otuz bir, there's a dark secret in me

3.2K 416 59
                                    

30} Seni aklımdan çıkartamıyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

30} Seni aklımdan çıkartamıyorum. Kızım, bu göze aldığım bir şey. İçimde karanlık bir sır var, beni kalbine kilitli bırakma.

glimmer of blooms, i can't get you out of my mind

Ω

Kendini yere bırakırken üzerine giydiği mavi tulumunun tamamen boya içinde kaldığını görmek onu gülümsetti, Taehyung hemen karşısında devam ediyordu duvarı açık bir renk olan şampanyaya boyamaya. Üzerinde bol bir keten pantolon ve beyaz büyük bir tişört vardı. Onun üzeri de Jeongguk'un üzerinde olduğu gibi boyalar kaplıydı.

Taehyung duvarın son kenarını halletmenin ardından uzun sopayı kenara bırakarak Jeongguk'a ilerledi, onun karşısında oturmanın ardından saçlarını bandanın arkasına doğru itti. "Çok yorgunum." diye mırıldandı Jeongguk, ellerini uzatarak Taehyung'un ellerini tuttu, "Minik bebeğim, acıktıysan Yoongi hyungu arayayım, getirsin bir şeyler." Jeongguk arkasını Taehyung'a dönerek vücudunu onun kolları arasına bıraktı, sevgilisinin gövdesine yaslandı.

Yorgunluktan gözlerini açmak bile onun için çok zordu, son iki haftada kendini iyice kabuğuna çekmişti. "Annemi arayalım, şimdi sağlıksız yemek yedim diye başımın etini yer." dedi Jeongguk, annesi o günün ardından kendisine daha hassas davranmaya başlamıştı.

Herkes öyle davranıyordu.

Bu biraz canını sıkıyor olsa da onların ilgisi de çok hoşuna gidiyordu, karnı daha fazla büyümeye başlamıştı ve biraz da sinirini bozmadan duramıyordu. Eli karnına giderek orayı okşamanın ardından doğruldu, Taehyung cebindeki telefonu çıkarmanın ardından yemek için birini ararken Jeongguk sadece tulumunun askıları ile oynuyordu.

Ayaklanarak etrafı toparlamaya başladılar, tüm evi boyamışlardı ve hoşuna gidiyordu bu Jeongguk'un, istedikleri gibi yapmışlardı, kimseyi umursamadan. Jeongguk mini merdiveni de toplayarak kenara kaldırmanın ardından sadece yerlerin temizlenmesi kalmıştı,  Jeongguk bugün daha fazla iş yapmak istemiyordu. "Annen eve gitmemizi söyledi, burada da işimiz bitti." dedi Taehyung, onun koluna girerek evden çıktılar.

Eve ilerlerken neredeyse Taehyung'un omzuna yasladığı başında uyuyakalacaktı, duygusal olarak tam toparlayabilmiş değildi Jeongguk, hala içinde onu korkutan bir şeyler vardı.

Bahçeye girerken Jimin'in verandadaki koltukta oturuyor olduğunu gördü, üzerinde beyaz bir gömlek ve kot pantolon vardı, bağdaş kurmuş halde telefonu ile oynuyordu. Onları fark ettiğinde başını kaldırarak gülümsedi, "Size yardım etmemize izin vermeliydiniz." dedi Jeongguk'a bakarak, Taehyung'tan ayrılan beden kollarını ona dolayarak yanına oturduğunda "Boya içindesin aptal, uzak dur benden." dedi Jimin kendini geri çekerek, Jeongguk ona dolu gözlerle bakmaya başladığında kaşları çatıldı, ne olduğunu anlamadan Jeongguk ayaklandı ve banyo yapacağını söyleyerek içeri girdi.

invisible string' taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin