12.fejezet

743 42 14
                                    

- Kösz a segítséget, Molly! - mosolyogtam a boszorkányra, amikor az utolsó adag kajáért érkezetem a Muriel néni védett házába.

- Nem tesz semmit, kis csillagom! - mosolygott rám a boszorkány. Gyors ölelést váltottunk és én már léptem is vissza a kandallóba.

- Prince kúria! - zengettem gondolkodás nélkül.

Már mindennel kész voltam. Már csak az volt hátra, hogy én is elkészüljek és aludjak pár órát. Ami azt illeti, még mindig erőtlen a lábam. Nem szívesen viseli a testem azt sem, hogyha erősebb varázslatokat hajtok végre. Perselus a minap ki is jött a béketürésből. Kicsit sokat hősködtem aznap. Ő és Draco együttes erővel vitt be a szobámba.

- Katniss! - szólított meg Perselus, épp akkor, amikor teleportálni akartam az ágyamba.

- Mondd. - mondtam csalódottan. Ma se sikerül idejében lepihennem. Pansy ki fog nyírni.

- A Nagyúr látni akar minket még a bál előtt. Azonnal mennünk kell.

- Bassza meg!

Hát igen. Ennél lényegretörőbb véleményem nem lehet volna.

###

Semmi különösebb nem történt a gyülésen. Szokásos témánk ezuttal is az öcsém volt. Hál'Merlinnek Perselus volt oly kedves, és falhoz vágta helyettem Bellatrixot. Ugyanis kibekúrt kimerült voltam. Hála annak, hogy az energiaszintem majdhogynem a nullán volt, rögtön elájultam, ahogy haza érkeztünk.

Perselus főzött nekem némi energiaszint növelő bájitalt, hogy ki bírjam az estét. Bár Voldemort közelsége nem dobott sokat, a hangulatomon, Pansy megint elbűvölővé varázsolt engem.

- Kész is vagy, Főnix úrnőm! - mondta mosolyogva a lány

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Kész is vagy, Főnix úrnőm! - mondta mosolyogva a lány. Már ő is ezüst színű dísztalárjában tündökölt mellettem. - Be kell vallani, megint te leszel a bál szépe.

- Ugyan, csak ne ragadtasd el magad. - hárítottam gyorsan. Ebben a pillantban azonban, kopoktatás hangzott az ajtóm túl feléről.

- Szabad! - szólt ki Pansy helyettem. Perselus nyitott be, nyomában Dracoval.

- Bocsánat a zavarásért. - szólalt meg elősőnek Piton. - De itt az ideje, hogy be vedd a következő erősítő főzetedet, Katniss.

- Jó, hogy mondod. - biccentettem. Közelebb bicegtem hozzá a botomra támaszkodva. Bár jobb erőben voltam a bájitaloknak köszönhetően, nem akartam elveszteni a biztos támaszom.

Felhajtotottam a kétes színű bájitalt. El kellet fintorodjak az íze miatt. Még mindig borzalmas.

- Idegesítően szar íze van. - mondtam.

- Nem lehet mindennek olyan jó íze mint Mol... - kezdte Draco, de két figyelmeztető pillantásnak köszönhetően elharapta a mondat végét.

- Nos, mivel itt vagytok, felteszem minden készen áll? - szólaltam meg megszakítva ezzek a feszült csendet.

FEKETE ANGYAL - AZ ELVESZETT IKER III. (Harry Potter fanfiction) BEFEJEZETWhere stories live. Discover now