De foto van de ABC squad staat hierboven, we zullen proberen om wat meer foto's in de media te plaatsen. Bedankt voor de tip!💕 frenkiedejong21 ga ook zeker even haar boek lezen!
Het was de volgende ochtend, Frenkie werd wakker van de warme zonnestralen die de zon uitstortte op zijn gezicht. Hij keek langs zich en zag dat Amber nog aan het slapen was, hij sloeg zijn armen om haar heen en zo bleef hij een tijdje liggen.
Na een kwartiertje werd ook Amber wakker, ze draaide zich langzaam richting Frenkie en keek recht in zijn helderblauwe ogen. "Hey, gaat het weer een beetje?" vroeg hij, "Ja hoor." glimlachte Amber. Frenkie gaf Amber een kus, "Zullen we dadelijk even een stukje wandelen?" vroeg Frenkie aan Amber. "Ja, is goed." antwoordde ze, ze liep naar haar kast toe en zocht een setje kleding uit. Ze kleedde zich snel om en liep samen met Frenkie naar beneden om te gaan ontbijten, Belle en Chloë lagen nog te slapen dus besloot Amber om na het ontbijt een briefje te schrijven dat ze een stukje ging wandelen met Frenkie.
Nadat het briefje geschreven was vertrokken de twee langzaam richting het Vondelpark, voor het Vondelpark pakte Frenkie Amber's hand. Amber keek er verliefd naar en zo liepen ze de rest van de wandeling verder.
Thuis weer aangekomen moesten de twee afscheid nemen, Frenkie moest namelijk op tijd bij de training zijn. "Ik zie je snel weer, ik hou van je." zei hij en hij drukte een liefdevolle kus op de lippen van Amber, "Ik hou ook van jou, tot snel." zei Amber waarna Frenkie richting zijn auto liep. Hij stapte in en toeterde nog een keer voordat hij weg reed.
Na de training besloot Frenkie om nog even langs zijn familie in Arkel te gaan, hij belde aan en zijn vader opende gelijk de deur. "Hey jongen, kom binnen." begroette hij Frenkie, Frenkie liep naar binnen en ging naast zijn broertje op de bank zitten. "En, hoe gaat het?" vroeg de vader van Frenkie, "Ja, gaat goed." antwoordde Frenkie. "En vertel eens wat over je nieuwe vriendin." zei Youri grijzend. Frenkie lachte en vertelde een paar over Amber, "Kom morgen anders eens langs met haar." stelde Frenkie's vader voor. "Ik zal het haar straks wel eens vragen." zei Frenkie.
Na nog een lang gesprek gevoerd te hebben vertrok Frenkie weer richting zijn huis, toen hij thuis aankwam besloot hij om Amber te appen.
Frenkie:
Hey, mijn vader en broertje
hadden gevraagd of je morgen
zin had om langs te komen.
Dan kunnen jullie elkaar ontmoeten!
Laat maar weten, X Frenkie
Amber❤:
Ja, is goed.
Hoe laat morgen?
Frenkie:
Ik kom meteen na mijn
training, dus rond half 4?
Amber❤:
Is goed, ik zie je morgen!
Love you ❤❤❤
Frenkie:
Tot morgen!
Love you more❤❤❤
Frenkie appte ook even zijn vader om te laten weten dat ze de volgende dag zouden komen.
Frenkie:
Wij komen morgen langs,
we zijn er rond kwart over 4!
Pap:
Is goed, zie je morgen!
Het was al laat geworden dus besloot Frenkie om te gaan slapen.
De volgende ochtend was hij al weer vroeg wakker en om 1 uur reed hij naar de toekomst.
De training ging snel voorbij en om 5 voor half 4 kwam Frenkie bij Amber aan, "Hey!" begroette Amber Frenkie met een kus. "Ze vinden je sowieso aardig." zei Frenkie om Amber gerust te stellen, Amber moest toegeven dat ze een beetje gespannen was maar ze was wel benieuwd naar zijn familie.
Om kwart over 4 kwamen de twee aan in Arkel, Frenkie legde zijn hand op Amber's been. "Klaar voor?" vroeg hij, "Ja" antwoordde Amber. Ze liepen naar de deur en Frenkie wilde aanbellen maar de deur werd al open gedaan door John, "Hey ik ben John, de vader van Frenkie." stelde de vader van Frenkie zichzelf voor. "Hey ik ben Amber, leuk u te ontmoeten." zei ze beleefd, "Kom binnen en zeg maar je hoor, anders voel ik mezelf zo oud." zei John. Frenkie legde zijn hand op de onder rug van Amber en begeleidde haar naar binnen waar Frenkie's broertje op de bank zat, "Hey ik ben Youri het broertje van Frenkie." stelde Youri zichzelf voor. Ze gingen op de bank zitten en begonnen een gesprek.
Na een lang gesprek keek Frenkie op de klok en zag dat het al 6 uur was, "Zullen we terug richting Amsterdam gaan?" vroeg Frenkie. "Jullie kunnen blijven eten, ik heb er rekening mee gehouden." zei John, Frenkie keek naar Amber die een instemmend knikje gaf. "Ja, is goed." zei Frenkie.
Na het eten gingen Frenkie en Amber nog even langs de moeder van Frenkie, zijn ouders waren gescheiden maar ze woonden toch nog in hetzelfde dorp. Daar aangekomen opende de moeder van Frenkie meteen de deur, "Hey ik ben Marjon, de moeder van Frenkie." stelde ze zichzelf voor. "Hey ik ben Amber, leuk om u te ontmoeten." zei Amber netjes, "Zeg maar je hoor." zei Marjon terwijl Amber en Frenkie naar binnen liepen.
Om kwart over 8 zaten de twee weer in de auto onderweg naar Amsterdam, "En wat vond je van ze?" vroeg Frenkie. "Je hebt echt een hele aardige familie." antwoordde Amber. "Ik kan niet wachten totdat ik jouw familie kan ontmoeten." zei Frenkie, Amber glimlachte Finn en Youri zouden nog eens goede vrienden kunnen worden dacht ze.
Om 9 uur kwam het stel aan in Amsterdam, "Blijf je slapen?" vroeg Frenkie half smekend. "Ja is goed." lachte Amber waarna er een glimlach op Frenkie's gezicht ontstond, de twee liepen naar binnen en terwijl Frenkie de deur op slot deed appte Amber nog snel even dat ze bij Frenkie bleef slapen.
ABC squad:
Amber:
Ik slaap vanavond bij Frenk, goodnight💕
Belle:
Is goed, goodnight💕
Chloe:
👍goodnight💕
Amber legde haar telefoon aan de lader en voelde Frenkie's armen die hij om haar heen sloeg, Amber draaide zich naar Frenkie toe en keek hem verliefd aan. Ze keek diep in zijn mooie helder blauwe ogen en ze zag dat Frenkie's ogen zich langzaam richtte op haar lippen. Frenkie kwam met zijn hoofd dichter bij Amber's hoofd en Frenkie's lippen raakte voorzichtig de haare, Amber voelde hoe Frenkie's tong toestemming vroeg en die gaf ze nu maar al te graag. Hij tilde haar voorzichtig op en liep met Amber in zijn handen na zijn slaapkamer, voorzichtig legde Frenkie Amber neer op zijn bed en ging boven haar hangen. Hij trok zijn shirt uit en deed hetzelfde bij Amber, Frenkie gaf Amber allemaal kusjes in haar nek en op haar gezicht. Amber verwachtte dat dit nog een lange avond ging worden.
Sorry voor deze late update maar we waren heel erg druk bezig met school, vandaag is Frenkie 23 geworden!🎉😍❤ Vrijdag komt er weer een nieuw hoofdstuk en vergeet ook zeker niet om even te stemmen want dan kunnen wij onze top-rangschikkingen binnenkort bij ons verhaal zetten! Alvast bedankt!
Groetjesssss van ons❤
JE LEEST
When everything changed
FanfictionWanneer de drie beste vriendinnen Amber, Belle en Chloë verhuizen naar Amsterdam veranderd een heel groot deel van hun leven na die ene ontmoeting ❤️ Net zoals bij alle boeken zullen sommige er eerst door heen moeten komen, ik vind persoonlijk zelf...