-HOGY VOLTATOK KÉPESEK ILYEN CSÚFOSAN ELBUKNI?! MINDENETEK MEGVOLT A NYERÉSHEZ!-mondta ingerülten.
-Így gndolod? Hogy mindenünk megvolt ami kell?-kezdtem hitetlenkedni.-NEM VOLT MEG MINDEN!!-emeltem fel a hangom.
-MÉGIS MI NEM VOLT MEG!? OTT VOLTÁL TE A CSAPAT SZTÁRJA! A TÖBBI LÁNY OTT ÁLLT MELLETTED! RÁM NINCS SZÜKSÉG A CSAPATBAN! SZÓVAL NEM TUDOM MI NEM VOLT MEG AHOZ, HOGY NYERJETEK!-kezdett el ő is kiabálni.-TE ENNYIRE HÜLYE VAGY? MI AZ, HOGY A CSAPAT SZTRJA!? VEDD MÁR ÉSZRE, HOGY OLYANOK VAGYUNK, MINT AZ INARIZAKIS IKREK! KÚLÖN BÉNÁK VAGYUNK, DE EGYÜTT MI VAGYUNK A CSAPAT TITKOS FEGYVERE!!!!
-EGYEDÜL IS BOLDOGULSZ NÉLKÜLEM! MI AZ, HOGY KÜLÖN BÉNÁK VAGYUNK!? TE VAGY AZ AKIRE MINDENKI FIGYEL! A TANÁROK VELED KEVERNEK ÖSSZE, ÉS A TE NEVEDEN DÍCSÉRNEK ENGEM! ENGEM SOSEM VETTEK ÉSZRE ÚGY MINT TÉGED! JOBB VAGY MINDENBEN NÁLAM! NEM KELLEK NEKED AHOZ, HOGY GYŐZZ!!!-ÉN JOBB NÁLAD?! TE MEG VAGY HUZATVA! TÉGED IS ÉSZREVETTEK, CSAK VAK VAGY, HOGY LÁSD! SUGURU IS ODA VAN ÉRTED! Vedd már észre...-halkultam el a végére.
-IGEN! ODA VAN ÉRTEM MERT NEM TUDJA MILYEN VAGYOK VALÓJÁBAN! Ő CSAK A FELSZÍNEMET LÁTJA, AMIT TE IS SIMÁN EL TUDSZ JÁTSZANI! ESKÜSZÖM ATSUMU TESTVÉRE IS SZERINTEM AZT HITTE, HOGY TE VAGYOK!-AZÉRT HITTE AZT, MERT IKREK VAGYUNK! UGYAN ÚGY NÉZÜNK KI!!! Várj... Te találkoztál Osamuval?
-Igen. Adott egy csókot a nyakamra valami olyasmit mondva nem bírtál betelni eggyel vagy valami.
-Oh... értem...-De ha te találkoztál volna Atsumuval akkor sírva menekültél volna előle.
-Hey! Annyira gyenge nem vagyok!-sértődtem be.
-Nem azért de a mi úgymond románcunk inkább a fizikai téren erős.
-A MITEK?-kérdem kiakadva és meglepve.
-Románc vagy másnéven szerelem, ha így könnyebb.
-Nem hülye vagyok, csak meglepett!-Miért? Te minek nevezed azt hogy a sürke hajú nyakon csókol?
-Öhm...
-Na! Akkor a tiéd is az!
-Nem is...-eszreveszek a nyakán egy foltot-Az Samu volt?
-Nem, Atsumu.-Okay... Aito...Az arénaban hazudtam...
-Mégis miről?
-Hogy eltévedtem...
-De ha nem eltév...- ekkor egy pillanatra csendben maradta majd lehajtotta a fejét próbálva visszafogni magát.- Vele voltál... Igazam van?
-Igen...-Akiko.- felnéz rám remegve a a dühtől.- Azt mondtad nekem, hogy sosem hazudnál nekem, mert az ikertestvéred vagyok! ERRE HAZUDSZ NEKEM, ÉS MÉG APÁÉKNAK IS EGY SRÁC MIATT!!!
-TE SEM BESZÉLTÉL ATSUMURÓL!
-DE ÉN CSAK NEM SZÓLTAM! EGYSZER SEM HAZUDTAM ARRÓL, HOGY HOL VAGYOK CSAK AZÉRT MERT KEDVELEM!-NEM KEDVELEM! CSAK A MOSDÓBÓL VISSZAJÖVET BELEÜTKÖZTEM ÉS ELBESZÉLTÜK AZ IDŐT!
-PERSZE ÉS AZÉRT AKARTA A NYAKAD MEGCSÓKOLNI, CSAK BAKLÖVÉSÉRE ÉN VOLTAM OTT NEM TE!!!-ÉS PERSZE ÉN TEHETEK ARRÓL, HOGY ÉN A MECCSEN VOLTAM IGAZ!? HOGY NÉLKÜLED PRÓBÁLTAM A CSAPATOT NYERÉSRE VINNI! NÉLKÜLED, A CSAPAT LEGJOBB ÜTŐJE NÉLKÜL!!!
-A LEGJOBB ÜTŐJE!? SZERINTED AMAYA MICSODA!? EGY LÉGYCSAPÓ!?-Ő IS EGY JÓ ÜTŐ! DE NEKÜNK AZ ÁSZUNK KELL! BEKEM AZ IKREM KELL, AKIVEL MÁR RÉMISZTŐEN ÖSSZE VAN HANGOLVA AZ ÖSSZES TÁMADÁSOM!!!! AZ IKREM ÉS A LEGJOBB BARÁTNŐM!! ÉS A CSAPAT TITKOS FEGYVERÉNEK MÁSIK FELE! MERT NÉLKÜLED SOSEM NYERÜNK!
-MIÉRT!? MIÉRT NEM VAGYTOK KÉPESEK NÉLKÜLEM NYERNI!? ÉN CSAK EGY KÖZÉP BLOKKOLÓ VAGYOK, AKIT SIMÁN LEHET PÓTOLNI! SEMMI HASZNOM!!! SIMÁN TUDTOK NÉLKÜLEM IS NYERNI!!!- már lassan a könnyeibis folytak.
-NEM EGY SZIMPLA KÖZÉPBLOKKOLÓ VAGY! TE VAGY A KÖZÉPBLOKKOLÓNK! AZ ÖSSZETARTÓ ELEMÜNK! KILÉPTÉL ÉS SZÉTESTÜNK! YUKI TELJESEN NYUGTALAN VOLT, EZÉRT NEM TUDOTT MINKET ÖSSZETARTANI! EZÉRT NEM LEHET TÉGED PÓTÓLNI!-éreztem, hogy könnyek marják a szemem.
-De...- nem volt képes semmit sem mondani, mert már észrevette, hogy tényleg vak volt.- S-sajnálom.- mondtam könnyek között.
-Nem a te hibád... ha nem hazudtam volna, hogy miért nem vagyok a busznál ez nem történt volna meg.-kezdtek el nekem is folyni a könnyeim.-Én sajnálom...-léptem oda hozzá és kitártam a karom.-Hiányoztál.- ölelt át.
-Te is nekem.-viszonoztam az ölelését.
-Végre kibékültetek!- szólalt meg apa az ajtóban.
-Na mi is van azokkal a fiúkkal?- mosolygott anya.-Öööö... semmi.-mondtuk egyszerre majd egymásra nézve elnevettük magunkat.
-Jaj nemár! Pedig kíváncsi voltam.- mondta anya kuncogva.-Csak egyet jegyezzetek meg. Első az iskola és a család! Csak aztán jönnek mások!- mondta apa.
-Nemáár apaaa! A végén még olyan leszel mint a filmekben, hogy szegény fiúk már félni fognak.-mosolyodtam el.-A fegyver a garázsban, ha összetörnek titeket.- mondta egy mosollyal.
-APA!- szóltunk egyszerre mire elkezdett nevetni.
-Mondtam olyan leszel mint a filmekben.-kezdtem el én is nevetni.
ESTÁS LEYENDO
Enyém Osamu, Övé Atsumu
FanficKét ikerpár szerelméről szól. Két különböző csapat, viszont hasonló személyiségek. Egy kis ikres tréfával, és egy gonosz kisöcsivel. Ahogy az ikrek is ketten vannak, így az írók is. Egyik írónál az egyik iker élete, míg a másiknál a másik iker élete...