Beleütött és átment. A levegőben forgott.
A másik oldalra tartott és egyenesen a 6os felé száguldott ezért a többiek lazítottak.
Ekkor mosolyodott el testvérem amit nem értettem.A labda hirtelen elkezdett oldalramenni a forgás miatt ás a középvédő előtt fél méterrel esett a földre. Majdnem felnevettem mikor megláttam a képüket.
51-53
Nyerünk!
Maiko majdnem elájult de gyorsan kulacsomat megragadtam és vizet öntöttem arcába.
-Ne, hogy elájulj.- nevettem.
-AMAYA!- rohantak oda a másodéves oldal ütőhöz.
-Nyertünk.- ölelt át Maiko elkezdve könnyezni.
-Rohadtul fáradt lehetsz.
-Az is vagyok... alig állok a lábamon...
-Toshiko! Segítened kéne.
-Hátra?- kérdezte mire bólintottam.Toshiko a hátára kapta tesóm és nyugiban feküdt rajta
-Köszi...- mondta egy gyenge mosollyal.
-A szálláson annyit alhatsz amennyit akarsz de kellj fel a meccsek előtt.- mondta Yuki.
-Értettem.
-Induljunk, a pályát nemsokára a következő meccsező iskolák veszik át!- mondta Yuki mire mindenki elkezdte összeszedni a cuccát.Kimentünk és rengetegen támadták le az egész csapatot.
-Nagyon jók voltatok! Gratulálok!- mondta Akenashita
-Jó voltál.- ölelt át Osamu.
-Bocs, hogy nem néztem meg a meccsedet.
-Cserébe én néztem meg a tiédet.
-Láttam ahogy szurkoltál és sajna Atsumut is láttam. Oh de szívesen lekevernék neki egyet.
-N,ugi tigris.- adott egy puszit ajkaimra.
-NAGYON JÓ VOLTÁL! MEGCSINÁLTAD A ROLING THUNDERT!- kiabált izgatottan Noya.
-TUDOM! NAGYON MENŐ VOLTAM ÉS MINDENKI ENGEM FIGYELT AKKOR!
-NANÁ, HOGY TÉGED! TE VAGY A LIBERO SZTÁR!
-Nem a kezdő csapatban van.- szólt oda Amaya.
-Gh!- akadt meg Noya.
-AKKOR IS MENŐ VOLTAM!- kiáltott Zara.
-NANÁ, HOGY AZ VOLTÁL!- kiáltott izgatottan Noya.
-Úgy tudtam ő a mi rokonunk.- mondtam kuncogva.
-Lehet ők közeli rokonok.- nevetett tesóm.
-Csodálkozom, hogy még képes vagy állni.- mondta Osamu miközben Maiko elkezdett inni.
-Ez félreérthető volt.- mondta Akenashita mire tesóm félrenyelt a nevetéstől és köhögve röhögtem.
-Ake.
-Rinrin! Azonnal megyek!- mosolygott egy srácra Akenashita mire testvéremmel egymásra néztünk aztán vissza Akenasitára.
-Mesélj csak! Ki a srác?
-Rintaro Suna. A srácok csapatában van szélső ütőként és közép blokkolóként.
-És mi van köztetek?
-Semmi! Úr isten! Szálljatok le rólam! Olyanok vagytok, mint két idegesítő nővér!
-Olyan, mintha a kishugunk lennél.- mosolyogtunk egyszerre rá mire ő csak szemet forgatva elsétált.
-Te Maiko! Van itt valaki aki látni akar téged!- szólt Tamara mire ránk mosolygott majd elindult
-Hulla vagyok...- jött rám a fáradtság érzet.
-Mennyire vagy fáradt?
-Ki fogok dőlni.- foglaltam össze mire felkapott menyasszony pózba.-H-hé!
-Ne, hogy összeess a fáradtságtól.
-O-Samu!- mondtam majd eltakartam vörösödő arcon de ő csak adott egy puszit kezemre ami arcomat takarta.
-Nyugi hercegnő.- mondta majd letett de nem engedett el hanem magához ölelt.-Ha kell itt vagyok.
-Induljunk vissza a szállásra.- mondta Yuki.
-Egyet értek!- mondtam mire Osamu kicsit kuncogott.
-Maiko! Gyere! Indulunk!- szólt Toshiko.
-Majd még találkozunk.- mondta tesóm majd hozzánk sétált Sugurutől és egy csajtól.
-Még is ébren vagy?- kérdezte Omini.
-Nem sokáig...- mondta majdnem összeesve de Yuki elkapta majd a hátára vett.
-A szállásig maradj ébren.
-Megpróbálok.
-Szia Samu.- adtam páromnak egy puszit majd indultam el a csapattal.Busszal mentünk vissza a szállásra és mikor odaértünk Maiko levette a mezét és egyből ment aludni. Nem hibáztatom. Nagyon hosszú meccset játszottunk ma.
Reggel mikor felkeltem elmentem zuhanyozni majd átöltöztem és lementem enni. Tesóm már ott volt és dühösnek látszott ahogy a telefonon beszélt.
-Ja! Persze! Egy faszt hiányzom neked! Többet ne keress!- jap! Dühüs!
-Teru?- kérdeztem.
-Atsumu...
-Úgy tudtam letiltottad.
-Feloldottam ma reggel... de meg is bántam.- blokkolta újra a számot.
-Idióta vagy.
-Menjünk ébreszteni.- mondta.
-Igaz délután lesz a meccsünk de valahogy egy kicsit gyakorolni kéne.- mondtam tarkómat megdörzsölve.
-Mi történt, hogy hirtelen gyakorolni akarsz? Várj! Te nem a tesóm vagy! Ki vagy inposztor!?- viccelődött.
-Nagyon vicces! A tegnapi után úgy érzem rám fér a gyakorlás! Ennyi!
-Hova lett a "nem érdekel, vagy nyersz vagy vesztesz" tesóm?
-Itt, szóval fogd be és gyere ébreszteni a többieket.- duzzogtam be kamuból.
-Rendben, rendben.- mosolygott.Délelőtt főleg futottunk és az úton próbáltunk gyakorolni. Megbántam hogy gyakorolni akartam mert az autók és a járókelők eléggé zavaróak voltak.
Délután busszal mentünk a helyszínre és bementünk.Bemelegítettünk és néztük hol a másik csapat aztán megérkeztek.
-Ez volna az Iwaki Lányiskola röpi csapata?- kérdezte tesóm mire odanéztem. A francba
ESTÁS LEYENDO
Enyém Osamu, Övé Atsumu
FanficKét ikerpár szerelméről szól. Két különböző csapat, viszont hasonló személyiségek. Egy kis ikres tréfával, és egy gonosz kisöcsivel. Ahogy az ikrek is ketten vannak, így az írók is. Egyik írónál az egyik iker élete, míg a másiknál a másik iker élete...