Outfit voor Amber dit hoofdstuk staat hierboven in de media, veel lees plezier!
Het was ondertussen een week later Frenkie zou Amber om half zes ophalen, Amber keek op haar horloge en zag dat het pas half vijf was. Frenkie zou eerst Belle en Chloë ontmoeten voordat ze gingen, hij wilde wel eens weten wie Amber's beste vriendinnen waren. Amber was er helemaal klaar voor dus besloot ze om bij de meiden op de bank te gaan zitten. "Wow Am, dat jurkje is echt heel erg leuk!" zei Belle toen ze Amber de woonkamer in zag lopen, Amber had speciaal voor vandaag een jurkje aangetrokken, "Ja klopt heel erg leuk Am, maar als hij je nu niet zoent weet ik het ook niet meer." lachte Chloë. Amber gaf Chloë een nep boze blik en ging even op haar telefoon kijken. Na een tijdje kwam ze er achter dat ze Frenkie nog niet volgde op Instagram, ze zocht op Frenkiedejong en zocht zijn account. Het was niet zo moeilijk om zijn account te vinden, omdat hij heel veel volgers heeft. Amber klikte op het account en klikte op volgen, ze gaf ook meteen een like aan zijn laatste post. Na een tijdje besloot Amber haar telefoon weg te leggen en haar schoenen aan te doen, ze trok haar schoenen aan en ging weer terug naar de meiden. Daar aangekomen zag ze dat haar telefoon oplichtte, ze zag dat het een melding was van Instagram. Ze tikte de melding aan en zag een volgverzoek van Frenkie, ze glimlachte naar haar telefoon natuurlijk ging ze die accepteren.
Een half uur later ging de deurbel wat betekende dat Frenkie er was, "Je gaat wel normaal doen hé?" zei Amber lachend tegen Chloë terwijl ze naar de deur toe liep. Toen ze de deur open deed zag ze inderdaad Frenkie staan, hij had een zwarte spijkerbroek aan en een witte blouse. "Hey kom binnen!" zei Amber "Hey" zei Frenkie, ze zag dat hij haar lichaam nog scande terwijl hij naar binnen liep. Frenkie was in de gang blijven staan dus opende Amber de deur naar de woonkamer voor hem, daar zaten Belle en Chloë al te wachten op hem. Chloë was de eerste die opstond en zichzelf voorstelde, wie anders dacht Amber. "Hey ik ben Chloë de beste vriendin van Amber." zei Chloë, "Hey ik ben Belle, ook de beste vriendin van Amber." stelde Belle zichzelf voor. "Ik ben nog even snel mijn tasje pakken." meldde Amber waarna ze naar boven rende om haar tasje te pakken. "Vinden jullie het erg als ik Amber vanavond nog meeneem naar mijn appartement?" vroeg Frenkie terwijl hij ongemakkelijk achter zijn hoofd krabde, hij wist ondertussen van alle gesprekken die hij met Amber had gevoerd dat Chloë het niet erg zou vinden maar Amber maakte zich altijd de meeste zorgen om Belle. "Ik vind het prima en jij Bell" glimlachte Chloë, "Ik ook." glimlachte Belle. "Is goed." zei Frenkie opgelucht maar nog steeds een beetje ongemakkelijk. "Zullen we gaan?" vroeg Amber aan Frenkie, omdat ze zag dat hij er wat ongemakkelijk bijstond. "Is goed." glimlachte Frenkie, "Doei." zei Amber nadat ze haar vriendinnen een knuffel had gegeven. "Veel plezier!" zeiden Belle en Chloë nog voordat Amber de auto van Frenkie instapte.
"Heb je er zin in?" vroeg Frenkie toen ze in de auto zaten, "Ja, heel erg." zei Amber enthousiast. "Mooizo." glimlachte Frenkie waardoor er ook een glimlach op Ambers gezicht kwam.
Na nog een lang gesprek kwamen de twee aan bij het restaurant, toen ze binnen liepen kwam er gelijk een serveerster naar de twee toe lopen. "Kan ik jullie helpen?" vroeg ze vriendelijk, "Ja we hebben een tafel gereserveerd op de naam 'De Jong' zei Frenkie. "Een tafel voor twee, klopt dat?" vroeg de serveerster nog voor de zekerheid, "Ja, klopt." antwoordde Frenkie. De serveerster leidde de twee naar hun tafel en liep weer weg, voordat Amber naar haar stoel kon lopen liep Frenkie er al naar toe en schoof hem naar achteren voor haar. "Dankjewel." glimlachte Amber, "Geen probleem." knipoogde Frenkie waardoor hij Amber liet blozen.
"En wat vond je ervan?" vroeg Frenkie toen ze het restaurant uitliepen, "Heel erg gezellig." antwoordde Amber. "Mooizo, heb je zin om mee te gaan naar mijn appartement?" vroeg Frenkie, "Ja, maar ik weet niet of Belle dat goed vindt." zei ze. "Maak je maar geen zorgen om Belle, ik heb het al gevraagd en ze vond het goed. Ik wist dat je je zorgen zou gaan maken om Belle, dus daarom heb ik het nog even gevraagd." stelde hij haar gerust, "Ik had nooit verwacht dat je uit onze gesprekken zo veel informatie zou halen." lachte Amber toen ze de auto instapte. "Dus ga je mee?" vroeg Frenkie nog ter bevestiging, terwijl hij een hand op haar been legde. "Ik ga mee." glimlachte Amber, kijkend naar de hand die op haar been lag.
JE LEEST
When everything changed
FanfictionWanneer de drie beste vriendinnen Amber, Belle en Chloë verhuizen naar Amsterdam veranderd een heel groot deel van hun leven na die ene ontmoeting ❤️ Net zoals bij alle boeken zullen sommige er eerst door heen moeten komen, ik vind persoonlijk zelf...