Heló srácok! Ezek a részek nem csak arról fognak szólni, hogy szerelem, vagyis inkább nem arról, hanem a szeretettről magáról. Jó olvasást!
- Szerinted túl lesz valaha a gyászon? - kérdezte Minerve a mellette álló Viktor vállára támaszkodva.
- Túl fogja élni. - mondta elszántan a bolgár férfi, aki maga is kishíján mély letargiába zuhant. - Majd teszek róla.
Katniss nem sokkal állt alrébb tőlük. Éppem az egyik egykori barátja mellett térdelt. Egyik kezét a halott melkasára tette és némán zokogott.
❤️🔸❤️
- Katniss Potter, csak egy szóra! - követte őt a mai nap már századjára Rita Vitrol aki a legidegesítőbb személy a varázs világban. Katniss végül visszafolytott dühével megállt, és megvárta amíg a boszorkány beéri.
- Adna interjút a Roxfort-i csatáról? - kéredezte az idegesítő szőke boszorkány.
- Hát hogy a viharba nem! - mondta Katniss. - Azt mondom, hogy dugja fel magának azt a kurva pennáját!
❤️🔸❤️
- Maga ellent mer mondani nekem?! - kérdezte Katniss ilyesztően halkan. A Wizengammot tagjai csak hogy nem reszketni kezdtek.
- Egy éven keresztül vigyáztuk egymást mindenkivel szenben! - mondta a vörös hajú nő, és mindenki érezte, hogy a mágiájától hullámzik a levegő. - Ha maguk most azt merészelik mondani, hogy nem érdemli meg, hogy végre szabadon éljen, akkor velem gyűlik meg a bajuk!
Pár pillanatnyi csönd és zúgolódás támadt a tanúk és nézők között.
- És a Főnix Rendjével! - kiabálták.
- Aki Katnissnek ellenség az nekünk is!
Katniss szívét megmelengette a Rend varázslóinak és boszorkányainak a szava. Így már minden kétség nélkül bátran állt szembe a tucatnyi Wizengammoti varázslóval és boszorkánnyal. Mindenkit meg akart menteni, akit csak meg tudott. Legalább most, ha a csatában nem tehette.
❤️🔸❤️
- Jó reggelt, Potter professzor! - mosolygott rá az igazgatónő és leült mellé aranyozott székébe. - Remélem számíthatunk ma magára az ünnepségen.
- Nem tudom, hogy képes leszek-e rá, Minerva. - suttogta elveszetten a boszorkány. Ebéd szünet lévén most lett vége a harmadik órájának. A diákok tiszteletben tartották, hogy ma egy olyan nap van, amit tanárnőjük nehezen vészel át, ezért igyekeztek minnél jobban megkönnyíteni a munkáját.
- Már így is alig bírom tartani magam. - folytatta a boszorkány. Minerva arca elgyengült, kezét rá tette Katniss asztalon lévő kezére. Még csak el sem képzelhette, hogy milyen mérhetetlen gyászt érez egykori tanítványa.
- Drága gyermekem, kérlek ne hibáztasd magad tovább. - mondta halkan Minerva és megszorította a boszorkány kezét. - Megtettél mindent, ami erődből telik és elérted azt, amit senki más előtted. Voldemort meghalt. Akár mágiaügyi miniszter is lehettél volna, ehelyett te vissza tértél a Roxfortba. Mondd létezik ennél nagyobb csoda?
Katniss arcán egy könnycsepp csordult végig. Minden egyes boszorkányra vagy varázslóra emlékezett aki elvesztette életét a a második varázsló háborúban. A diákok és a tanárok mind észrevették, hogy Katniss végképp az összeesés szélén áll. Háza tanulói, a griffendélesek, azon törték az agyukat, hogyan tudnák feldobni kedvenc tanárnőjük napját. Egy bátor griffendéles diák hirtelem felpattant az asztalától, és nagyot rikoltva tapsolni kezdett.
YOU ARE READING
FEKETE ANGYAL - AZ ELVESZETT IKER III. (Harry Potter fanfiction) BEFEJEZET
FanfictionKatniss Lily Potter feje felett összecsapnak a hullámok. Az ifijú főnix a lehető legnehezebb feladatott kapta Dumbledoretól. Neki kell elvégeznie azt a piszkos munkát, amit egyetlen embernek sem kellene. Az ő része a nagyobb jó elérésében, több mint...