30. fejezet

17 0 0
                                    

-MAIKO!- ugrott tesóm nyakába Noya mire hátraestek.
-Emlegetett szamarak.- mondta Amaya.
-Gratulálunk.- mondta Sugawara.
-Noya, le.- mondta tesóm mire leugrott róla mint valami kutya.
-NAGYON MENŐ VOLTÁL! OLYAN VOLT, HOGY PJÚ, PUFF, BAM ÉS KABUM!
-Ne kiabálj, légyszi- mondta fejét fogva majd felállt.

Nyújtottam és elgondolkoztam. Mi van ha emiatt nem állhatok holnap a pályára? Maiko magát okolná és rossz passzban lenne, mint ahogy ma volt. Ha Atsumu nincs ott hogy szóljon a tesómról akkor lehet most is meccs lenne.
Észrevettem ahogy Maiko visszatolja Kitának a zacskót és odamentem.

-Nem nincs csak fura az exemtől kapni dolgokat.
-Oikawától a pólót elfogadtad.- mondtam.
-Tartanád néha csukva azt a nagy szád!
-Ha nem akarod elmondani akkor nem kényszerítelek, hogy mond el de tudd, hogy Atsumu tényleg megbánta amit mondott neked.
-Így járt! Már van valakim aki jól bánik velem.
-Maiko...- jött hozzánk Emiko.
-Mi a gond?- kérdezte mire csak odaadta neki telefonját amin egy kép szerepelt de nem láttam jól.
-Nem volt merszem kérdőre vonni de csináltam egy fotót...
-Köszönöm, hogy megmutattad.- mosolygott rá vissza nyújtva telefonom de kikaptam a telefont kezemből és megnéztem.
-AZ A SEGGFEJ MEGCSAL TÉGED!? NA EZT NEM HAGYOM SZÓ NÉLKÜL!- indultam el mire megfogott csuklómnál.
-Miért? Tudtam róla.
-HOGY!?- sokkoltunk le.
-Nem érdekel, hogy hű vagy sem. Amég velem nem bánik másképp addig nem zavar.- mosolygott.
-Ezt nem mondod komolyan... ugye?- kérdeztem lefagyva még ő csak mosolygott.
-Boldog vagyok mellette és az a fontos.

Anyáék gratuláltak nekünk és még Kaito is megdícsért minket de gonosz módon emlegette folyton azt, hogy fejbevágott engem Maiko.
Visszamentünk a szállásra és beszélni akartam Maikoval erről de nem tudtam, hogyan.

Másnap egész délelőtt pihentekünk mert nem volt egy meccsünk sem. Maiko az Omoyama játékát figyelte egy videóról és csak megforgattam szemem hogy mennyire feszült.

Aztán délután 5kor mentünk a meccsre.

A másik csapat nem akart gyengén játszani és teljes erőbedobással játszottak ezért nem hagytak más választást.

Mind Maikora figyeltünk ahogy kézjeleit mutatta a játék felállását.

-Kiko! Alsó magas!- mondta mire bólintottam.
-Figyelj!- mondta a másik csapat nem sejtve semmit.

Ugrott a labdáért és egy feladó cselt csináltam szerezve nekünk egy pontot mire tesómmel pacsiztunk.

Hosszú meccseket játszottunk de végül az 3.szettet 28-30ra mi nyertük.
Letöröltük a vigyort a képükről!

Másnap a Shiratorizawa Középiskolával néztünk szembe. Azt a sulit utáltam az exem miatt.

-Rendben lányok! Ha ezt a csapatot legyőzzük akkor már csak a végső döntő van amit ha megnyerünk akkor megnyerrük az egész tavaszi bajnokságot!- mondta az edzőt.
-Kizárt, hogy őket legyőzzük, Ushijima Wakatoshi testvére a csapatban van és ugyan olyan kegyetlen szervája van, mint a bátyjának, a leütéseiről nem is beszélve!- mondta Natsuko.
-Viszont ugyan úgy, mint a bátyja neki sem megy a mentés és a feladás, ezért most a legjobb esélyünk ha folyton neki próbáljuk adni a labdát.- mondta tesóm.
-A kezdőcsapatban Zara legyen, erre ő sokkal jobb, mint én.- mondta Shiomi.
-Mi!?- riadt meg Zara.
-A Karasuno Liberoja tanított néhány szép mozdulatot és én voltam a tanárod mióta a csapatba kerültél és mindenre megtanítottalak amit én tudtam. Neked ez jobban fog menni.- mosolygott mire Zara bekönnyezett.
-Nem fogsz csalódni bennem!- hajolt meg.
-Most jobb lenne ha én lennék a feladó mert rengeteg olyan helyzetet kapunk amit Akiko nem bírna mert nem olyan a fizikuma, mint nekem.
-Ja, az egészet végig viszed aztán elájulsz.- mondta Tamara.
-Gh!- rezzent össze mire mind elkezdtünk nevetni.
-Adjunk bele mindent!- mondta Yuki.
-Értettük!
-Kapitány.- nézett Maikora Yuki egy mosollyal.
-MARJ!- kiáltotta
-MARJ!

Felmentünk a pályára bemelegíteni miután a Shiratorizawa bemelegített.
Készen álltunk a meccsre és a másik csapat is.

-Kapitányok!- mondta a bíró mire a hálóhoz sétált tesóm majd Ushijima Wakatoshi testvére is a halóhoz sétált és kezet fogtak.
-Sok sikert- mondták egyszerre majd visszasétáltak a csapataikhoz.
-Na? Milyen?- kérdeztem.
-Nem sokkal magasabb Toshikonál.- mondta.
-Tehát magasabb, mint a mi legmagasabb tagunk.- sóhajtott Emiko.
-Nézzük mennyire hasonlít a testvérére.- mondta Yoshiko.
-Zara, készen állsz?- nézett Liberonkra testvérem.
-Hát...
-Felhívtam valakit, hogy nézzen meg minket.- mondtam egy mosollyal majd a nézőtérre mutattam ahol Noya állt az első sorban.
-MINDENT BELE!- kiabált.
-Készen állok!- mondta egy magabiztos mosollyal.
-Ez a beszéd és ne feledd, a RollingThundert a te speciál mozdulatod a csapatban és köztünk szólva jobb, mint az Isteni csapás ikrek.- mondta Maiko egy apró mosollyal.
-KEZDŐDJÖN A JÁTÉK!- kiáltott izgatottan.

Elkezdődött a meccs és a Shiratorizawa kezdett. Nagyon bíztató.

-Zara, készülj.- mondta tesóm.

Ushijima testvére feldobta a labdát de egy ugró lebegőt ütött amit Zara épphogy tudott menteni.

Hátrébb lépkedett tesóm és feladta Toshikonak aki egyből leütötte és a földet érte a labda.

Yuki ment hátra a szervához és egy egyenest adott fel semmi extrát.
Ushijima testvére fogadta tökéletesen és lefagytunk.

1-1

-A csaj teljesen más, mint Wakatoshi!
-Ezt úgy mondod, mint ha mi nem látnánk!- rivaltam testvéremre
-Ne most kezdjétek!- szólt ránk Toshiko.

20-17

-Na jó! Én feladom! Ezek ellen nincs semmi értelme küzdeni!- mondta Natsuko.
-Csak még egy kicsit! Mindjárt megvannak!- mondta testvérem.
-Maiko, hogy bírod?- kérdezte Yuki.
-Nem érdekel ha a 3.szett után elájulok de nem nyerhetnek! Ha idáig eljutottak akkor mostmár nem fogunk meghátrálni!- mondta tesóm.
-Maiko...- mondta Amaya remegve.
-Fenébe!- mondta.
-Nekem ez nem fog menni...
-Edző!- szóltam mire Amayát lecserélték.
-Szépet Emiko!- mondtam.
-Ne kezd.- nézett rám Maiko.
-Oké oké.

Emiko szétvált egy szépet de ez nem volt elég.

-Kiko! Kettős magas!- adta fel tesóm és úgy ugrottam, mintha leütném ezért a blokkolók lefogtak.

Felugrott tesóm és feladtam neki.
Egy szép egyenes ütéssel a padlón landolt.

27-28

-Csajok! Csak 1 pont kell! Meglesz ez!
-Ne bízd el magad.- szólalt meg Maiko előtt Ushijima testvére.
-Nem fogunk vereséggel hazamenni ma!- mondta tesóm mire a lány szemei felcsillantak.
-Nézzük meg.

Enyém Osamu, Övé AtsumuWhere stories live. Discover now