Opatrně vykoukla ze dveří, na kterých blikal nápis NO ENTRY, STAFF ONLY a zhodnotila situaci. Nepřítel nebyl nikde na obzoru, Margot seděla u baru sama. Toho musela využít.
Rychle k ní přiběhla, stále se ohlížejíc. "Ahoj Margot."
"Ahoj Lili. Jak se vede?" vlídně se usmála, až jí bylo Lili líto, ale musela to vědět.
"Bylo i líp. Na něco se tě zeptám a prosím nelži mi. Je to lepší pro nás pro obě."
Vykulila oči. "Jasně, o co jde?"
"Jsi tu s Knightem?" vyhrkla otázku. Vždy jednala na rovinu a teď to nehodlala měnit. A už vůbec ne v případě Margot, která byla její docela dobrou kamarádkou a taky kolegyní. Často spolu na baru rozebíraly různá témata.
"No... jo jsem. Proč?"
"Jen jsem myslela, že bys měla vědět, že jsem s ním před týdnem spala. Dokonce mě vzal do Itálie a pak už se neozval. Jenom abys věděla, co tě čeká. Je to zmrd. Dávej si na něj pozor," vychrlila. V tu chvíli by přísahala, že se v Margotině obličeji mihly barvy semaforu.
"Sakra Lili... to mě mrzí. Jak ti je?" V jejím hlase nebyla ani stopa po faleši. Navíc Margot ani taková nebyla. Lili jí znala dost dlouho na to, aby si tím byla jistá.
"Na hovno. Myslela jsem, že by to třeba mohlo být... vážné, ale očividně jsem se šeredně spletla. Jenom jsem chtěla, abys to věděla."
Margot se soucitně usmála. "Víš Lili, já moc dobře vím, co je zač. Ale já od něj nic nečekám. Beru to jen jako úlet, i když po tom cos mi teď řekla... Nevím jestli budu schopná. Na to tě mám moc ráda."
"Neber na mě ohledy, jestli umíš udržet city v ohradě, klidně si užij. Já a Andreas jsme si stejně nic neslíbili. Jenom jsem měla potřebu ti to říct."
"Díky. Víš, on nezná slovo láska. My všechny jsme jen další z mnoha. Jen čárky v jeho v seznamu. Další zářezy. A někdo jako ty, by si na takové muže měl dávat veliký pozor. Já jsem podobná jako on, ale ty ne. Nenech se sebou tak zametat," řekla. Tato slova Lilianu dost překvapila.
"Neboj se, nenechám," vydechla, "je to moje chyba, měla jsem si to uvědomit už dřív." Podívala na hodiny za barem. "No nic, musím letět, za chvíli vystupuju." Objala Margot na rozloučenou. Ta jí ale zašeptala do ucha: "Pozor, za tebou." A to Lili ztuhla. Do prdele!
Vděčně se na barmanku usmála a pak jsem se pomalu otočila. Pár centimetrů od ní byla mužská hruď v košili. Dva knoflíčky byly opět rozepnuté.
Vzhlédla. V očích měl tu samou bouři, co v letadle. Akorát tahle neměla se vzrušením nic společného. "Lili," řekl přiškrceně.
"Pane Knighte. Hezký večer přeju," odsekla ironicky. A příjemný zásun, kreténe.
Skoro odběhla dozadu. Pod schody vedoucích do šatny se málem složila, ale silou vůle to zahnala a běžela nahoru. Její vůle musela být dneska ze železa.
Až doma Lili, složit se můžeš až doma.
***
Za celý týden měl od Lili nespočet zmeškaných hovorů a textovek. Ovšem tu, kterou se mu chystala napsat teď, tu poslední, tu si za rámeček nedá, frajer. Byla si jistá, že stejně opět nezareaguje, ale vážně moc chtěla, aby věděl, co si o něm myslí. Ono mu to bude tedy nejspíš ukradené, ale měla díky tomu alespoň lepší pocit. Nikdy v sobě nedokázala držet něco, co jí tížilo.
Potom asi dvě hodiny brečela v posteli a přišla si jako úplná nána. Jak je možné, že mu tak naivně naletěla? Nechala se unést city. Tedy ne, že by ho milovala, to sakra vůbec ne! Ale líbil se jí tak moc, až to skoro bolelo a díky tomu se přestala ovládat a myslet racionálně. Taková fatální chyba!
Byla si jistá, že Margot nebyla jediná, koho po ní měl. Bolelo to. Ani nečekala, že to bude bolet až tak moc. Ten chlap byla největší chyba jejího života. Unést se chtíčem a poté povolit uzdu citům... Tak je normální?! Co si myslela proboha, vždyť on je profesionální lovec! Ale hlavně, že jí nabízel tu smlouvu. Prý, že bude spát jen ní... Bylo jí z něj zle, ale mohla si za to jen ona sama. Možná, kdyby tu smlouvu přijala, tohle by se nestalo... Ale co si to namlouvala?! Jasně, že by se to stalo a žádný zažalování by se nekonalo, protože pochybovala o tom, že by si takovej hajzl jako je on, nevytvořil nějakou právní kličku.
"Blbá, blbá, blbá, kurva!" křičela a mlátila do všeho, co jí přišlo do cesty. Přišla si hrozně ponížená. Nešlo ani tak o to, že ji odkopnul, ale šlo o ten způsob, jakým to udělal.
Najednou jí začal zvonit mobil. S tlukoucím srdcem ho popadla, ale když si přečetla jméno Fancy, ztišila ho a zase zahodila. Neměla na ní náladu. Neměla náladu vůbec na nikoho. Chtěla být sama a vyventilovat ze sebe ten vztek, ponížení a frustraci.
A pak jí jako blesk z čista jasna něco napadlo. Víte, její zkušenosti s muži by se daly spočítat na prstech jedné ruky, ale odjakživa měla horkou krev. Byla dost pomstychtivá, ale hlavně hodně, HODNĚ hrdá. A tenhle bastard jménem Andreas Knight jí ponížil takovým stylem, jako ještě nikdo před ním. Takže si pomstu určitě zasloužil, alespoň podle ní. Ostatní názory ji beztak nijak extra nezajímali.
Zmínila jsem se vám, že má Lili vystudovanou stavebku? Ne? Tak teď už to víte. A teď se jí to sakra hodí, protože KNIGHT ENTERPRISES HOLDING A.S. je stavební firma se svým vlastním architektonickým zázemím.
Popadla notebook a najela na web firmy. Když si na personálním našla to, co hledala, nevědomky se zlomyslně usmála. Hádáte správně. Bude se ucházet o místo v jeho firmě. Nejdřív zavolala manažerce do burlesky a zeptala se, zda by nebyl problém, aby vystupovala jen o víkendech. Manažerka řekla, že to problém nebude. Lili jen musí dojet rozpis do konce měsíce a na další jí už napíše tak, jak bude Lili potřebovat. Perfektní. Do konce měsíce zbývá 14 dní, takže to případně nějak zmákne.
Poté Lili zavolala na číslo uvedené v inzerátu a s milou paní se domluvila už na dnešek, říkala, že to prý vážně spěchá a Lili jí zase řekla, jak "moc" o tu práci stojí. Paní zněla nadšeně. Hlavně jí musí vzít, sakra. Musí se na ten pohovor pořádně připravit.
Říkáte si, jestli jí to náhodou neublíží? Kdepak. Nehlásí se na pozici jeho asistentky, tu už má a Lili hádala, že jí i pěkně brousí. Ne. Hlásí se na místo asistentky hlavního architekta. Takzvaně co-architekta. Ve škole jí vždy bavilo kreslit návrhy budov. Jen si něco málo opráší za pomocí strýčka googlu a tety wiki a bude dobrá.
Mimochodem, doufala, že je ten architekt alespoň pěkný a nezadaný. Hodlá to dát Andreasovi pořádně sežrat.
A v čem vlastně spočívá ta její pomsta? Andreas je totiž známý tím, že tu, co nechce, si drží dalece od těla. No co, bulvár ví všechno. Takže ho nejspíš velice překvapí, když tam Lili najednou zahlédne. Přinejmenším se to k němu brzo donese. Bude čekat strašnou scénu a bůh ví, co ještě.
Ale víte co? Liliana udělá přesný opak.
ČTEŠ
Lovec
RomanceEditace dokončena.✅ Andreas Knight, sebestředný bohatý podnikatel svede krásnou burleskní tanečnici Lilianu Agrippa. Ta ho nejdřív nechtěla, ale on vždycky dostal to, co chtěl a Lili nebyla výjimka. Má zbraně lovce a tomu žádná nikdy neodolala. Jeno...