yirmi altı, one step closer

3.6K 458 88
                                    

bunca zamandır seni bulacağıma inandım,zaman kalbini getirdi bana

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

bunca zamandır seni bulacağıma inandım,
zaman kalbini getirdi bana.
seni bin yıldır seviyorum,
bin yıl daha severim.

christina perri, a thousand years

Ω

Mavi siyah ekose gömleğini siyah tişörtünün üzerine giymenin ardından kollarını kıvırcı Jeongguk, uzamış siyah saçlarını yarım atkuyruğu toplamanın ardından parmakları hafif kendini belli eden karnın üzerinde gezinmenin ardından iç geçirdi, hala tek kıpırtı yoktu ona dair ama neredeyse her gün ziyarete gelen Doktor Kim, durumun stabil olduğunu söylüyordu.

Eve yaklaşan kokular dikkatini dağıtırken uzun zamandır ailenin sadece bir üyesi ile görüşüyor olduğunu fark etti, Taehyung'un rahatlatıcı kokusuna odaklanmaya çabalıyor olsa da eski yakın arkadaşının gergin feromonlarını buradan hissedebiliyordu.

Terliklerini sürüyerek odadan çıktı, anne ve babası arka bahçedeki büyük masayı hazırlamışlardı onlar için. En son bu telaş yapıldığında aynı ailenin Taehwan ile olan evlilikleri için geldiklerini hatırladı, şimdi düşündüğünde üzerinden yıllar geçmiş gibi geliyor olsa da sadece üç ay bile olmamıştı.

Herkes ona selam verirken Taehyung yanına yaklaşarak kollarını beline dolamanın ardından alnındna öptü, parmakları belli belirsiz karnının üzerinde gezindi. "Jeongguk, sizin adınıza çok mutluyum." Taehyung'un annesi dolu gözleri ve gülümseyen yüzü ile onu kolları arasına aldığında ona sarıldı, her zaman tatlı bir ilişkileri olmuştu Jeongguk ile. Bay Kim onun beklediğinin aksine gayet tatlı bir şekilde sarılıp tebrik ettiğinde gülümsemeden edemedi.

Kahverengi saçları alnına dökülen, kendilerinden sadece birkaç santim kısa olan çocuğa bakmak Jeongguk'u hiç beklemediği bir şoka soktu, uzun bir süre sadece Taehyung'u görüyor olduğu için ikisinin benzerlikleri tamamen aklından silinmişti neredeyse. Taehwan yanındaki çocuğun aksina daha ürkek, her an kaçmaya hazır dururken "Tebrik ederim." dedi, bakışları Jeongguk'u bulduğunda gördüğü hüzün, ağlamak istemesine sebep oldu bir an. "Sizin adınıza mutluyum." Taehwan gülümsediğinde ona gülümseyerek karşılık verdi, kısa bir teşekkür mırıldandı.

Masalara geçtiklerinde Taehyung karşısına oturmak yerine tam yanına oturmuş, onun tabağına et servisi yaparken Jeongguk'un yüzünü buruşturmasını gülerek izliyordu. Kokulara olan hassasiyeti neredeyse sıfır dereceye inmiş, odasına rahat uyuyabilmek için bir sürü taze lavanta almıştı.

Yemeğini yerken konu onlardan çok çabuk uzaklaşmış ve yeni yapılanmaya dönmüştü, "Bir an önce aranızda karar vermelisiniz." dedi Bay Kim onlara dönerek, Jeongguk yanındaki kişiye döndüğünde onun bu durum ile ilgilenmediği oldukça belli olsa da sadece başını sallamış, konuyu kapatmaya odaklanmıştı. "Evi ne zaman hazırlamaya başlarız?" diye sordu Jeongguk babasına dönerek, bir an önce evi hazır etmek ve orada Taehyung ile bir hayat kurmak istiyordu. "Nasıl bir şey istediğinize dair evi gezmelisiniz önce. Bir kısmı mı tadilat yapılacak yoksa hepsi mi, buna karar vermelisiniz." Babasına başını sallayarak cevap verdi, büyük bir lokma alarak arkasına yaslandı.

invisible string' taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin