Hoofdstuk 38: Transfer!

520 24 2
                                    

Nieuw hoofdstuk!!!
Happy birthday nog voor Carel die gister jarig was! Veel leesplezier!

Groetjesss van mij!

De tijd vloog voorbij het was inmiddels al 2 maanden later en vandaag was de dag dat het bekend werd gemaakt naar welke club Frenkie ging, Barcelona! Natuurlijk wisten familie, vrienden, teamgenoten en nog een paar andere mensen het al, maar vandaag was de dag dat het openbaar gemaakt werd. Ook zouden Amber en Frenkie samen met Frenkie's zaakwaarnemer naar Barcelona vliegen om nog een paar gesprekken te voeren.

"Buenos días." zei Frenkie glimlachend toen hij Amber de woonkamer in zag lopen, "Goedemorgen." zei Amber glimlachend terug terwijl ze op hem af liep en een kus op zijn lippen drukte. "Ben je klaar voor vandaag?" vroeg Amber aan Frenkie die net de broodjes uit de oven haalde, "Jazeker!" zei Frenkie enthousiast. "Mooizo." grinnikte Amber, ze sloeg haar armen om Frenkie's middel heen en liet haar hoofd op Frenkie's schouder leunen. Frenkie draaide zich om en legde zijn hand op Amber's wang, Amber voelde dat Frenkie's lippen de hare raakte en daarna zijn tong die voorzichtig toestemming vroeg. Uiteindelijk werd de zoen verstoord door de deurbel, dat was waarschijnlijk Ali de zaakwaarnemer van Frenkie hij zou mee ontbijten zodat de laatste dingen nog door besproken konden worden. Frenkie gaf Amber nog een knipoog voordat hij naar de deur toe liep om hem open te maken, Amber schudde glimlachend haar hoofd en fatsoeneerde haar haar een beetje daarna zette ze de schaal met broodjes op tafel.

Nadat alles doorgesproken was was het tijd om te vertrekken, Amber pakte haar tasje en liep richting de auto. Frenkie zou in Barcelona nog een hoop kleding krijgen van de club dus daarvoor had hij een rugzak mee genomen, voor de rest hoefde ze niet echt spullen mee te nemen want alles was daar al geregeld.

In het vliegtuig namen de drie de tijd om een artikel te lezen dat over Frenkie's keuze voor zijn transfer ging, ze waren wel benieuwd om te lezen wat de media nu wist vergeleken met wat zij wisten.

Genoeg keus voor voetballer Frenkie de Jong:

De 20 jarige middenvelder van Ajax is bereid om Ajax in te wisselen voor een nieuwe club, maar welke dat gaat worden is nog onbekend. Hoewel Manchester City en Bayern München een fors bedrag neer willen leggen lijkt de middenvelder toch op weg te zijn naar de voetbalclub uit Parijs, Paris Saint-Germain. Ook voetbalclub FC Barcelona zou zich gemeld hebben voor de Nederlandse middenvelder en ook zij willen wel een fors bedrag op tafel leggen. Genoeg keus dus voor De Jong.

Na het lezen van het artikel ging Ali verder met het regelen van zijn zaken op zijn laptop, Frenkie duwde zacht Amber's hoofd tegen zich aan en gaf een kusje op haar haren. Amber draaide haar hoofd een beetje zodat ze Frenkie aan kon kijken, hij glimlachte en drukte een kus op haar voorhoofd. Ali keek met een glimlach naar het stel voor hem, Ali was niet alleen Frenkie's zaakwaarnemer maar ook een goede vriend van Frenkie. Ali gaf Frenkie een knipoog en ging daarna weer verder met zijn werk, Frenkie gleed met zijn vingers door Amber's haren en keek tegelijkertijd naar het uitzicht buiten.

Na 2 uur vliegen landde het vliegtuig in Barcelona, de drie stapte uit en werden meteen ontvangen door technische-directeur van FC Barcelona. Ze liepen naar het zwarte busje met geblindeerde autoruiten die klaar stond en stapte in. De man vertelde tijdens de rit veel over de stad en natuurlijk de club, na een klein kwartiertje kwamen ze aan bij het grote stadion en werden ze ontvangen door nog een heleboel mensen die bij de club hoorde. Als eerst kregen ze een rondleiding door het stadion en daarna moest Frenkie een interview afleggen. Ali was druk bezig met zijn zaken en Amber appte met Chloë.

Chloë:
Hey hey girl, hoe ist daar?

Amber:

Heyyy, gaat goed.
Frenk is nu een interview aan

het afleggen en daarna heeft ie ook nog video's die ie moet opnemen.


Chloë:
Ah, hoe bevalt het allemaal?

Amber:

Kan niet wachten om een huis te zoeken

en dat alles zover is want het is prachtig hier!

Chloë:
Fijn om te horen, maar moet gaan
volgende les begint.
Veel plezier en succes nog😘

Amber:

Thanks, jij ook hé😝😘

Een half uurtje later kwam Frenkie aangelopen, "En hoe was het?" vroeg Amber aan haar vriend toen hij langs haar was komen zitten. "Was leuk om te doen!" vertelde Frenkie enthousiast, Amber keek trots naar haar vriend hij ging nu gewoon bij zijn droomclub spelen.

"Maar het belangrijkste moet nog komen, de papieren ondertekenen en de foto's die gemaakt moeten worden." grinnikte Frenkie, "Dat klopt." glimlachte Amber. Amber en Ali mochten hierbij wel aanwezig zijn, het interview en de video was alleen voor Frenkie.

Het was ondertussen 3 uur en Frenkie stond op het punt om de papieren te ondertekenen, het was nog niet het officiële contract want die werd in Juli pas ondertekend. Er waren nu ook een aantal mensen van de spaanse media die foto's maakten zodat ze een artikel erbij konden schrijven. Nadat de papieren ondertekend waren en er foto's waren genomen liep Frenkie direct naar zijn vriendin toe, "Ik ben trots op jou!" glimlachte Amber trots. Frenkie glimlachte terug en drukte vervolgens zijn lippen op de hare.

Nadat de gehele terugreis er alweer op zat lagen de twee op de bank te rusten, het nieuws dat Frenkie naar Barcelona ging was nu ook bekend dus morgen zouden de kranten ermee volstaan. "Wij hebben volgens mij nog iets af te maken." fluisterde Frenkie uitdagend wijzende op vanochtend, Amber beet op haar lip en legde haar handen in zijn nek. Frenkie glimlachte en drukte vervolgens zijn lippen op de hare, de zoen die rustig begon werd steeds ruwer. Deze avond was nog lang niet voorbij.

When everything changedWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu