2. Taehyung ve Hyunjin

22.3K 969 1.4K
                                    

Selam bebeklerim... Fark ettim ki ilk bölüm gerçekten çok kısa olmuş özür dilerim ilk ficim olduğu için fazla deneyimsizim ama en iyisini yapmaya çalışacağım 🥺❤️

AMAN TANRIM!

Bu bir gay pornosuydu.
Önce hemen kapadım, gördüklerime inanamamıştım. Hyunjin'in yatağına oturup hayatı sorgulamaya başladım. Sonra dedim ki:

-Hayat böyle masum değil Tae. Sen de masum kalma! (of çok salaksın)

Bilgisayarın başına gidip açtım ve izlemeye başladım. Heyy, ımm... Bu da ne... (ananın amı)

Siktir... Gerçekten fena bir durummuş bu. Böyle bir şey beklemiyordum.

Bir süre sonra dayanamayıp odadaki wcye koştum ve kendimi çekmeye başladım. Hayatımda ilk kez yapıyordum bunu evet kahretsin ki ilk kez... Yine de çok iyi hissettirmişti, sanırım bunu sürekli yapacaktım 🤭 (mal amk)

Demek Hyunjin bunu izlemeyi seviyordu, kim bilir kaç kez kendini çekmişti? Kim bilir bana ne kadar ihtiyacı olmuştu? Bunları düşünürken kendime bir söz verdim:

-Bir gün kesinlikle rahatlatacağım seni Hyunjin.

Wcden çıktım tam o sırada odaya Hyunjin girmişti.

-Tae nerede kaldın?

Elim ayağıma dolanmıştı:

-Umm been... Şey aslında wcyi bulamadım sonra senin odanı buldum ve odada wc olduğunu görünce girdim

-Aslında wcyi bulman odamı bulmandan çok daha kolaydı ama neyse. Aissh, bu kadar uzun süre wcde ne yapmış olabilirsin ki?

-Wcde ne yapılır Hyunjin?

-Sıçılır

-Ben de onu yaptım

-Senin birikmişliğin varmış demek ki Tae 30 dk geçti de

-Ciddi misin? Wow! Zaman hızlı geçiyor olmalı.

Hyunjin gülümsedi ve ikimiz beraber odadan çıktık. Filmi bitirmek üzerelerdi bile. Ben daha fazla burada durmak istemedim. Çünkü eve gidip kendi bilgisayarımda keşfetmem gereken konular vardı :)

- Ben artık gitsem iyi olacak

- Hey Tae! Evime geldin sıçtın ve gidiyorsun

- Yaah! Filmin 1 saati boyunca buradaydım sonra gittim.

Hyunjin küçük bir kahkaha attı. Diğer arkadaşlarına da ona da veda edip hızla evden uzaklaştım. Kendi evime vardığımda koşarak odama gittim ve bilgisayarı açtım. Tanrım... Ne yazmalıydım? 1 dakika! Sanırım önce gizli sekme diye bir şey açmalıyım... O nereden açılıyor ki? Of, öğreneceğim çok şey var. (cahili cühela)

Telefonuma gelen mesajla irkildim ve baktım.
*Jimin'den bir yeni mesaj

-Taehyung! Yarın matematik dersinde hoca quiz yapacakmış haberin olsun.

-Tamam teşekkür ederim Jiminie

- Rica ederim.

Hiç çalışasım yoktu. Bugün bu lanet olası pis işlerin hepsini öğrenip Hyunjin ile uygulama planları kuracaktım. Ben artık eski masum Tae olmak istemiyordum 😈 (ya senin aptallığına ben dayanamıyorum sen nasıl dayanıyorsun ya)

"0505" Taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin