on, this can't be our story end

5.2K 658 302
                                    

oh, ikimizin de kalbinin kırık olmasının anlamı ne?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

oh, ikimizin de kalbinin kırık olmasının anlamı ne?

bruno mars, too good say goodbye

"Taehwan ile konuştunuz mu?"

Yanında oturan Seokjin'in ani sorusu ile dişleri ile ezdiği pipeti dudaklarından ayırdı ve ona baktı, üzerine giydiği siyah uzun kollu ince tişörtü ve siyah kot pantolonu ile oldukça rahat bir şekilde bağdaş kurmuş halde oturuyordu.

Pipeti parmaklarının arasında düzeltmeye çabalarken, "Pek sayılmaz." diye mırıldandı, dün akşam onunla gölde yaptığı konuşmayı zihninden uzakta tutmaya çabalıyordu. Taehwan ona feromonları ilgili soru sorduğunda ne yapacağını bilememişti. Ona sebebin kardeşinin olduğunu söylemek ne kadar mantıklıydı?

Lafı geveleyerek yanından ayrılmış ve ona konseyde konuşulanları kendi anlatmak isterken tek kelime edememişti. "Onunla bir an önce konuşmalısın, Jeongguk." Seokjin'e sadece başını sallayarak cevap verdi, bunun doğru olduğunu biliyordu ama daha kendi bile bir şeyleri kabullenemezken ona anlatmak hangi derecede mantıklıydı?

"Hyung..."

Jeongguk'un mırıltısı ile büyüğünün gözlerinin ona döndüğünü biliyordu ama birden aklına düşen soruyu sormak, şu an için yanaklarının kızarmasına sebep olmuştu. "Jeongguk?" Seokjin soru sorar bir şekilde adını telaffuz ettiğinde ona bir şey olmadığını söylese bile büyüğünün asla peşini bırakmayacağını biliyordu. "Kızgınlığa girmek..." diye başladı cümleye, gittikçe sıcaklamış hissediyordu. "Nasıl hissettiriyor?" Seokjin sorusuna gülmedi, onunla dalga geçmedi ya da kötü hissettirecek bir şey demedi.

Etrafındaki herkesin kızgınlık dönemine az çok şahit olmuş olsa da kendisi bunu deneyimlememişti hiç, "Feromonların ortaya çıktığı için bunun olabileceğini tahmin ediyorsun." dedi Seokjin ciddi bir sesle, "Ihm, daha çok içeceğine azdırıcı atılmış gibi düşün?" Seokjin'in önerisi ikisinin de kıkırtılarının birbirine karışmasına sebep oldu. "Acı çekiyorsun, Jeongguk, çok fazla. Ne alfa olman ne omega ne de beta, konu kızgınlık olduğunda hepimiz eşitiz. Aynı derecede hassas ve ilgiye muhtaç oluyoruz." Birden ciddileşen sesiyle devam etti Seokjin.

"Bunu nasıl anlatabilirim, bilmiyorum. Bunu cinsel olarak düşünme olur mu? Kurtlar her ne kadar yalnızlığı sevseler de her zaman ihtiyaç duyarlar birine, kızgınlık dönemi de kurdunun birine çok ama çok ihtiyaç duymasıdır. Birinin sevgisine, ilgisine duyduğun acı verici ihtiyaç. İstediğin kadar biriyle o dönemde seviş, seni istemediğin kadar tatmin etsin ve boşaltsın, kalbini tatmin ve mutlu etmediği sürece o dönemi atlattığında kalbinde yara bırakır."

invisible string' taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin