Het was een paar dagen later Frenkie moest vandaag trainen en Amber zou vandaag gaan lunchen met Estelle, Naomi en Candy-rae. Ze opende haar WhatsApp en las haar berichtjes.
Girls squad:
Estelle:
Om half 1 bij Loetje?
Candy-rae:
Is goed!
Amber:
Toppie!
Naomi:
Komt goed!
Chloë en Belle waren boodschappen doen, dus Amber stuurde ze een appje dat ze ging lunchen met een paar spelers vrouwen. Amber douchte nog even snel, het was vandaag een zonnige lente dag. Amber haalde een t-shirtje uit haar kast en een lange broek. Ze kleedde zich om en pakte haar tasje waar ze haar portemonnee, huissleutels en telefoon in deed. Ze deed de deur op slot en liep richting Loetje, het was vanuit haar appartement een kwartiertje lopen.
Toen ze aankwam was er nog helemaal niemand van de groep. Het was eigenlijk best logisch, want Amber was er ook al een kwartier van te voren. Maar heel lang stond ze niet alleen, want al snel was Estelle er ook. Toen alle meiden er waren gingen ze een tafeltje uitzoeken.
"Vertel eens wat over jezelf." zei Candy-rae toen ze zaten, "Nou ik ben dus Amber, ik ben 19 jaar en ik woon met mijn 2 beste vriendinnen in een appartement hier in de buurt. Zelf hockey ik ook nog bij HC Amsterdam in het eerste elftal." vertelde ze. "En hoe hebben jij en Frenkie elkaar ontmoet?" vroeg Naomi nieuwsgierig, "Ja dat wil ik ook wel eens weten, Frenkie heeft het al een keer uitgelegd maar die vertellen niet alles." knipoogde Estelle. Amber legde het verhaal uit aan de meiden hoe Frenkie haar ontmoet had. "Zie je wel dat mannen niet alles vertellen." lachte Estelle, "Wat vertelde hij dan?" vroeg Amber. "Dat hij je was tegengekomen, maar hij had nooit verteld dat hij jou had aangesproken op zo'n manier." vertelde Estelle, "Typisch mannen, ze schamen zich waarschijnlijk daarvoor." lachte Naomi.
Na de lunch namen de meiden afscheid van elkaar, "Zullen we anders vanavond uitgaan?" vroeg Estelle. "Ja is goed, de jongens zijn morgen toch vrij dus dan kunnen zij ook mee." zei Candy-rae, "Ik vind het prima en dan kan jij jouw vriendinnen meenemen." zei Naomi tegen Amber. "Ik vind het prima." stemde Amber in met het plan. "Ik app wel de informatie door vanavond." zei Estelle, "Is goed, dan zie ik jullie vanavond." zei Naomi. "Tot vanavond." zeiden de andere meiden tegelijk waarna ze allemaal richting huis gingen.
Chloë en Belle waren al thuis toen Amber thuiskwam, "Ik ben er weer." zei Amber. "Was het gezellig?" vroeg Belle, "Ja heel erg, het zijn echt hele leuke meiden." zei Amber enthousiast. "Dat is goed om te horen." zei Chloë, "Ze hadden gevraagd of jullie vanavond mee uitgaan." zei Amber. "Oeh ik stem in." besliste Chloë, "En jij Bell?" vroeg Amber. "Ja ik ga ook mee." besloot Belle. Amber kreeg een appje en opende snel haar telefoon.
Frenkie:
Ik mis je, kan ik langskomen?
Amber:
Ik mis jou ook, tuurlijk kan je langskomen.
Jij altijd, dat weet je toch.😏
Frenkie en Amber zaten al een tijdje op Amber's kamer, "Ik krijg de laatste tijd veel vragen over of ik een vriendin heb van de media, ben je er misschien klaar voor om het bekend te maken?" vroeg Frenkie aan zijn vriendin. "Ja denk het wel, maar dan wil ik wel een leuke foto uitkiezen." zei Amber. "Is goed." lachte Frenkie en samen kozen ze een leuke foto uit.
JE LEEST
When everything changed
FanfictionWanneer de drie beste vriendinnen Amber, Belle en Chloë verhuizen naar Amsterdam veranderd een heel groot deel van hun leven na die ene ontmoeting ❤️ Net zoals bij alle boeken zullen sommige er eerst door heen moeten komen, ik vind persoonlijk zelf...