Heló drágáim! Mielőtt elkezdenétek olvasni a kövi részt, gondoltam szólok hozzátok pár szót. Vajon Katniss túléli-e a nagy összecsapást? Viktor megvárja őt vagy új életett kezdt? Mi lesz Lucassal? Ott lesz az összecsapásnál? Hát Perselus életben marad? Katniss vajon megörül, vagy még annál rosszabb? Mi lesz később? Szeretettel várom az ötleteket!
Puszi:
Bogi#ÍRÓ#
- Milyen feladatról beszélsz, Krum? - kérdezte a Sárkány dühösen. - Komolyan azt hiszed, hogy el hiszem neked ezt a halandzsát?
- Nem tudom mit mondott neked Katniss, Lucas. - kezdte megfontolt hangon a férfi. - De elhiheted nekem, hogy hazudott.
- Ugyan kérlek! - csapott az asztalra dühösen Lucas. Ezzel azt is elérte, hogy minden szempár feléjül forduljon a kocsmában. Lucas csendesebbre vette a szót. - Katniss egy éve minden kapcsolatot megszakított velem és megesketett, hogy ne menjek Nagy-Britanniába. Én pedig úgy döntöttem kivárok. Nézd Viktor, nekem éppen elég Dotty sopánkodást hallgatni Főnixről. A tiedet már nincs kedvem hallgatni.
- Óh, valóban? - mordult fel a bolgár férfi. Köpenye belső zsebébe nyúlt és egy lepecsételt levelet csapott az asztalra. - Holnap este megint itt leszek. Addig gondolkodj el azon amit mondtam, Sárkány.
Viktor ezennel befejeztnek is vélte a beszélgetést. Felállt az asztaltól és kihúzott háttal elhagyta a kocsmát. Az ajtó hangosan csapódott be utána.
A hideg levegő megcsapta a férfi arcát. Jólesően megborzolta a haját és engedte, hogy a hideg átjárja. Napok, hetek és hónapok teltek el az óta, hogy utoljára látta Katnisst. Az a Reggeli Proféta, ami hírt hozott arról, hogy férjhez ment, több cafatra lett szét tépve, mint ahány fűszál volt a Roxfortot körülölelő birtokon. Dumbledore elmondta neki, hogy miket kellesz tegyen a szerelme. Hogy ezért kellet eldobja magától. Viktor azt hitte, hogy nem fogja tudni megérteni, de így megértette. Tudta, hogy csak úgy tud neki segíteni, hogy minél több támogatót szerez külföldön. Ehhez kellett neki a Sárkány segítsége. Ismert ember a Franciaország-i varázs világban legalább annyira mint amennyire Viktor az egész világon.
Tempós léptekkel meglódult, és elindult ideiglenes szállása felé. Régen kviddicsezett és hogy őszinte legyen hiányzott neki a repülés. Az volt az élete. De most, hogy ennyi felleg gyülekezik amiatt az idióta varázsló miatt, azt kell tennie amivel a legjobban segítheti Katnisst. Sereget toboroz. A nagy csatában nem maradhatnak alul azok, akik a fényt szolgálják. Folyamatosan értekezik a csapattal. Ők is ugyan azon dolgoznak. Elmondott nekik néhány részletet a Dumbledoreval való bájcsevejről és a fiúk mind mellette álltak. Amikor megkérte őket, hogy lépjenek be a Rendbe, gondolkozás nélkül mind Londonba utaztak. Azóta is csak néhány igen fontos mérkőzés miatt utaznak vissza szülővárosukba. Azokra is csak azért, mert nem szabad lecsúszanak a tabella aljára, az túlságosan is feltűnő lenne.
- Viktor! - hallotta meg a saját nevét. - Gyere velem!
A háta mögött ott állt a kicsit sem száraz tekintetű Sárkány. Viktor jobb dolga nem lévén követte a férfit. Ahogy közel ért Lucashoz, ő megragadta a karját és elhopponált vele. Be a házukba.
- Dotty! - kiáltott fel az emeltre. Egy intéssel fényt varázsolt a nappaliba és egy pohár mézbort nyújtott át a vendégnek.
Hamar megjelent a dühös képű boszorkány hálóingben.
- Majdnem felköltötted a gyerekeket, te idióta! - szúrta le a férjét idegesen és csak ekkor vette észre, hogy nincsenek egyedül.
- Viktor? - lepődött meg a nő. - Mit keresel itt? Katniss is jön?
YOU ARE READING
FEKETE ANGYAL - AZ ELVESZETT IKER III. (Harry Potter fanfiction) BEFEJEZET
FanfictionKatniss Lily Potter feje felett összecsapnak a hullámok. Az ifijú főnix a lehető legnehezebb feladatott kapta Dumbledoretól. Neki kell elvégeznie azt a piszkos munkát, amit egyetlen embernek sem kellene. Az ő része a nagyobb jó elérésében, több mint...