Po Expressu měla už padla, ale jelikož bylo brzo a druhý den nikam nevstávala, rozhodla se, že si ještě dá nějaký ten drink. Měla chuť se seznamovat! A taky to byla součást jejího plánu přece... Fancy zaúkolovala, aby držela Andrease i Trevora jakkoliv a čímkoliv ve vipku a ona sama si šla sednout na druhý bar. Že to dělala na truc? Jasně, že jo. Schválně si nechala kostým a přes to si oblékla jen pracovní župánek. Mělo by to přilákat víc pozornosti, o kterou dneska mimořádně stála.
"Čau zlato! Co ty tady na standardu?" houknul po ní barman, když přicházela. Standard rovná se standardní bar.
"Ve vipku je škodná," pronesla otráveně.
"Jo ták. Hele kdyby něco, řeknu klukům. Oni se už o to postarají, však víš," mrknul.
Ano, ano, to věděla, ale v tomhle případě by jejich ochranka nezmohla vůbec nic. Šéfka si takové hosty hlídala. "Na toho by mi nepomohl ani buldozer, Jacku. Nech to být a radši mi nalij křídla," povzdechla si.
"Okej. Jak si slečna Carmen přeje," řekl a začal nalévat.
"Tak Carmen, jo?" ozval se za ní zvučný hlas. Byl jí povědomí... Otočila se, aby celá překvapená čelila svému šéfovi.
"D-Darrene," vykoktala.
"Zdravím," pousmál se a přisedl si k ní.
"Co vy tady?"
"Kamarád má narozeniny, tak slavíme. Tohle je jeho oblíbený podnik. Já tu nikdy předtím ještě nebyl, ale teď už chápu, proč se mu tady tak líbí," pronesl.
"Aha. To je velké překvapení, tedy. Jeden by řekl, že tu má dneska Knight holding sraz."
"Vážně? Kdo tu ještě je?"
"Pan Knight a Trevor. Ten chodí s mojí kamarádkou a kolegyní," osvětlila mu.
"Ach ták," protáhl a vypadal u toho poměrně dost zamyšleně. "Tak to tu jsou určitě kvůli ní."
"Určitě. Ano," přitakala, ale skoro cítila, jak se jí potí zadek, jak byla nervózní. I když v tom kraťoučkém župánku na kožené sedačce...
"Vlastně mě ani nepřekvapuje, že tu Andreas je. On má tyhle podniky rád."
"Jistě. Může tu lovit," řekla bezmyšlenkovitě, načež by si nejraději ihned nafackovala, protože se na ní Darren tázavě podíval. "Holky v šatně o něm dost mluví." To vlastně ani lež nebyla.
"To se ani nedivím," zavrčel. Lili napadlo, že je asi něco o čem neví.
"No každopádně doufám, že kvůli tomu, že tady tancuju, se na mě nebudete dívat nějak špatně."
"Ale to vůbec ne. Tohle je podle všeho seriózní podnik. A proč by tak krásná žena jako vy, nemohla tancovat v burlesce," usmál se.
"Děkuji vám," zaculila se.
"Vlastně bych vám chtěl něco navrhnout. Stejně spolu budeme trávit hodně času a já v tom problém nevidím... Můžeme si tykat?"
Tímhle Lili zaskočil. Ale vlastně proč ne? Vždyť přesně tímhle jí akorát tak hraje do karet. "Velmi ráda," nasadila stowattový úsměv, "Liliana, říkej mi Lili." Natáhla k němu ruku.
"Darren." Stiskli si ruce. Lili se zdálo, že si jí její šéf vážně obdivně prohlíží. "Tak Lili-"
"Omlouvám se," skočila mu do řeči, "tady mi prosím říkej Carmen. Je to moje pracovní přezdívka na tomhle místě."
"Ovšem," stále se usmíval, "tak tedy Carmen, pověz, co tě vlastně přivedlo k tanci?" Tahle otázka se jí líbila. On se jí také celkem zamlouval. Tak se dala do vyprávění všeho, co mu o sobě mohla říci.
ČTEŠ
Lovec
RomanceEditace dokončena.✅ Andreas Knight, sebestředný bohatý podnikatel svede krásnou burleskní tanečnici Lilianu Agrippa. Ta ho nejdřív nechtěla, ale on vždycky dostal to, co chtěl a Lili nebyla výjimka. Má zbraně lovce a tomu žádná nikdy neodolala. Jeno...