19. Darrenova bystrost

909 40 14
                                    

Silně stiskla víčka a promnula si kořen nosu. Poté se na chvíli podívala do zdi vedle. Darrenovi to bylo okamžitě jasné, ale chtěl to slyšet od ní na jisto. "Ano, spala," vydechla nakonec a opřela si čelo do dlaně.

Zničeně se opřel o sedačku a založil si ruce křížem. "Co pak jsi nevěděla, co je zač? A proč jsi tedy ve firmě? Jeden by řekl, že po tom, co ho někdo odkopne, se chce od dané osoby držet co nejdál. A já vím, že tě nechal. Znám ho a také vidím, jak se na sebe díváte, když jste oba v jedné místnosti. Vzduch se v tu chvíli dá krájet," řekl naštvaně, ale v jeho obličeji nebyla ani známka po vzteku. Spíš byl z jeho pohledu zřetelně znát smutek a zklamání. Lili bodlo u srdce, nechtěla ho takhle zklamat.

Rozhodla se mu to celé odvyprávět. "Poslouchej mě, dojdu pro kafe a pak ti řeknu všechno, jak to bylo, jo? Dovol mi vysvětlit mojí situaci."

"Dojdu pro kafe já, ty seď," zabručel a vstal. V Costě totiž není obsluha. Nápoje si musíte koupit na pokladně. 

Lili věděla, že se Darrenovi líbí a tahle situace ji teda nepěkně zasáhla. Mrzelo ji to.

Když se vrátil s kávou, jen co si sedl, se Lili dala do vyprávění. "Před pár týdny jsem měla jako vždy směnu v burlesce, kde se objevil i on. S Trevorem. Jak už totiž víš, on chodí s mojí nejlepší kamarádkou Fancy, která tam také vystupuje a Trevor jí chodí do varieté podporovat. Andreas mě tenkrát oslovil, ale já ho slušně odpálkovala. Sice se mi líbil, to nebudu popírat, ale téměř ihned na mě vybalil, o co mu jde a to já nemám ráda. Potom mě Fancy donutila jít s ním na dvojité rande, jenomže jsem nev-."

"Počkej!" skočil jí do řeči. "Andreas Knight byl na dvojitém rande? Cože?"

I vzhledem k poměrně nepříjemné situaci byla tahle chvíle vtipná a proto se Liliana krátce zasmála. "Jo, asi ho donutil Trevor, co já vím."

"Jo to je fakt. Je to možný, Trevor umí ukecat i mrtvýho."

"No, tak proto má asi ve firmě na starost komunikaci s vnějším prostředím, ne?" zeptala se.

"Jo, pravda. No nic, pokračuj," vyzval ji a Lil se tedy zhluboka nadechla, aby mohla dokončit své vyprávění.

"No, takže jsme byli na tom rande. Jenomže já nejdřív nevěděla, že to je on. Ani jsem totiž nevěděla, kde Trevor maká. Tohle všechno mi Fancy řekla až před restaurací. Pak jsme šli do klubu, Diamond to byl, odkud jsem zkráceně řečeno zdrhla, protože po mě Andreas furt šilhal a mě to štvalo. Jenomže pak mi volal. Dostal totiž z ožralý Fancy moje číslo. Ale to jsem ho zase vyslala, ať mě nechá už konečně být." Při těchto slovech se Darren uchechtnul a zakroutil hlavou. Bylo mu jasné, že za tohle Andreasem opovrhuje. "Ale hned další den na mě ten idiot čekal před prací," vyprskla, jak jí ta vzpomínka dopálila.

"Cože? Vážně? To je už skoro stalking... Nepřehání to trochu?"

"Přeháněl. Teď už ne. No, každopádně mě tenkrát svezl domů a v tom autě jsme se domluvili na rande. Řekla jsem mu totiž, že pokud o mě doopravdy tolik stojí, ať mě na něj vezme. No a víš, že vážně vzal? Akorát do Itálie, proboha," pronesla.

"Kecáš?" pozvedl obočí.

"Ne. No a pak se už přirozeně neozval, díky čemuž jsem poznala, že je něco špatně," povzdechla si.

"Tohle je ale jeho typický přístup, Lil. Vždyť jsi věděla, co je zač. Proč jsi do toho šla?"

"Byla jsem naivní... Věřila jsem jeho slovům i pohledům. Gestům. Všemu... Cítím se kvůli tomu vážně trapně."

LovecKde žijí příběhy. Začni objevovat