7. Nabídka

1.2K 48 6
                                    

"Vy mě pronásledujete nebo co?" vyhrkla nevěřícně a taky dost podrážděně. Byla unavená z dlouhé noční šichty a také si byla zcela jistá, že rozhovor s ním jí na náladě rozhodně nepřidá.

"No dovolte? Vypadám jako nějaký únosce?" řekl dotčeně.

Sjela ho pohledem od hlavy až k patě. Měl na sobě jen bílou košili a černé kalhoty. Tmavé blond vlasy si právě pročísl rukou, takže je měl roztomile rozházené na všechny strany. Pod tou košilí bylo zřetelně poznat, že pravidelně cvičí a na tváři si mu právě teď pohrával polovičatý úsměv.

Ne, ty rozhodně jako únosce nevypadáš...

"Pokud už jste skončila s prohlídkou, můžeme si promluvit?"

Sakra! Do tváří se jí nahrne teplo. "A o čem? Jsem vážně unavená, pane Knighte. Chci jít spát," řekla poněkud odevzdaně a poté, jakoby jí tělo dalo najevo, že s ní souhlasí, si zívla.

"Však vás odvezu domů. Jen v autě prohodíme pár slov," řekl neurčitě a otevřel jí dveře.
Lili si poraženecky povzdechla. Proč jen tak nenastoupit do luxusního auta naprosto střeleného podnikatele, že jo? Co by ji to asi tak mohlo stát? O pardon, její čest. 

Ale byla příliš unavená na to, aby se tu s ním v šest ráno dohadovala a ještě ke všemu před její prací. Navíc si je stejně jistá, že se od něj nedozví nic nového.

Sex? Děkuje, nechce. Teda, sex by chtěla a s ním dokonce moc, ale jak prve říkala - není ničí zářez na jednu noc. Má svojí hrdost. 

"Děkuji, že jste přijala mojí nabídku," zazubil se Andreas, když si přisedl k Lili do auta.  Seděli na zadních sedadlech a vpředu byl řidič. Strašně snobské, ale pro Vegas až moc velké klišé. Vlastně se divila, že jí tyto zdejší poměry stále překvapovaly. Na Andreasovu otázku, kde bydlí, odpověděla směrem k řidiči a ten kývnul a ihned vyjel.

"Vážně nechápu, co mi chcete. Snad jsme si to už vyjasnili, ne?" uhodila na něj hned z fleku.

"Mluvte sama za sebe," odpálkoval jí.

Lili na něj vyvalila oči. "Prosím?"

Knight jen obrátil oči v sloup a poklepal řidiči na rameno. Ten si obratem nasadil sluchátka. O co tu sakra jde?

"Řeknu vám to narovinu. Já jsem zvyklý vždy dostat to, co chci." 

"Tsk," odvrátí od něj zrak. Takový namyšlenec! Ale dřív, než Lili stihne začít nadávat, ujme se slova opět Andreas a řekne něco, co ji dokonale překvapí.

"A věřte mi, že vás chci opravdu moc," sjel ji takovým pohledem, že se jí z toho až skoro samy svlékaly kalhotky.

Je pekelně sexy...

"Proto jsem ochoten vám ustoupit." 

Tak tahle věta už Liliinu pozornost upoutá. "Jak to myslíte?"

"Tak, že pokud bychom... Se sblížili, jsem ochotný sepsat smlouvu o monogamii. Kdybych ji porušil, mohla byste mě zažalovat." 

Dívčino obočí vystřelilo až do vesmíru. "Cože?!" vyletělo z ní. "Proč smlouvu, ježiši?"

"Protože je mi více než jasné, že mě odmítáte kvůli mé pověsti. A tou smlouvou vám můžu zaručit, že budu mít jenom vás a nikoho jiného," odpověděl s naprosto vážným výrazem. 

Srdce se jí roztluče nadzvukovou rychlostí. To mě vážně chce tak moc, že je ochotný tohle udělat? "A... A jak by to tedy případně mohlo skončit?" zeptala se.

LovecKde žijí příběhy. Začni objevovat