Seděli v pizzerii uprostřed Verony. Bylo tam krásně. Valná většina holek si od mládí představovala svoje ideální rande a Lili nebyla výjimkou, ale tohle vážně nečekala. Naproti ní sedí ten nejkrásnější chlap pod sluncem, milionář, který ji vzal jen tak svým soukromým letadlem do Itálie na večeři. A v tom letadle jí mimochodem přivodil několik božských orgasmů, které jí po pěti letech bez muže doopravdy přišly vhod. Nebyla si jistá, jestli to, co se právě dělo, nebyl jen sen. On, Andreas Knight, jeden z nejžádanějších mužů v Las Vegas, vzal na rande zrovna jí. Chvilkama si říkala, jestli to na ní jen nehraje, ale co pak by po dnešku mohl?
"Nechutná ti?" zeptal se, když si všiml, že žena naproti němu nejí.
"Ne, je to výborné. Jen už nemůžu," pousmála se a talíř s nedojedenými lasagnemi poodstrčila.
"Dobře."
Po večeři se chvíli procházeli Veronou, kde jí ukázal balkon Julie a arénu, která vypadala jako menší koloseum z Říma. Pak se už vrátili k letadlu.
Při letu totálně odpadla. Kombinace skvělého sexu a plného žaludku jednoho dokázala pořádně odrovnat. Andreas celou cestu pracoval na notebooku. Jeho IPhone mu celou dobu blikal jako o závod. A v něm o práci nešlo.
Když mapa na televizi ukazovala, že se blíží k Vegas, rozhodl se Lili vzbudit. "Vstávej, Šípková Růženko."
"Hm. Co?" rozkoukávala se.
"Už budeme přistávat. Potom tě odvezu domů," pousmál se.
Když stanuli před barákem, Lili se na něj cudně zadívala. "Nechtěl bys jít nahoru?"
"Věř mi, že chtěl" odhrnul jí pramen vlasů z obličeje "ale mám dost práce. Uvidíme se jindy."
"Dobře, zavolej mi."
"Jistě," mrknul na ní a pak nasedl do auta.
Lili přišla do svého bytu, kde totálně odpadla na gauči. Správně, ani nedošla do postele. Ať žije časový posun.
***
V duchu se hrdě poplácal po rameni. Nakonec mu podlehla i ona. I když se jí muselo nechat, že odolávala statečně.
Nalil si whiskey a pohodlně se usadil k televizi. Ano lhal jí, žádnou práci neměl. Akorát se mu k ní už znovu nechtělo. Už tak porušil své zásady a rozhodně v tom nehodlal pokračovat. Navíc, kdyby u ní opět zůstal, znamenalo by to zárodek vztahu, o který doopravdy nestál. Vzal ji na rande, tak jak slíbil, protože on své sliby dodržuje, ale tím to pro něj skončilo.
Musel uznat, že takhle krásnou ženu ještě v životě nepotkal, ovšem, během těch pár dnů dokázal odhadnout její povahu. Byla to romantička. Taková by nedokázala udržovat vztah čistě jen o sexu. Nezavolá jí.
Napadlo ho, že se dost možná ještě potkají, ale ne za účelem sexu, alespoň ne spolu. Lili byla moc hodná na to, aby si jí k sobě pustil blíž. Akorát by jí ublížil stejně tak, jako mnoha ženám před ní. Ovšem u nich mu to bylo jedno. U Lili mu to jedno nebylo. Proč? To sám nevěděl, ale co věděl zcela jistě je to, že se od ní musí držet dál. Nebyl ten typ muže na vážný vztah a ona to musela pochopit. Chtěl s ní jen spát a to se mu splnilo, tím pádem vše mezi nimi končí, přesně podle jeho měřítek. Vše dělal jen kvůli sexu s tou exotickou kráskou.
Ale nehodlal si sám sobě něco nalhávat. Ta její čokoládová kůže mu bude setsakramentsky chybět, ať chtěl nebo nechtěl.
***
Vzbudila se celá rozlámaná a bolavá. Uvědomila si, že ten den to bude v práci masakr. Byl čtvrtek, to začínaly ty nejnáročnější show.
ČTEŠ
Lovec
RomanceEditace dokončena.✅ Andreas Knight, sebestředný bohatý podnikatel svede krásnou burleskní tanečnici Lilianu Agrippa. Ta ho nejdřív nechtěla, ale on vždycky dostal to, co chtěl a Lili nebyla výjimka. Má zbraně lovce a tomu žádná nikdy neodolala. Jeno...