Doporučuju si pustit ten song ke čtení. :) Představte si, že v tom klubu hraje. :)
Do podniku se díky Andreasovi dostali, aniž by museli čekat tu obrovskou frontu před vchodem. Výtahem vyjeli až na střechu vysoké budovy a poté se ocitli ve střešním obrovském a luxusním klubu Diamond. Tam se dostal pouze ten, kdo měl členství a jeden nemusí složitě hádat, aby mu došlo, který z nich to byl.
"Směr bar!" zavelela přes hlasitou techno hudbu Fancy. "Co pijem?" Oči jí úplně svítily.
"Já nebudu míchat," prohlásila Lili a jejich doprovod si poručil gina. Pak si šli na chvíli sednout do V.I.P. sekce. Jak jinak. Security je tam pustili bez žádných problémů. Důvod byl zase zřejmý.
Andreas.
Sakra! Ten chlap má pod palcem snad celý město! Pomyslela si Lili. Všude, kam s ním vlezli, se na něj všichni okamžitě podívali, jako kdyby byl nějaká hollywoodská hvězda. I v burlesce na něj dost lidí zíralo. Nelze opomenout zcela očividnou nabídku barmanky Margot. Jako, kdyby ho obdivovali, ale za co může někdo obdivovat zrovna jeho? Liliana se rozhlédla po klubu. Zdá se jí to, nebo se před vipkem nahromadily kroutící se ženy? Všechny bez ostychu pomrkávaly po muži rozvalujícím se na křesle po její pravici. Ona seděla v dalším křesle sama, nechtěla být přímo vedle něj, jeho blízkost jí nedělala dobře.
Ach, bože. Zatrne jí, když si všimne, že se Lovec dívá přímo na ni. Jako kdyby do ní chtěl svým pohledem vypálit díru. Ne, on ji svléká, svléká ji pohledem. To je... Moc intenzivní pohled. Trhaně se nadechne, vzduch je najednou řidší, ubývá jí ho. Jak nad ním tak přemýšlí, nevědomky mu upřený pohled oplácí. Najednou pocítí horko mezi nohama. No to snad...
Andreasovi vyletí jeden koutek úst vzhůru do polovičatého úsměvu. Musím pryč. Napadlo jí okamžitě. "Fancy!" vyhrkla a čapla svojí kamarádku za ruku. Zrovna si s Trevorem vyměňovali tělní tekutiny.
"Mm! Co jé?" nechápala.
"Jdeme tancovat," prohlásila Lili tvrdě a odtáhla jí na parket. Co nejdál od vipka. Z dohledu.
"Co ti hrabe zase?!" podivila se černoška.
"Musím pryč, Fancy. Takhle to dál nejde. Z Andrease sálá jasný zájem, ale já ho nechci," vychrlila. Vlastně si tím dost protiřečila, ale vždy se řídila rozumem.
"Já tě fakt nechápu," řekla Fancy, když se začaly pohupovat do rytmu hudby, aby jen nestály jak tvrdé Y na parketu plném tančících lidí.
"Co nechápeš? Nechci se zaplést s Andreasem a nejsem hloupá, je to na něm celý večer jasně vidět. Chce mě," řekla napůl zoufale.
"Jasně, že tě chce. Vždyť jsi bohyně," zaculí se Fancy a Lili obrátí oči v sloup.
"Nemám zájem. Jeho prostě nechci." Stojí si hispánka pevně za svým.
"A jaký je k tomu důvod? Víš, co se o něm říká? Luxusně by sis zašukala, ty blázne. No pověz, jak dlouho jsi neměla chlapa?" Významně vytáhla obočí.
"Nechci sex na jednu noc, Fancy a ty to, sakra, moc dobře víš. Tak mě neser a pomoz mi zmizet," zavrčela Lili výhružně. Rozčilovalo jí, jak ani po několika letech přátelství Fancy nechápala její životní priority. Jedna z nich byla žádný sex na jednu noc. Chtěla vztah a lásku, ne dělat někomu matraci. Na to ať si milý pan Knight pozve jednu z těch svých hurisek, ona nemá zájem.
"No jo prosím tě, uklidni se." Fancy zvedla ruce v obranném gestu, pak se rozhlédla. "Tak zmiz do výtahu. Chvíli tu ještě počkám, ať máš čas. Co jim mám říct?"
Lili sepnula ruce jako při modlitbě. "Díky! Že mi bylo špatně prostě. Beztak je to pravda."
"Co ti je?"
"Je mi zle z něj, Fancy," sykla otráveně a černoška naproti ní se upřímně zasmála.
"Já se z tebe jednou zblázním. No tak už jdi, no."
Letmo se objaly a pak už hispánka zmizela ve výtahu. Otočila se akorát ve chvíli, kdy se Andreas na svém křesle prudce narovnal, protože ji zahlédnul. Na krátkou sekundu se jejich pohledy na dálku střetly a pak se výtahové dveře zavřely a v tu chvíli zírala jen sama na sebe.
Jak to, že si jí všimnul? Tohle je snad podělanej zlej sen. Fakt už.
Chtěla, aby ji nechal být. Nemyslela si, že není krásný. To on teda je... Je neuvěřitelně přitažlivý, ale ona zkrátka nechce. Nechce se zaplést s nějakým zazobancem, který má zářezů jako ona vlasů. A že má hodně husté vlasy.
Vylétla z výtahu a vydala se přímou čarou k bytu. Ten byl sice na úplně druhé straně Las Vegas Strip, ale čert to vem. Holt si udělá osm kiláčků dlouhou procházku. Byla by o dva kilometry kratší, ale rozhodla se to vzít bosa přes pláž, protože by v těch podpatkách asi jinak odpadla. Respektive by jí odpadly nohy. Taxíkem jet nechtěla. Potřebovala se projít. Byla hrozně rozhozená.
***
Nakonec zůstala skoro dvě hodiny sedět na plážovém lehátku a pozorujíc příliv v bezpečné vzdálenosti akorát zvedla zvonící telefon. Cizí číslo. Pokrčila rameny, tohle nikdy nijak neřešila.
"Agrippa, prosím?"
"Liliano?" ozval se na druhé straně hluboký hlas a jí se zhoupl žaludek. To snad ne. Kde vzal její číslo? Proč jí volá? Sakra práce. Nakonec v šoku mlčela moc dlouho.
"Liliano? Slyšíš mě?" ozval se hlas znovu a ona nadskočila.
"Ehm. Slyším. Kde jste vzal moje číslo, pane Knighte?"
Ozval se pobavený smích. "Od kdy si vykáme?"
"Od té doby, co jsem se rozhodla, že s vámi nebudu spát," odsekla na rovinu. Nikdy nechodila kolem horké kaše. Má hodně prořízlou pusu. Fancy říká, že to mají obě stejné, protože mají horkou krev a tudíž jsou i dost výbušné. Něco na tom bylo.
Na druhém konci se po delším tichu ozvalo překvapené: "Cože?"
Protočila oči. Hrál blbýho na nesprávnou holku. "Pane Knighte-"
"Andreasi," řekl podrážděně. A vida, už konečně není jediná, kdo je naštvaný.
"Pane Knighte," zopakuje s hraným ledovým klidem, "vaše pověst vás předchází. Jste ten nejznámější lovec žen ve Vegas, ale nenechte se, prosím zmást. Já mezi vaše kořisti patřit nikdy nebudu. Rozumíte? To i dřív zamrzne oceán. Dejte mi už laskavě pokoj. Pěkný večer." A s těmito slovy mu to típla a telefon vztekle zahodila zpět do kabelky.
Co si o sobě ten parchant myslí?!
***
On i jeho kámoš tam dole se na dnešní večer tak těšili! Když přišla do La Strada v těch pekelně upnutých šatech, jen tak tak potlačil vzrušení. Skoro celou večeři se díval jen na ní, na její úsměv, dlouhé tmavé vlasy, na čokoládovou pokožku, ta musí krásně vonět... Potlačil zalapání po dechu pokaždé, když se její poprsí zhouplo při smíchu. Pane bože, ty její kozy... To mi byl čert dlužen. Tak nádhernou ženu prostě ještě v životě neviděl. Musel ji mít, na všechny možné způsoby. Nenechal by ji ani na chvíli oddechnout. Zničil by ji. Celou noc by řvala jeho jméno. Jen při té představě se mu stavěl do pozoru. Přišel si jako patnáctiletý puberťák.
Takže si asi umíte představit jeho výraz právě teď. Nevěřícně zíral na již tmavý displej telefonu. Co to právě řekla? "Vaše pověst vás předchází. Jste ten nejznámější lovec žen ve Vegas. Když to řekla takhle, znělo to hrozně. On si tady nebude hrát na žádného svatouška, ale tohle... No, i když. Jeho pověst ohledně žen mu byla vždycky srdečně u prdele. Nikdy nechtěl vážný vztah, vždy mu záleželo jen na firmě, na jejích úspěších a prosperitě. No, firma byla na vrcholu, to co chtěl se mu povedlo, takže... By mohl i trochu potěšit a odměnit sám sebe, ne?
To, co slečna Agrippa nevěděla je, že Andreas Knight se nikdy nevzdával, ať už šlo o cokoliv. Vždy dostal to, co chtěl. A ona je pro něj navíc něco jako volání sirén a tomu se nedá odolat.
Lov začíná.
ČTEŠ
Lovec
RomanceEditace dokončena.✅ Andreas Knight, sebestředný bohatý podnikatel svede krásnou burleskní tanečnici Lilianu Agrippa. Ta ho nejdřív nechtěla, ale on vždycky dostal to, co chtěl a Lili nebyla výjimka. Má zbraně lovce a tomu žádná nikdy neodolala. Jeno...