kaybeden tarafı olmayacak olan bir savaş içinde dudaklarımız kavrulurken beni kucaklayıp tezgaha oturttu. Bir elini tişörtümün içinden geçirip bedenime dokunuşlarını sunarken dokunduğu her yer alev almaya başlamıştı, hissettiğim bu tatlı his beni ağlatabilirdi.
İstemediğim bir şey yapıp dudaklarımdan ayrıldı ve alnını alnıma dayadı:
"Yetti mi?"
diye fısıldadı usulca
Elini tutup yerinden çıkıp koşmak istercesine hızlı atan kalbime götürdüm:
"Şuna baksana Jeon, bir öpüşlük canım var resmen"
Gülümseyip eli kalbimdeyken yeniden yanaştı dudaklarıma ve ezdi et parçalarımı
Tekrar geri çekilip elini çok daha fazla hızlanan kalbime bastırdı:
"Öpüşünce böyle olduysa sevişirsek neler neler olur Kim, denemek ister misin?"
Nefesimi kesiyordu, Jeon Jungkook benim nefesimi kesiyordu..
Ellerimi tişörtüne götürüp yukarı doğru kaldırırken yavaşça gözlerimin önüne serilen vücuda bakıyordum. Bana tüm bildiklerimi unuttuyordu, ezber bozucuydu.
Üstünü soymam ile beni tekrar kucakladı ve masaya yatırdı, üstüme çıkıp pantolonumu çıkarırken alev saçan bakışlarımızı bir an olsun kesmiyorduk.
Boxer ile kaldığımda üstümdeki tişörtü de çıkardı, ona karşı çıplak olmaktan asla utanmıyordum, birlikte bir yola çıkmıştık ve o yolu ateşe vermiştik, şimdi de yanacaktık.
Masanın üstünde ayağa kalkıp pantolonunu çıkardı, pantolonu bacaklarından aşağıya düşüp önü epey şişmiş olan boxerına aşağıdan bakmak ağzımı sulandırmıştı, sadece ağzımı mı? Tartışılır...
Bana dayanamayacak şekilde bakışlar atarken ellerini boxerım ile buluşturup bir çırpıda aşağı çekti, yiyecekmiş gibi olan bakışları fazlasıyla arsız olan beni utandırabilmişti. "gibi" fazla mı olmuştu?
Hangi pozisyona gireceğini şaşırmış vaziyette beni masadan indirdi ve arkamı döndürüp masaya dayadı, beklemek istemiyordum. İçimde onu hissetmek, ardından orgazm titremeleri geçirmek istiyordum.
Kendini bana bastırmasıyla bir an aklımı kaybettim sandım, kesinlikle ve kesinlikle beni benden ediyordu. Kısa süreliğine geri çekilip boxerını indirdi ve tekrardan bana bastırdı kendini, deliğimin etrafına değen o sertlik beni yükseklere uçuruyordu.
Tıpkı bir oyun oynanıyormuşçasına deliğime sürtüp geri çekiliyordu, beni çıldırtmaya bayılıyordu. Kasılmaya başlayan deliğim ve dudaklarımın arasından dökülen küçük inlemeler onu ne kadar istediğimin kanıtıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"0505" Taekook
Fanfiction{TAMAMLANDI} Onlar tüm bu zorlukların üstesinden gelebilecek şeye sahipler, birbirlerine..