Nakonec si po dlouhé směně v pět ráno vzala taxi a jela domů. Byla dokonale vyšťavená. Pan jsem-lovec-mně-žádná-neodolá se už neukázal.
Na druhý den Lili zkonstatuje, že by se už měla vydat na nákup, jelikož její lednička zela prázdnotou. Najednou se jí bytem rozezní melodie Haunted od Beyoncé. Zvoní jí mobil. Když ho vzala ze stolu a podívala se na displej, musela se sama pro sebe pousmát. "Čau bejby," zacvrlikala na svoji nejlepší kamarádku a kolegyni Fancy.
"Nazdárek micino. Hele, co děláš dneska?" ozvalo se z druhého konce. Musela se uchechtnout nad tím oslovením.
"No, v žádný show nevystupuju. Takže mám noc volnóu," protáhla. Protože vždy, když měly společné volno, vyrážely do víru velkoměsta. Ty opilecké dýchánky s touhle atraktivní černoškou vždycky stály za to. Obě mají horkou krev a prořízlou pusu, taky se stejně rády bavily.
"No pecka! Takže dnes večer dvojité rande, jasný? Musíš mi dělat psychickou podporu." Tak tohle zrovna opravdu nechtěla. Není to totiž poprvé, co ji na takovou schůzku Fancy tahá a pokaždé se Lili její údajný protějšek vážně nelíbil.
"Fancy," povzdechla si, "víš, že tohle nesnáším."
"No jó, ale když mně na tomhle chlapovi vážně záleží," zafňukala černoška.
Kolikátý už to je? "A je nutný, abych šla i já? Vždyť se nikdy nebavím. Nechci, aby sis to vzala osobně, ale nikdy se mi nikdo z těch tvých amantů nelíbil."
"To proto, že jsi moc náročná!" vyprskla Fancy.
"Hele, polib si, jo? Nejsi o moc lepší, děvče," oplatila jí Lili stejnou mincí.
"Bla, bla, bla. Lili, tohle není jako všechny rande před tím. Já mám Trevora vážně ráda a i on mě. Dokonce se byl včera podívat na Hell s nějakým svým kámošem. No ták. Prosím kotě. Na hoďku alespoň, pak se můžeš třeba zase vymluvit na nemocnou babičku, co já vím sakra." Liliana se uchechtne. Nemocná babička je její nejčastější výmluva na nudných či nepovedených schůzkách. "Navíc sis, co jsi ve Vegas, ještě ani nevrzla, ne? Bože holka, vždyť s tím už musíme něco udělat, nebo mi uschneš."
Teď hispánka otráveně protočila oči. Holt ji tu prostě nikdo nezaujal, tedy až na jednoho určitého blond muže s očima modrýma, jako moře při bouři, ale to jde na druhou kolej, jelikož to byl na první pohled nesnesitelný podnikatel, manažer, nebo co on to vlastně byl. Byť byl opravdu velmi přitažlivý, tak ale z jeho postoje a výrazu sálalo to neuvěřitelně vysoké sebevědomí. Dostanu každou, kterou si zamanu. I tebe kotě. To tak! Tyhle lovce bytostně nesnášela. "Fancy, já ale nechci spát s kde kým. Znáš mě. Navíc jsem se už párkrát pěkně spálila, než jsem přišla do Vegas," řekla s vážným tónem.
"Jo, jo, jo, to všechno víme. Ale dlouho jsme se nebyly pobavit, ne? Tak nedělej haura," žadonila Fancy dál.
Bože, mě z ní klepne! "No tak fajn! Jedna hodina, pak odcházím," svolila nakonec otráveným hlasem. Půjde s ní jen proto, aby ji podpořila, ale nic si od toho rozhodně neslibuje. Ostatně jako vždy.
"Yes! Díky holka, vyzvednu tě v sedm a vezmi si něco pěknýho. Jsme pozvané do La Strada."
Vykulí oči. La Strada je nejluxusnější restaurace ve Vegas. "Poslyš, kdo je ten tvůj novej maník? Vždyť jídlo v La Strada stojí pomalu půlku naší vejplaty," zeptala se s neskrývaným zájmem v hlase.
"Jmenuje se Trevor Huge. Spolumajitel firmy Knight Enterprises Holding." Obdivně hvízdne. Knight Holding je moc dobře známá firma, která sponzoruje i několik podniků a hotelů ve Vegas, které postavila. Její majitel je prý neskutečný parchant a sukničkář. Nebo alespoň to se k Lili omylem dostalo z bulváru. Jinak se o tyhle záležitosti bohatých a podobně nijak zvlášť nezajímala.
ČTEŠ
Lovec
RomantikEditace dokončena.✅ Andreas Knight, sebestředný bohatý podnikatel svede krásnou burleskní tanečnici Lilianu Agrippa. Ta ho nejdřív nechtěla, ale on vždycky dostal to, co chtěl a Lili nebyla výjimka. Má zbraně lovce a tomu žádná nikdy neodolala. Jeno...