Je to tady. Den, na který jsem se těšila. Dnes slavím svoje 15 narozeniny. Dnešek jsem plánovala dlouho, ale nakonec jsem si řekla, že narozeniny oslavím jen s rodiči. Bratr je momentálně mimo město, kvůli praci. No jo. Co se dá dělat?
Vzbudila jsem se do krásného rána. Rychlostí blesku jsem běžela k oknu a roztáhla závěsy. Sněží! Oči se mi rozzářily samou radostí. Dnešek bude zvláštní. Ze skříně jsem si vytáhla čisté spodní prádlo, šedé legíny a volné bílé tričko se svým jménem, které jsem dostala od mojí nejlepší kamarádky.
Vše jsem pobrala a běžela jsem do koupelny. Dala jsem si rychlou sprchu a oblékla se do připraveného prádla. Rozčesala jsem si vlasy a usmála se na sebe do zrcadla.
Seběhla jsem dolu do kuchyně, kde už na mě čekali rodiče s dortem. ,,Všechno nejlepší!" Zavolali oba dva. ,,Děkuji." Usmála jsem se. Chtela jsem si jít uříznout kousek dortu, když tu na mě ze zadu někdo vybafl. ,,Áááá!" Vykřikla jsem a leknutím se otočila. ,,Si normální? Hrozně jsem se tě lekla!" řekla jsem se smíchem a koukala na bratra, který se smíchy válel po podlaze.
,,Taky tě rád vidím sestřičko." Usmál se a uvěznil mě ve své náruči. ,,Tomáši. Pust mě! Nemůžu dýchat." Pustil, dal mi pusu na tvář a do ucha zašeptal. ,,Všechno nejlepší prcku." Jen jsem na něj vyplázla jazyk a vzala si od něj malinkou krabičku. Rozbalila jsem ji a uviděla něco, co jsem si strašně dlouho přála. ,,Děkuji." Objala jsem ho a polibila na líčko.
,,Mám pro tebe novinku. Budu učit u tebe na škole. Jen tenhle rok, pak jdu učit na nějakou střední." Zapištěla jsem jako malá. ,,Vážně?" Jen přikývl a usmál se. Dostala jsem ještě mnoho dárků, ale největší radost mi udělal ten od bratra. Řetízek s mým jménem.
Ten den jsem si vážně užila. Dalo by se říct, že to byl nejlepší den v mém životě. Koulovačka, horká čokoláda a teplý maliny se šlehačkou a zmrzlinou. Mám svého bratra ráda. Vždy mi zařídí ty nejlepší narozeniny. Mám to štěstí, že můj otec je ředitelem školy a že tam bude učit i můj bratr. Nemohu se dočkat pondělka.
To jsem ale nevěděla, že se vše změní.
Další díl bude ve středu, ale při větší zájmu by mohl být i dříve:)
ČTEŠ
Hra se stíny
RandomNásilí, šikana, sebepoškozování. Strach. Jediná záchrana a útěk před realitou je ŽILETKA. DENÍK, který ví vše a přitom nic neřekne. --Příběh 13+!--