Köszönetnyílvánítás

492 28 12
                                    

Hey, srácok!

Köszönet és hála nektek azért, hogy követtétek Katniss történetét. Hogy kommenteltetek, csillagoztatok, vagy akár privátban is rám írtatok. Ezer hála érte! ❤️❤️❤️

Ugyanis nélkületek nem olyan biztos, hogy befejeztem volna a történetet. Azért is borzaszóan hálás vagyok, hogy megvártátok, amíg én bokros teendőim végére jutok és elérek végre az íráshoz. Ez a 👑 annyi gubancot okozott mindenki életében, hogy én még most is a fejem után kapok néha 🙄

Most pedig, hogy valamilyen szinten végre vissza kaptam az életemet, és csinálhattam azt amit szeretek annyira bele toltam a maximumot, hogy kiéégtem. Nem jutott erőm se az írásra, de úgy a létezésre se.

De annak az időszakomnak vége, és újra itt vagyok teljes erőbedobással.

Az elején három könyvre terveztem ezt a történetet. De a ti kedvetekért és mert én sem bírom még elereszteni Katniss történetét íme a folytatás.

"Katniss Potter-Krum

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Katniss Potter-Krum. A földre szállt angyal. Katnissnek sikerült bevergődnie magát a mágus köztudatba, és így se ő se családja tagjai nem tudnak úgy kimenni az utcára, hogy fel ne ismerjék őket. A boszorkány, akinek gyerekkora óta követjük az útján, sikeres sötét varázslatok kivédése professzor a Roxfortban, és család anya. Bár ezutútóbbival néha meggyűlik a baja, ugyanis gyerekei tehetségesek anyjuk felbosszantásában. Viktor csodálatos édesapa és Katniss néha tőle lesi el a szülői fortélyokat. Mindezek mellett teremészetesen besegít a minisztériumnak, hogyha olyan gondba ütköznek, amihez az ő szakértelme szükséges.

De mi van a gyerekeivel? Skyeal, aki örökölte nagyanyja szépségét és belsőleg majdnem kiköpött mása az anyjának. Vagy a mindenkit elsöprő csíny mesterekkel, Atanasttal és Karyinnal?

Ha tudni szeretnéd, hogy mi történik tizenkilenc évvel később tarts velünk. Biztosíthatlak, hogy nem fogsz unatkozni.

Az ANGYALI SÓHAJ augusztus 7-én fog érkezni wattpadra. Igyekszem majd gyorsan és előre látóan írni nektek. Viszont tudnotok kell, hogy emelett elkezdtem újra írni a rengeteg fogalmazási és helyesírási hibával ellátott első Elveszett Iker könyvet. Remélem azt is nem sokára feltölthetem.

Addig is, élvezzétek a nyarat! Pihenjetek sokat és járjatok sok felé!

Ölelés❣️
Bogi

FEKETE ANGYAL - AZ ELVESZETT IKER III. (Harry Potter fanfiction) BEFEJEZETWhere stories live. Discover now