1.fejezet

945 51 7
                                    


KÜLSŐ SZEMSZÖG

- Katniss kifordult magából, Dumbledore. Megtiltotta, hogy vele legyek... Parancsaba adta!

Dumbledore fáradtan dörzsölte meg a homlokát és előre dőlt ültjében. Szemei bár fáradtak voltak már egyenest az előtte álló fiatal férfi tekintetébe véste.

- Sajnálattal kell közöljem veled Viktor, hogy minden joga meg van rá, hogy ezt tegye. - mondta végül Dumbledore miután hosszasan nézte a vele szemben álló megtört férfit. - Azt megtehette, hogy elveszi tőled a feladatodat. Azt viszont nem, hogy felbontsa ama szerződést, ami közted és köztem kötetett.

Viktor fekete szemében ebben a pillanatban remény szikrája gyúlt. Talán mégsem kell örökre megvállnia szerelmétől. Aki csak azért vállt el tőle, hogy nehogy elveszítse. De ekkora bolondságot Viktor még sose hallott! Minek hagyjon el az ember valakit, akit szeret. Black megprobálta megmagyarázni mi zajlott le Katnissben ennél a döntésnél, a fiatalabb férfi nem akarta megérteni.

- Ezzel azt akarja mondani...?

- Csak azt akarom mondani vele, Viktor, hogy Katniss még mindig csak a helyettesem. Egyenlőre csak nekem van jogom... hmm... Hogy is mondjam? Szélnek ereszteni.

Dumbledore megeresztett egy fél mosolyt a bolgárnak.

- De más feladatot kell adnom neked. Viszont ahhoz tudnod kell arról, hogy Katniss milyen feladatott kapott tőlem.

###

KATNISS

- Sirius, megkérhetnélek valamire? - kérdeztem az egyik reggel alkalmával amikor elátogattam a Rendhez. Csak mi ketten voltunk a konyhába, ezért volt merszem feltenni a kérdést.

- Mondd csak, Kat. - mosolyodott el az immáron szabad ember. A tárgyalás nagyon jól alakúlt. Sirius még ezüst fokozatú Merlin díjat is kapott. Kárpotlásúl amiért annyi éven át szinte ő volt Britannia első számú nem kivánatos személye. Mára már a leghíresebb lett.

- Ginnyvel arra gondoltunk, hogy jól jönne még néhány bejegyzetlen animágus. Ezért ő és Neville Longbottom animágus szeretne lenni. - mondtam. Miközben beszéltem, figyeltem, hogy a férfi hogyan reagál arra amit mondani akarom. Csalafintán csillogot a szeme. Nem is várhattam volna másra. - Mivel én az vagyok, azért kértek meg engem. De úgy gondoltam, hogy jó volna téged is beavatni. Mert nekem... tudod...

- Feladatod van. - biccentett Sirius mint aki megértette, hogy mit is akarok mondani.

- Igen. - mondtam ki nehézkesen. Majd amikor újfent mosoly kúszott az arcomra folytattam. - Persze a Roxfortban majd én segítek nekik, de addig is, jó lenne ha te tudnál foglalkozni velük. Neville holnap jön a nagymamájával ide, hogy tudjon tanulni.

Sirius elgondolkodva méregetett, de még mindig ugyan az a fény csillogot a szemében. Pár pillanatig csak a kotyogó kávé hangja hallatszott.

- Segítek nektek de jó lenne ha Minii is tudna a dologról. - mondta keresztapám. Furcsa arcot vághatam mert felnevetett. Csak nem...

- McGalagony professzort hívtok mindig így. - mondta még mindig vigyorogva. - Túl hosszúnak tartottuk a nevét ezért...

- Merlinre! - ráztam meg a fejem. Amikor ismét ránéztem már nekem is nevetnem kellet.

- Hiába nevetsz, az apád ötlete volt.

###

Végtére is Sirius beleegyezett a dologba. Ginny már teljesen be volt sózva. A bájitalt már most el fogom kezdeni készíteni. Tekintve, hogy a Roxmortsban béreltem egy lakást a bájital megfőzésére. Meg hogy legyen hol elaludjak ha már mindenki utál. Eskü várom már azt az időszakot.

FEKETE ANGYAL - AZ ELVESZETT IKER III. (Harry Potter fanfiction) BEFEJEZETWhere stories live. Discover now