31. fejezet

16 0 0
                                    

1-0 a meccs eredménye eddig és a szett állása 20-20

-Zara!
-ROOOOLLIINNNG THUNDEEEEEERRR- csinálta meg Noya mozdulatát mire mi elkezdtünk nevetni és a játék kicsit vidámabb lett.
-EZAZ!!!- kiabált Noya.

21-22

-Kiko! Toshiko! Kettős küldemény!
-Értettük!

Feladtam testvéremnek és egyből védték a blokkolók de csak hátraadta Toshikonal aki leütötte.

-Szép!- kiáltott az edző mire Maiko mindkettőnek adott egy-egy pacsit .
-Ezeket a mozdulatokat fel kell valahogy ismernünk! Ezek a kódnevek folyton ugyan azokat a mozdulatokat jelentik!- kiabált a másik csapat edzője.
-Próbáljon egyszer ő itt állni.- morgott az egyik csaj halkan.
-Az edzők néha tényleg bunkók.- mondta tesóm egy mosollyal.
-Nekem mondod? Ez semmire nem figyel csak a nyerésre! Az, hogy velünk mi van az eszébe se jut!- mondta.
-Esetleg edző cserén gondolkoztatok már?
-Lehet olyat?
-Ha az iskolának panaszt tesztek és egyikőtök sem ellenkezik, hogy elküldjék akkor az iskola elküldheti őt.- mondta mire a többiekre nézett majd vissza rá.
-Köszönöm az infót.
-Lehet, hogy a pályán ellenségek vagyunk de attól még ugyan úgy sportolók vagyunk ami annyit tesz, hogy csapattársak is vagyunk.
-A játékra figyelj mert még van 2 szett.
-Csak 1 ha ezt is megnyerjük.- mosolygott tesóm.
-De magabiztos valaki.
-A csapatom minden meccsel egyre jobb és jobb tehát mehettek a föld alá.- mondta Maiko egy mosollyal mire éreztem, hogy mindegyikőjük meg akarja őt gyilkolni.

Játszottunk és a labda jött.

-AIKO! ZÁRT PARKOLÓ!- mondta Amaya.
-Értettem!

A 2 lány mellénk álltak így mind a hálónál álltunk kivéve Zara aki hátulmaradt egyedül és blokkoltuk a láthatóságot, mondjuk ezt nem lehetett volna mert a hátsóvédőknek nem lehetett volna az első zónába jönniük de a bírók nem szóltak.

Maiko ugrott a labdáért és utána ugrottunk, fél másodperces késéssel és úgy néztünk ki, mint egy hullám.

A másik csapat szemei teljesen kinyíltak és lefagytak.
Feladta tesóm a labdát és Natsuko átelytette a háló felett.

Nem voltak képesek elég gyorsan reagálni. Imádtam ezt látni.

A 2.szett szett pontja a miénk lett és egyre jobban hergelte tesóm a Shiratorizawa csapatát, hogy minél jobban rá szálljanak mert akkor mi pihenhetünk.

A 2.szettet is megnyertük ami rohadtul jó érzés volt mert annyira sokat dolgoztunk érte.
Ha a következőt megnyerjük mi leszünk a legjobbak az országban ami nem lenne rossz.

Kimentünk a pályáról de még vissza ment a pulcsiáért amit bent felejtettem.
Mikor kimentem annyi embert láttam, hogy meg sem tudtam őket számolni.

Osamu
Kita
Suguru
Hiroo
Nishinoya
Hinata
Terushima
Oikawa
Iwaizumi
MadDog
Yamamoto
Kuroo
Futakuchi
Koganegawa
Bokuto
Akaashi
Akenashita
Rintarou
És Atsumu
És még néhány akit nem ismerek

Mikor megláttam Atsumut egyből gyomorszájba vágtam.

-Ahogy látom te is elcseszted.- mondta Suguru mire Maik rám nézett és csak mosolyogtam rá.
-Ha téged összetörnek én össze töröm őket.- mondtam mire elkezdett nevetni.
-Akkor én egyenlőre biztonságban vagyok.- mondta Terushima Maiko mellé sétálva majd átölelte derekánál.
-Te? Biztonságban? Megcsalod a tesómat!
-MI!?- riadt meg Atsumu mire egy hatalmas jobb horgot vittem be neki aztán rázni kezdtem kezem mert egy kicsit fájt.
-Te fogd be mert te egy szex után hívtad fel a tesómat!
-Azért ennyire még én sem voltam szörnyű.- mondta Suguru mire kibuktattam.
-Akiko megint halált játszik.- mondta Natsuko.
-HALÁLT!?- riadtak meg mind a srácok kivéve Futakuchi és Kita.
-Futakuchi! Mond, hogy nem szó szerint halál!- mondta Koganegawa rémülten mire Futakuchi egyik kezét csípőre tette és sóhajtott.
-De. Ha arról van szó, hogy a tesóját bántják... ő a szó szerinti Halál.
-És ez fordítva is igaz!- vigyorogtam mire Osamu egy lépést alrébb tett tesómtól.
-Azt vettem észre, hogy igazi halál.- mondta Atsumu mire szemen vágtam.
-Ja igen. Jobb ha ilyenkor csukva tartjátok a szátokat.- mondta Kita.
-Akkor talán kímél.- tette hozzá Futakuchi.
-Tapasztalatból tudjátok?- kérdezte Kuroo.
-NEKÜNK ERRŐL MIÉRT NEM SZÓLT EGYIKŐTÖK SEM MIKOR MÉG LEHETETT!?- kérdezte Oikawa és Yamamoto sokkoltan.
-Ti megérdemeltétek.- mondták egyszerre a két srácra nézve.
-És én?- kérdezte Atsumu mire ismét szemen vágtam.
-Ih! Ez nekem fájt!- mondta Nishinoya.
-Szerintem én inkább megyek megkeresem Kageyamát.- mondta Hinata majd elrohant.
-Noya, gyere menjünk.- mondta Zara megfogva unokatesóm kezét majd elhúzta őt.
-AKAASHI! EZ A LÁNY RÉMISZTŐ!- kiabált Bokuto magához öleleve feladóját.
-Higgadj le! Te nem tettél semmit.- mondta Akaashi.
-Még!- mondtam mire a két Fukurodanis srác összerezzent.
-Akiko? Még egy végső ütés vagy mehetünk?- kérdezte mire felcsillant a szemem.
-Szabad?
-Megérdemli.- mondta mire akkora gyomrost adtam Atsumunak, hogy szegény srác térdre esett.
-Ez kurva jól esett.
-Valaki még?- mosolygott Maiko miközben mellé sétáltam majd átkarolt vállamnál.
-Köszi nem!- mondták majdnem mind egyet hátrébb lépve.
-Esküszöm, külön külön veszélyesek de együtt elhozzák a halált.- mondta az egyik Inarizakis lány rémülten mire Maiko odarohant hozzá és átölelte.
-Nyugi csak srácokat verünk meg, a lányoknak csak hajat tépünk.- mondta egy mosollyal.
-Jó tudni.- mondta az Aobs Johsaios lány kicsit remegve.
-A halál ikrek jönnek a buszhoz vagy rohanni akarnak?- kérdezte Amaya mire tesómmal egymásra néztünk majd vissza rá.
-Rohanunk!- mondtuk egyszerre.
-Akkor a szálláson találkozunk.

Elköszöntünk a srácoktól majd tesómmal utoljára a srácokra mosolyogtunk kedvesem.
Kisétáltunk az épületből és elkezdtünk versenyezni vissza a szállásra amit végül döntetlennel zártunk.

Másnap busszal mentünk és az edző le volt nyűgözve. Nem csoda. Idáig a Nohebi egyik csapata sem jutott el.

-Rendben lányok! Ez a második 5 szettes mérkőzésetek élesben tehát megértem ha izgultok de csak úgy, mint eddig! Mindent bele!- mosolygott.
-Értettük!- mondtuk egyszerre.

Elmentünk a mérkőzésre és elkezdtük a meccseket.

1-1 az állás és jelenleg 20-20

Egyik csapat sem kímél. Kicsit aggasztott.

Aztán az állás 2-2 lett.

Az utolsó szett dönt el mindent.

-Lányok... nekem ez nem fog menni...- mondta Amaya.
-Lecseréljünk?- kérdezte Aiko.
-A röplabda maga nem megy! Ha ezt most elbukjuk én kilépek a csapatból és ezt nem fogjuk tudni megnyerni tehát a mezem máris vissza adom!- mondta mire pofon vágtam.
-SZEDD ÖSSZE MAGAD! NE MOST ADD FEL! MÁR CSAK EZ AZ 1 SZETT VAN AMIT IGEN IS MEGNYERÜNK!- kiabáltam rá aztán sípoltak.

Felmentünk a pályára és megkapta tesóm a labdát viszont éreztem, hogy ismét stresszel. Mit kéne tennem?

Enyém Osamu, Övé AtsumuWhere stories live. Discover now