Posun v čase (moc se za to omlouvám)
*Je to už přes tři měsíce, co jsem psala naposledy zápis do deníčku (do tebe). Deníčku, stalo se toho moc. Otec mě začal víc a víc zneužívat. Bratr si ze mne udělal boxovací pytel. Jsem stále mlácena. Dáva si pozor, aby netrefil obličej, ale když mě zasáhne do obličeje, tak si to musím zamazat make-up(em). Musím nosit trička s dlouhým rukávem a nebo mikiny. Nesmím nosit kraťasy a ani legíny. Mám každý den připravené oblečení. Připadám si jak ve vězení, mám dovoleno být každý den maximálně dvě hodiny cenku, aby to nikomu nepřipadalo divné. Po smrti matky začal otec investovat a podnikat. Teď je jeden z nejbohatších lidí ve městě. Vlastní nekolik firem, obchodů a také školy.
S Vojtou se výdám každý den. Voláme si, posíláme sms atd.. Je mezi náma víc než nejlepší přátelství. Asi spolu chodíme. Ne asi, určitě. Za celou dobu co s Vojtou chodím jsem byla už dvakrát v nemocnici kvůli velké strátě krve. Chtěli mě poslat na léčení, ale otec jim to rozmluvil. Místo toho mám psychologa ke kterému chodím třikrát týdně na hodinu a půl. Nesvěřuji se s problémy, jen odpovídám na otázky, které stejně nezodpovím pravdivě. Když dojde řeč na žiletku, zmlku a do konce sezení už nepromluvím.*
Ze zdola se ozvala hlasitá rána. Rychle jsem zavřela deník a uložilsa do bezpečí pod madraci. Z poličky jsem si vzala učebnici Přírodopis/ Biologie a dělala jsem, že se učím. Příjímačky už mám za sebou a za dva týdny se rozdává výzo. Musle jsem dřít jako kůň, protože táta chtěl abych měla vyznamenání a maximálně dvě dvojky. Otec mi vybral střední. Jdu na Gympl a to jsem chtěla vždy na Obchodku (Ekonomku).
Pročítala jsem si poslední látku. Je konec roku, písemky se už nepíšou, ale ti co si chtějí zlepšit známku mají poslední možnos, tak proč bych to nezkusila? Za pokus nic nedám.
Do mého pokoje vztoupil táta, už jsem se připravovala na nejhorší, ale on se na mě usmál. ,,Oblékni si něco hezkého a dolu. Chci ti někoho představit." S těmito slovy ospustil místnost. Hned na to vlétl do pokoje brart.
,,Táta se našel přítelkyni. Jsou spolu už měsíc. Čekají dole. Mám tam i svojí holku. Ne že udělás ostudu!" Začal pomalu zvyšovat hlas. Přešel k mé skříni a vytáhl černé legíny a bílé tílko. ,,Obléct a dolu!" Hodil mi to na postel a odešel.
Přítelkyni?
Holku?
Měsíc?
Co to má znamenat?
Doufám, že to nebude ještě horší než to je teď. Oblékla jsem si připravené věci. Popadla jsem mobil a naťukala Vojtovy sms.
Zpráva- Já: tata si nekoho nasel. Co mam delat?
Zpráva- Vojta: koho? Neboj se to zvaladnes.
Zpráva- Já: nevim chce mi ji predstavit. Zitra ti vse reknu.
Zpráva- Vojta: dobre. Zitra ve skole princezno.
Zamkla jsem mobil a vydala se pomalu dolu.
Snad se líbí. :)
Moc se omlouvám za chyby. :)
ČTEŠ
Hra se stíny
RandomNásilí, šikana, sebepoškozování. Strach. Jediná záchrana a útěk před realitou je ŽILETKA. DENÍK, který ví vše a přitom nic neřekne. --Příběh 13+!--