4. Dvojité rande

1.3K 48 8
                                    

Dívá se v zrcadle na výsledek dnešního snažení. Bílé pouzdrové šaty s decentním výstřihem jí krásně obepínají tělo. Končí těsně nad koleny a vzadu mají krátký rozparek. K nim bílé lodičky a světle růžová kabelka. Vlasy si nechala v přírodních vlnách splývat do půlky zad. Celkový look doplnila o šperky z růžového zlata. Nebylo pravé, ale byla to věrná kopie. Ve Vegas bylo k sehnání cokoliv. Jemné líčení, decentní. Jen zvýrazněné oči a rty přejeté starorůžovou matnou rtěnkou. Tak jo, to by asi do La Strady šlo. Ozval se zvonek. "Jo?" řekne do sluchátka.

"Teroristický přepadení," pronesla rozjařená Fancy. Lili jen protočí oči a položí sluchátko zpět, aby si z kuchyně vzala klíče a zabouchla za sebou. Když výtahem dojela dolů, Fancy obdivuhodně pískla. "Sakra holka, ty máš ale ránu."

No Lili musela uznat, že její přítelkyně vypadala mnohem lépe. Pouzdrové šaty v elektrizující modré na jedné straně končily nad kolenem a na druhé šly až do půlky lýtka. Svoje divoké afro kadeře si vyžehlila, takže byly mnohem delší. Na rtech sytě červená rtěnka. Lili si byla jistá, že se po Fancy i teď za tu chvíli pár chlapů ohlédlo. Měla ploché břicho, prsa o něco větší než ona a široký boky bohyně Venuše. Byla její ztělesnění v afroamerické verzi.

"Fancy, viděla jsi už sebe? Tahle barva ti neskutečně sedne. Jako prdel na hrnec," zazubila se a se smíchem se objaly.

"Tak už pojď, máme tu taxi," vyzvala ji černoška. Nasedly do auta a cestou měly dost času na pokec. Restaurace La Strada byla na druhé straně Las Vegas.

Hispánka doufala, že se dozví alespoň něco o jejím údajném protějšku, ale tak nějak jí přišlo, že Fancy mlží.

"Oukej, fajn. Pověz mi, o co tady sakra jde," nevydržela to, když už stály před restaurací. "Proč mlžíš? A nesnaž se tvrdit, že ne. Poznám to."

"Lili, nechtěla jsem ti to říct, protože jsem se bála, že bys zdrhla."

Hispánka zdvihla obočí. "A to jako proč?" Najednou si vzpomněla na to, že je Trevor spolumajitel Knight Holdingu. Už to asi začínala chápat.

"No, dneska odpoledne z Trevora vypadlo, že ten jeho kámoš je ten majitel Knight Enterprises Holdingu," řekla jaksi provinile.

"No a?" zeptala se Lili nechápavě. Jako ano, s takovým člověkem rande nejspíš příjemné nebude, ale to přece není důvod proto, aby jí její nejlepší přítelkyně mlžila.

"No, však víš, co se o něm říká," pípla Fancy.

"Ale já přece nejdu na to rande kvůli němu, ale kvůli tobě," pronesla Lili konejšivě.

"Já vím, akorát že se jmenuje Andreas."

V tu chvíli se Liliana zajíkla. "Cože?!"

"Jo. Andreas Knight. Viděla jsem tě s ním včera u baru. Nevěděla jsem, co se mezi vámi stalo a vím, že jsem hrozná, když tě sem tahám, ale já jinou kamarádku nemám, Lili. Alespoň ne tu pravou," vysypala ze sebe.

Lili byla lehce v šoku. Takže ten nejpřitažlivější muž na planetě, Andreas, je proslulý majitel Knight Holdingu? Tak teď už s ním tuplem nebude nic mít. "Jsem ráda, že to vím Fancy a neboj se. Nic se nestalo a teď už se vůbec nestane. Jen mi řekni - on o mně ví?"

"Jo," skoro šeptne.

Na to Lili dost sprostě zaúpí. Chtěla totiž odejít. "Fancy, tak teď mám sto chutí tě strčit do kanálu," vyprskla a namířila k restauraci. Za sebou zaslechla tichý smích, který ovšem přestala vnímat, když si všimla toho, co bylo před ní.

LovecKde žijí příběhy. Začni objevovat