15. Andreas si pustil pusu na špacír

1K 45 9
                                    

Domů se pomalu doplazila. Zkopla ze sebe ty pekelné lodičky a kabelku hodila na linku. Okamžitě se svlékla a dala si rychlou sprchu. Potom si zkontrolovala tašku na tančení a píchla si mobil na nabíječku. U toho si nastavila snad deset budíků. Má před sebou čtyři hodiny sladkého spánku, než bude muset do burlesky. Jak tohle přežije čtrnáct dní?

No, sladký rozhodně nebyl, jelikož se jí zdálo o nejmenovaného blonďatém parchantovi. Začínala lehce pochybovat o svém nápadu na pomstu. Nebyla si totiž jistá, koho trestá víc. Sebe, nebo malou Lili? Andrease nejspíš ne.

No i když... Ten jeho pohled dneska, když řekla sousloví "divoká noc", nebo když mu u kávovaru hezky od plic vyklopila, co si o něm myslí, jí moc pobavil. 

Navíc každý chlap je ve své podstatě majetnický a ona věděla, že žárlivost uměla poměrně dobře a rychle vyvolat, když chtěla.

***

Většinou tančila celé víkendy a teď nebyla výjimka. Byla sobota, takže měli ve Vegas Luxury Burlesque business. To znamenalo prostě totálně narváno. Hlava na hlavě, alkohol tekl proudem. V tyhle dny se shows tančily i na barech. Jedna taková ji akorát čekala, jen si chtěla ještě před tím dojít pro pití, respektive se nějak protlačit k baru. 

Ani nevěděla jak, ale nakonec se jí to povedlo. V práci byla akorát Margot a i když byli za barem s kolegou ve dvou, nestíhali.

"Margot, promiň, že prudim, ale mám fakt saharu," zaúpěla.

"To je v klidu. Bílý?" Podívala se na ní vždy usměvavá barmanka.

"Jo s vodou prosím. Střik." 

"Už se na tom dělá," protáhla a začala jí nalévat.

"Mimochodem jsem s ním nespala," řekla najednou a Lili vykulila oči. Trochu se jí sevřelo hrdlo. Bylo jí jasné, o kom mluví.

"Proč mi to říkáš?" nechápala. Margot přece nebyla povinna Lili něco oznamovat.

"Jen jsem si prostě myslela, že bys to měla vědět," vrátila jí její vlastní slova. Lili pootevřela pusu. Dostala ji. "Nešla jsem k němu. Řekla jsem mu, že s ním nic mít nechci a odjela domů," dořekla.

"Ani se mi nechce věřit tomu, že by někdo odmítl samotného Andrease Knighta," přimhouřila Lili oči. Pravda byla, že se jí to zdálo trochu podezřelé. Jemu odolat nešlo, to věděla přece sama moc dobře. A bůh věděl, že měla jinak dost silnou vůli.

"No, budeš se divit, ale není nenahraditelný," mrkla po ní a Lili se nestačila divit. Je možný, že bych byla takový blázen umanutý jen já?

"To nechápu. Proč jsi ho nechala?"

"Protože jsi moje kámoška, Carmen. A teď už padej. Začíná ti show, vole."

"Do prdele!" vykřikla, když si všimla, že skončila show před tou její. "Sakra, sakra, sakra, sakra!" vběhla do šatny s bědováním a při tom si půl sklenice vycintala. 

Tahle show se jmenovala Buttons a zpívala jí Niki. Čtyři holky byly s Niki na pódiu a čtyři po dvojicích na barech. Ona s Fancy vystupovaly ve V.I.P. Stihla k ní přiběhnout jen tak tak. Pak už začal song a ony za pomocí barmana vyskočily na bar. Tahle show měla výhodu v tom, že mohly dostat dýško od lidí, co seděli u baru. Navíc i ten kostým... Černý krajkový crop top, kalhotky, podvazky a samodržky. To vydělávalo skoro samo.

Každá show měla cca minutu a půl až tři. Zrovna byly v půlce, protože akorát přišla ta část, kdy Lili podlezla Fancy a obě pak skončily na kolenou, záklon dozadu a pak se zvedly, padly na všechny čtyři a následovalo prohnutí do "kočičky." Někdy během této extrémní části přišel Andreas. Prostě se ta jeho modrá očiska najednou ocitla přímo vedle Lili. 

Tak strašně se ho lekla, že při sestavě málem spadla z baru. To by byl ale trapas. Celou dobu jí bedlivě pozoroval, až jí to bylo i trochu nepříjemné. Hltal každičký její pohyb a když se u toho na něj ještě ke všemu podívala, pootevřel ústa. Zase.

Ach bože... Měli by ho zakázat. Zajímalo by ji, jestli ji pronásleduje, nebo co tu sakra zase dělal?!

Ke konci sestavy se dvojice z barů přesunula na stage a na poslední refrén tancovaly všechny spolu. Pokud se tomu teda dalo tanec říkat. Akorát se válely po zemi. Pár sexy pohybů a ende.
Hurá!

Zdrhla do šatny, co nejrychleji to šlo a tam se snažila zklidnit své splašené srdce. Na závěr sestavy si ještě všimla, že se vedle něj ukázal i Trevor.

Ha! Není tu kvůli tobě, ty náno blbá.

Její podvědomí ji skutečně milovalo. Zase na druhou stranu bylo možné, že čím častěji se s ním uvidí, tím více se proti němu dokáže obrnit. Nebo z toho zmagoří. Uvidíme.

Vizážista ji akorát dočesal na další show. 

"Díky Marco," usmála se na jejího čtyřprocentního miláčka. Ten jí poslal vzdušnou pusu a šel o dům dál. Přesněji řečeno - o zrcadlo dál. Tentokrát to bude show Express, na tu se těšila opravdu hodně, protože se manažerka u jejího vymýšlení nechala inspirovat filmem Varieté s Christinou Aguilerou. A ona milovala veškeré filmy s ní, její písně, její hlas a celkově všechno, co se týkalo jejich branže a hlavně Christiny. Zajímalo by jí, jestli bude někdy schopná seknout s tancem úplně. Zatím o tom silně pochybovala. 

Tentokrát bude tancovat po boku Lisy. To byla taková jejich Aguilera. Sáhla po sklenici, aby se pořádně napila, když v tom se přiřítila jako černý hurikán Fancy a začala na ní pomalu ječet. "Co jsi měla s Knightem?! Vybal to Agrippa!" 

Prudkým pohybem jí dala ruku před pusu. "Sklapni Fancy! Někdo tě uslyší!" zavrčela na ní a ona se trochu zklidnila.

"Takže měl pravdu, proboha." Ale do prdele! "Proč jsi mi lhala?" zeptala se Fancy nevěřícně.

"Protože jsem nechtěla, aby o tom někdo věděl. Logicky. A promiň, ale ani ty ne. Je to můj problém. Nechci ho ventilovat," řekla jí Lili tiše, ale za to dost důrazně. Byla naštvaná, že to Fancy ví. Kdo jí to do háje řekl?! Andreas? Trevor? Řekl to vůbec Andreas Trevorovi? Nebo snad Margot? A řekla vlastně Margot Andreasovi, co jsem jí řekla? Aaaaaargh! Brzo jí z toho všeho bouchne hlava.

"To bys ale měla, jinak bouchneš Lili." A ty mi čteš myšlenky, sakra, nebo co už?!

"Díky za rady Fancy. Ale ty máš na rozdíl ode mě normální fungující vztah, mezitím co můj milostný život je spíš tragikomedie."

Fancy se uchechtne. "Ty jsi blbá viď? Co tě to vůbec napadlo mi o tom neříct? Jestli máš trápení, nesmíš na to být sama." Chytila ji starostlivě za ramena. "Jsi v pořádku?"

"Jsem. Skoro. Ale peru se s tím celkem dobře. Fancy, děkuju, ale zvládám to. Jen mi řekni, kdo ti o tom řekl? Vykastruju ho!" řekla myslíc si, že to byl Andreas.

"To prosím ne. Ráda bych měla ještě někdy děti," pronesla Fancy a Lili vykulila oči.

"Wtf? Takže to ten idiot řekl Trevorovi?"

"Jo."

Hispánka se plácla do čela. "Ježíši. Já ho zabiju," zaúpěla.

"To bych být tebou taky nedělala, protože ten sexy miliardář je stále k mání a nemůže z tebe spustit oči mimochodem."

"Aby mu vypadly!" vyprskla Lili obratem a frustrovaně exla obsah sklenice. 

Fancy se zase blbě tlemila. "Dýchej holka. Teď musíme makat, ale připrav se, že tě čeká vysvětlování. Nejen ohledně toho románku, ale i o tvé nové práci, moje milá," mlaskla a odešla pryč. 

Liliana zase zaúpěla. Teď se Fancy nezbaví ani omylem. A Andreas? Toho asi brzy shodí ve firmě ze schodů!

LovecKde žijí příběhy. Začni objevovat