24. fejezet

20 1 0
                                    

-Mujinazaka itt jövünk!- mondta győzedelmesen Aiko.
-Igen!- mondtuk egyszerre őt követve.

Kisétáltunk a folyosóra.

-Maiko!- hallottuk meg Terushima hangját mire tesóm odarohant és a nyakába ugrott így pördültük egyet.
-Láttad? Nyertünk! Jók voltunk!
-Nagyon ügyes voltál Napsugár- csókolta meg.
-Fúj.- néztem el tőlük.
-Menjetek szobára!- kiáltott hozzájuk Amaya mire elváltak egymástól nevetve. Amayának adtam egy pacsit majd elindultunk.
-Zaya! Akarsz velem jönni?
-Hova?
-Unokatesómnak most van meccse.
-Persze, miért ne.

Elindultunk és szereztünk is egy jó helyet ahogy a meccs elkezdődött.

Később csatlakozott hozzánk 2 Inarizakis lány, Kita és a tesóm.

Meccs közben többször is elkiáltotta magát tesóm, hogy "hajrá" de nem nagyon hallatszott a többiek kiabálása és szurkolása miatt amin nevettem is de szerencsére nem hallotta.

-ROOOOLLIINNNG THUNDEEEEEERRR!- kiáltott unokatesónk.
-Ez de rohadt menő!- mondta Zara csillogó szemekkel mire támadt egy ötletem.
-Ez a mi Noyánk.- mondtam
-GYERÜNK NOYA!- kiáltotta el magát tesóm.
-Meg akarom ezt tanulni.- mondta csillogó szemekkel mire vigyor jelent meg arcomon.
-Ha akarod bemutathatlak neki.- mondtam.
-Komolyan?!- kérdezte izgatottan.
-Az unokatesóm. Amúgy is az az álma, hogy valakinek megtanítsa.
-Tényleg bemutatnál neki?
-Akár már a meccs után is.- vontam vállat.

Elég különös volt hogy ne mondjak többet.
A Karasuno nyert és tesóm elkiáltotta magát ahogy csak a torkán kifért. Be is kellett fognom a fülem.

-EZAZ!!!

Lementünk, hogy gratuláljunk és mind mentünk Kitát kivéve mivel neki mennie kellett. Szerencsére. Kedvelem meg minden de kicsit furcsa egy srác.

-NOYA!- kiáltotta el magát Miako mire elkezdett felé rohanni a törpe.
-MAIKO!- ugrott nyakába mire mindketten hátraestek amin nevetni kezdtem.
-Áucs ez fáj.- mondta majd mindketten elkezdtek nevetni.
-Gratulálok, hogy kapitány lettél és, hogy győztetek!- mondta leszállva róla. Gratulálok hogy kapitány lettél. Gratulálok. Grarula. Ügyes vagy. Ez engem kezd idegesíteni.
-Köszi és gratulálok, hogy győztetek apró uncsitesó!- kócolta össze teljesen a haját.
-Hé! Még mindig én vagyok az idősebb!- kapta el nyakánál egy szorító fogással és kezdte el dörzsölni a fejét amin csak nevetni kezdtdm mert szegény Maiko teljesen derékszögbe volt be hajolva.
-Noya! Te meg mi a fenét csinálsz!?- hallottuk meg a Karasuno kapitánya hangját mire elengedte.
-Csak azt amit általában szoktunk.
-És az mi is?
-Nevettünk.- mondták egyszerre egy-egy mosollyal.
-Látszik, hogy rokonok.- mondta a Tsukishima srác.
-HÉ!- kiáltottak egyszerre.
-Mondtam.- mondta mire egymásra néztünk és elkezdtek nevetni.
-Ezek szívtak valamit?- kérdezte a kopasz mire én kezdtem el nevetni.
-Csak levegőt.- mondta a Kapitány.
-Én attól nem röhögök úgy, mint egy hiéna.- mondta a kopasz.
-Te!- hallottuk meg Hinata hangját mire tesóm megugrott.
-Így kell megállítani a nevetéstm- mondta Tsukishima mire kuncogni kezdtem.
-Oh! Szia Hinata!
-Ö-öhm... Akiko...- mondta Zara
-Oh! Igaz! Noya! Ő itt Zara, a csapattársunk! Meg szeretné tanulni a szuper mozdulatodat.- mondtam egy vigyorral.
-KOMOLYAN!?- kérdezte felpörögve mire Zara lassan bólintott.- GYERE! ODAKINT MEGMUTATOM!- ragadta meg csuklóját és indult el vele rohanva.
-NOYA! EZ EMBERRABLÁSNAK MINŐSÜL!- kiáltottam utána mire tesóm elkezdett egy kicsit kuncogni.
-Igaz! Hinata! Mit szerettél volna?
-Láttam mekkorát ugrottál!
-És? Te is hatalmasat ugrasz!
-De, hogy tudsz akkorát, hogy a derekadnál van a háló teteje!? A bírók is megijedtek mikor meglátták!
-A lábfejemben van a test-
-Tudom az tudom, hogy a lábfejben van a testsúly de, hogy tudsz akkorát ugrani!?
-Nem tudom! Ez olyan, hogy fut aztán tap és ugrás a láb a magasba és így magasabb!
-Ugyan ezt csinálom de nekem ez nem megy!
-Aiko már elsős kora óta képes a háló tetejéig ugrani. Ez csak egy kis löket neki.- mondtam tesóm mellé sétalva.
-Már elsőben is felugrottam a tetejéig?
-Igen. Az első leütésednél becsuktad a szemed ugrás közben és érezted a labdát. Az orrodnál volt a háló teteje és az évvek alatt egyre magasabbra ugrottál tehát az, hogy a lábad felkapod az csak egy lendület az eredeti ugrásod mellé.- magyaráztam.
-Király!- mondta egyszerre Hinatával
-Mint két gyerek.- forgatta szemeit Tsukishima és egyet értettem vele.
-TE CSAK FOGD BE ÖREG VÉNEMBER!!!- kiáltott tesóm mire hangosan felnevettem.
-Az öreg és a vén nem ugyan azt jelenti?- kérdezte a fekete hajú srác.
-De igen- mondta a kapitány.
-Eléggé kicsi szókincse lehet.- mondta a fekete hajú.
-ISMÉTELD MEG!- indult meg tesóm de visszafogtam.
-N-nem szóltam...
-Kageyam fél egy lánytól? Ez új.
-Gratulálok nektek a nyeréshez.- mondta az egyik Inarizakis lány
-Köszönjük.- hajoltak meg a srácok.
-Te Yamaguchi!- szólalt meg a másik Inarizakis mire szegény srác szinte szívrohamot kapott.
-Ig-igen?
-Meg tudnád majd egyszer tanítani az Ugró Lebegőt?
-P-persze.
-Suga! Megtanítod, hogyan kell behatározni hova menjen a labda?
-Persze! Nagyon szívesen!- mosolygott a fehéres ezüst hajú.
-Király!- mondta a két lány egyszerre mire a kapitány nyújtott kezet Maikonak.
-A nevem Daichi Sawamura. Üdvözöllek a Kapitányok csapatában- mondta egy mosollyal Daichi mire kezet rázott vele és szinte éreztem ahogy a szél hirtelen feltámad köztük. Nagyon jó látni, hogy mennyien üdvözlik de mégis eléggé zavar, hogy én a háttérbe szorulok.
-Köszönöm

Mikor a szállásunkra mentünk majdnem mindannyian fáradtak voltunk.

-Holnap- mondta Maiko mire rá néztünk- Nem fogunk engedni a másik csapatnak. Nem hagyjuk, hogy összezúzzanak minket.
-Hogy érted? A Mujinazaka nem mi vagyunk-. mondta Amaya.
-Mikor volt az utolsó, hogy összetörtünk valakit?- nézett rá mire szegény lefagyott attól a gyilkos tekintettől ami egy igazi vezetőé volt.
-Ilyesztőbb, mint Yuki...- mondtuk egyszerre.
-Én elmegyek kocogni. Nem bírok egyhelyben maradni! Túl izgatott vagyok! Nem mozogtam eleget ahoz, hogy lehiggadjak!- mondta Tamara.
-Megyek én is!- mondta Chiharu.
-Veletek tartok!- pattant fel Zara.
-Noya nem volt képes lefárasztani?- bigyorogtam.
-Majdnem képes voltam elsőre megcsinálni a Roling Thundert! De mennie kellett így azt mondta ha legközelebb találkozunk megmutatja rendesen, hogyan kell csinálni! De nem volt elég! Mozogni akarok!
-Amaya.- mondta tesóm próbálván melléjük kísérőt találni.
-Ki van zárva.
-Nem is tudod mit akartam mondani.
-Azt akartad, hogy menjek az idiótákkal, igazam van?
-Nem idióták de igen.
-Ki van zárva, hogy velük menjek.
-Toshiko?
-Velem rosszul járnának.- mondta a takaróján feküdve.
-Yuki?
-Sajnálom de fáradt vagyok.
-Kiko?
-Felejtsd el.
-Yuki, te vagy a főnök amég visszaérünk.
-Rendben.

Elment a 3 lánnyal kocogni és én addig fogtam magam és lezuhanyoztam jó meleg vízzel.

Enyém Osamu, Övé AtsumuWhere stories live. Discover now