↪️bebeğim, çok soğuk görünüyorsun.
the 1975, robbers
⚛️
Annesi beyaz gömleğini giymesi için zorlarken bayılacak gibi hissediyordu, gömlek giymek kesinlikle onun için çok rahatsızlık veren bir durumdu. Birkaç saat sonra kasabanın bahar festivali başlayacaktı. Siyah kumaş pantolonun üzerine giydiği, yakasında siyah çizgiler olan gömleğinin eteklerini sıkıştırdı. Kemerini de takmanın ardından ortadan ikiye ayırdığı, kıvırcık saçlarını tekrar düzeltti ve son kez kendine baktı.
Birkaç gündür düzenli yemek yiyor ve kendine bakıyor olsa da hala gözaltlarında biraz morarma ve yanaklarında gitmeyen kızarıklık vardı. Takım elbisesinin içinde oldukça şık görünen babası, kağıtlara sarılmış tuvalleri büyük arabanın arkasına yerleştirmeleri için adamlara yardım ediyordu. Kendisini gördüğünde dudaklarında oluşan gülümseme onu mutlu etti, kolunun altına girerek tek tek koyulan resimlerine baktı.
"Jeon ailesi!"
Jimin'in bahçenin girişinden duyulan sesi ile hepsinin bakışları oraya doğru döndü, "Bay Jeon, keşke daha erken doğsaymışım. Asla kaptırmazdım sizi." Jimin, Jungkook'un omzuna kolunu atarken söylendi ve ikisinin de kendisine gülmesini sağladı. Jeongguk'un onu son gördüğü andan daha iyi görünüyordu şimdi. "İstersen şimdi ikinci eşi olabilirsin." Annesi evin kapısından çıktığında söylediği bahçede yeni bir gülme seansına sebep oldu, "Üzgünüm, bir eşim var artık." dedi gülerek Jimin. Bay Jeon da ona gülümsedi, "Kokundan anlaşılıyor." dedi ve parmaklarını Jimin'in saçlarından geçirdi.
Kendini koklayan Jimin, Bay Jeon'un gözlerini devirmesine sebep oldu. "Eşi olan bir omeganın kokusu, alfaları engeller. Size bu okulda neden sadece insani şeyler öğretiliyor ki?" diye söylenirken son kez kontrol etti arabaya yüklenecekleri, "Bay Jeon, biz nasıl oluştuk?" Jimin'in sorusu herkesin ona dönmesini sağladı, "Anne ve babamın beni nasıl yaptığını sormuyorum. Kurt adamlar, nasıl oluştu?" Arabada anlatacağını söyleyen Bay Jeon onları siyah BMW'ye yönlendirdi.
Jimin ile birlikte arkaya kuruldular ve uzun zaman sonra gerçekten iyi hissettiğinu fark etti. "Beyaz kurt ve kızın hikayesini biliyor musun, Jiminie?" diye sordu Bay Jeon, arabayı çalıştırırken. Arkadaki geniş arabada çalışti ve küçük konvoy halinde bahçeden ayrıldılar. "Evet ama cok tuhaf, bir kurt birini nasıl hamile bırakabilir ki?" Jeongguk arkadaşının sorusu ile ona döndüğünde Jimin, cebinden çıkardığı küçük poşetteki jelibonlardan birini onun ağzına tıktı. "Bu olaya fiziksel olarak bakma, bu tamamen beyaz kurdun sahip olduğu ilahi güç tarafından bahsedilmiş bir şey. Onun tek istediği kızı korumaktı ve onun hamile kalması, tek korunma yöntemiydi belki de." Bay Jeon'un açıklamasına başını sallarken yeni bir jelibon attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
invisible string' taekook
Fanfictionomegaverse* twin* ''beni çeken bir ip tüm bu yanlış yollardan, doğruca kasaba barına tek bir altın iplik beni sana bağladı'' jeon jeongguk, kendini bir alfanın kollarında bu kadar güvende ve huzurlu hissederken, kendinin de bir alfa olduğunu unutuyo...