Była sobie piątka przyjaciół czystokrwistych. Ich rodzice wpajali im że szlamy to zło. Lecz jeden wychował się w śród mugoli. Może zacznijmy od pierwszego bohatera. Trafił on do mugolskiego śrocinca. Matka i ojciec bali się go. Gdy skończył 11 lat przyszedł do niego Dambyldor. Wziął go stamtąd do Hogwarts. Wtedy dowiedział się o sobie więcej niż mógł sobie wyobrazić. Miał inne nazwisko niż tak naprawdę powinien mieć. Ale i tak nawiązał kontakt z bratem który akurat się wychowywał u rodziców. Zwierzali się sobie. Ten młodszy brat kochał szlame która wybrała innego. Mimo to wciąż ja kochał. Były też 2 siostry. Jedna zakochała się w bracie a druga w najlepszym przyjacielu. W szkole mieli różne przygody. Ale wszystko zaczęło się puźniej. Jedna z śustr, ta która zakochała się w przyjacielu, ożeniła się i miała razem z ukochanym syna. Puźniej pojawił się młodszy brat ze swoją córką, lecz jej matki nie znał nikt. Druga Śostra ta starsza która kochała starszego brata, miała córkę ale nie ożeniła się z nim. W przeszłości ojciec jej wymazywał pamięć, dlatego mieszkała u siostry. I tak wspierali się razem dopuki ten starszy brat nie zaczął działać na swoją korzyść. Kiedy dzieci miały około rok zaczął rozkładać swoją duszę na 7 części. Zbierał sobie grupę która mu służyła. Lecz nie wszyscy tego chcieli. Gdy chciał się zemścić na pewnej parze zabił ich. Ale gdy rzucił zaklęcie zakazane na ich syna znikł i nigdy nie wrócił. Zaś jeśli chodzi o resztę. Przyłączyli się do niego, ta która go kochała ożeniła się nawet z innym człowiekiem aby jej rodzice zgodzili się dołączyć. Gdy znikł zabrano ją do Azkabanu. Nie którzy ze strażników twierdzą że nadal słychać tam jej szyderczy śmiech.
______________
Nie miałam zbytnio weny by lepiej napisać ten rozdział. No i też dlatego jest on tak puźno. Ale następny postaram się zrobić lepiej. Ta legenda została opowiedziana przez Narcyzę chce uwzględnić że to co jest opowiadane teraz dużo oznacza w przyszłości.
CZYTASZ
Sara Jak było Naprawdę?
Teen FictionCórka Severusa Snape była ukrywana przez całe swoje dzieciństwo, znała tylko tatę babcie i dziadka. Wszystko się zmieniło gdy przyszedł czas na naukę w Hogwarts. Co takiego ukrywał jej tata?! Na podstawie filmu Harry Potter Uwaga proszę nie wracać u...