33} Ve ne zaman ben bir başkasının yatağının altında, eski bir hırka gibi hissetmeye başladığımda... Beni giydin ve favorin olduğumu söyledin.taylor swift, cardigan
Ω
•Jeongguk•
Parmaklarımın arasında tuttuğum fotoğraf ile babamın çalışma odasındaki sandalyelerden birinde oturuyordum, karışmış aklım ile bakışlarımı siyah gözlerini tam benim sırtıma dikmiş kurda bakıyordum.
Siyah bir kurdun var olması, çok nadir gerçekleşen bir durumdu ve şu an eğer bu kurt hayattaysa, iki siyah kurt olarak varlığımızı sürdürüyorduk. O da benim gibi güçleri konusunda sorun yaşıyor muydu acaba?
"Buckhon'a taşınma sebebimiz bu fotoğraftı."
Bakışlarımı karşımdaki sandalyeye oturan babama çevirdim bir anlığına, "Sana bakışlari bizi korkuttu Jeongguk, oradan kaçip gitmek istedik. Sen siyah bir kurda dönüştüğünde her şey çok fazla karıştı. Senin güçlerinin olmamasını önemsemedik, bu seni korur diye umduk." Yutkunmayı deniyordum ama boğazıma takılan bir şeyler vardı, babamın ani itirafları beni şaşırtıyordu.
Hamile olduğumu öğrenmemin üzerinden bir aydan fazla geçmişti, bebek gittikçe kendini belli ederken ruh halim, çok fazla sallantıya giriyordu. Etrafımda dönen olaylara yetişmek, ayak uydurmak o kadar zordu ki, başım dönüyordu gerçekleştiklerinde. "Sence sebebi ne?" diye sordum fotoğrafı masanın üzerine bırakırken, "Bilmiyorum Jeongguk, keşke bilsem ve seni bu karmaşadan çıkarabilsem." Arkama yaslanırken babam eve taşınmak için acele etmememiz gerektiğini söylüyordu.
Odama çekilirken aklım hala komodinin üzerine bıraktığım fotoğraf karesindeydi, ezberleyecek kadar bakmıştım, ne zaman gözlerimi kapatsam eksiksiz canlandırabiliyordum.
Kapı yavaş bir şekilde açıldığında Taehyung girdi odaya, üzerindeki kareli gömleğin düğmelerini çözerken bakışları beni süzüyordu. Kollarımı ona uzattığımda kıkırdadı, pijama altını giymenin ardından kollarımın arasına girerek yatağa uzandı. "Çok mu yoruldun?" diye sordum saçlarını severken, lider değişiminde en çok çalışanlardan biri haline gelmişti Taehyung. "Evet, çok yoruldum." Karnıma yasladığı başı, saçlarında gezinen parmaklarım ve bebeğin atışları huzur bulmamı sağlaması gerekirken ikisine zarar gelebileceği düşüncesi kalbimi acıtıyordu.
Taehyung'u odada bırakarak ona yemek hazırlamak için, daha çok annemin yemeklerini ısıtacaktım, mutfağa indim. Çorba ve yemeği ısıtmak için küçük tencereleri ocağa bırakmanın ardından kalçamı tezgâha yasladım, her şey oldukça karışık hale geliyordu benim için.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
invisible string' taekook
Fanfictionomegaverse* twin* ''beni çeken bir ip tüm bu yanlış yollardan, doğruca kasaba barına tek bir altın iplik beni sana bağladı'' jeon jeongguk, kendini bir alfanın kollarında bu kadar güvende ve huzurlu hissederken, kendinin de bir alfa olduğunu unutuyo...