17. A zase ti přátelé

1K 47 17
                                    

Celou neděli věnovala přípravám, přesně tak, jak jí bylo přikázáno. Při vzpomínce na jeho výstup se uchechtla. Jak se vyspala, tak se jí to, co se stalo za poslední hodiny, všechno rozleželo v hlavě. Lovec nám žárlil. Jinak si nedokázala vysvětlit ten rázný postoj a tvrdý hlas. Navíc styl, jakým si přikráčel? Hotový bůh nasranosti.

Proč by je jinak zrovna v burlesce prudil prací pro holding? Jiné vysvětlení na to prostě neměla než, že jeho vesmírné ego utrpělo, když si všiml, že i ona se dokáže bavit s jiným mužem. Konec konců - může si za to sám. A Darren byl vážně moc milý společník a doopravdy měla v plánu s ním někam zajít. Takže měl Andreas možná i důvod žárlit.

Ale když si to vzala - vyspali se spolu, on jí teda vzal do té Itálie (přitom mohl prostě rezervaci zrušit, že jo) a poté ji odkopl takovým hnusným způsobem. A nesmí samozřejmě opomenout to, že jí ohnul ještě v letadle a ne jednou. Pak se objevil u ní v práci s její kolegyní a teď bude zuřit kvůli tomu, že i ona navazovala nové "kontakty?" Ať si taky škubne už, vždyť ten chlap ani neví, co vlastně chce. Nic si neslíbili, ano, ale mohl jí napsat alespoň blbou textovku o tom, že ji už vidět nechce. Alespoň tu! Ona prostě nebyla holka pro zábavu a řekla mu to už několikrát.

Byla ráda, že měla ve svém počínání alespoň jasno na rozdíl od něj a doufala, že jí to ten idiot nerozhází... Ona si totiž moc dobře uvědomovala, jak na ni působí a co s ní dokáže udělat jeho přítomnost. A tím se dostáváme k problému jako kráva.

Na projektu nového hotelu měla pracovat zrovna s Knightem. Přímo s ním. To proč?! Nespadala náhodou pod Darrena? Co pak to jde, si takhle přehazovat asistentku?

Ale další divoké úvahy musely jít stranou, protože jí začal řinčet zvonek. Byla to Fancy, se kterou si měly co vysvětlovat.

"Jo," štěkla do sluchátka od zvonku. Byla na ní pěkně nabroušená.

"Trump ti chce vyznat lásku," ozvalo se. Zase další kravina, jako vždycky, když jí otevírá bzučákem.

"Vážně? Trump? To bych se radši zahrabala někam v Grand Canyonu," pronesla jedovatě, když otevřela dveře.

"Ale do prdele. Ty máš teda náladu," zkonstatovala Fancy a položila na linku dvě flašky bílého. Nad tím Lili jen protočila oči.

"Nediv se mi, Fancy. Knight mi zkazil polorande." Byla to pravda. Nevěděla jak Darrenovi, ale jí Andreas zkazil náladu takovým stylem, že už neměla chuť se s nikým jakkoliv vybavovat. Ale pravda byla, že ani Darren nevypadal dvakrát nadšeně. Vlastně byl také poměrně dost naštvaný.

"Achjo. Promiň zlato, vystřelil ze židle rychleji než raketa ze stanice. Ani já, ani Trevor jsme neměli šanci ho zastavit."

Lili si povzdechla. "Tak si po něm měla skočit, nebo co já vím. Doufám, že se semnou bude Darren mluvit, potřebuju ho zahrnout do svého plánu," zabručela a šla otevřít jedno z vín. V tuhle chvíli by teda nejradši otevřela obě dvě a pila je na střídačku, ale nebyla přece alkáč. Nebo alespoň myslela.

"Do jakýho plánu? Šmarja, že ty se chceš zase mstít?" propálila jí pohledem.

"Pfff. Jak zase?" odfrkla si Lili a podala své kamarádce také sklenku.

"Vždycky, když ti někdo něco provede, byť ze srandy, pomstíš se. Pamatuješ na chudáka Johna?"

Hispánka se uchechtla. Neměl jí dávat do Bloody Mary chilli papričky... Pak se holt ocitly i v jeho kalhotách, no. O Johnovi se vědělo, že chodil naostro, takže ho pak asi trochu pálil... Ehm. Koule. "Za to si mohl sám," bránila se, ale na tváři měla zlomyslný úsměv. Nikdy nezapomene na to, jak ječel.

LovecKde žijí příběhy. Začni objevovat