Hey allemaal hier weer een nieuw hoofdstuk, ik weet niet of veel van jullie er last van hebben maar ik kan niet meer stemmen op hoofdstukken en hoorde van andere dat zij er ook last van hadden. Ik heb al veel geprobeerd maar het wil allemaal niet lukken, dus ik ga waarschijnlijk een nieuw privé account aanmaken waar ik op jullie hoofdstukken hopelijk wel kan stemmen. Dit houd in dat ik op dit account alleen nog maar ga uploaden, stemmen op jullie hoofdstukken ga ik dus via een nieuw account doen. Ik houd jullie hiervan op de hoogte.
Groetjesssss van mij!!!
(Ik hoop dat jullie tot nu toe een fijne vakantie hebben)Het was alweer een weekje later, de groep had al veel verschillende plekjes van het eiland ontdekt. Rond de middag zouden ze naar het centrum gaan op wat te gaan lunchen en daarna zouden ze naar een museum gaan, het museum ging over de geschiedenis van het eiland.
De hele groep zat samen aan de ontbijttafel te genieten van hun ontbijt, "Misschien kunnen we deze ochtend even iets leuks doen per koppel?" stelde Estelle voor. Iedereen knikte instemmend, Amber zag hoe Matthijs Chloë grijnzend aankeek. Chloë rolde lachend met haar ogen, Amber was blij dat Chloë eindelijk een keer lol kon hebben met Matthijs zonder al teveel te hoeven nadenken dat haar vader ergens achter ging komen. "We kunnen een stukje gaan lopen langs het strand en op de terugweg een paar souvenirs winkeltjes langs gaan, als je wilt." stelde Frenkie voor aan Amber, "Ja is goed." antwoordde Amber nadat ze haar mond leeg had gegeten. Amber keek Belle aan, "Wij vermaken ons wel." fluisterde Belle in Amber's oor wijzend op haar en Carel.
"Ben je klaar om te gaan?" vroeg Frenkie nadat ze zich klaargemaakt hadden voor de strandwandeling, "Ja hoor." antwoordde Amber terwijl ze nog een hand door haar blonde haren haalde. "Knappie van me." zei Frenkie vol trots tegen zijn vriendin, Amber bloosde wat en probeerde het niet te laten zien. Ze liep naar Frenkie toe die meteen zijn armen om haar heen sloeg en zijn handen liet rusten op haar onderrug. Amber richtte haar ogen op Frenkie's lippen, ze voelde dat Frenkie twee vingers onder haar kin zette en haar hoofd langzaam omhoog duwde. "Je bent schattig als je bloost." zei hij zacht, Amber zag de glinstering in zijn ogen maar wist niet hoe ze moest reageren op Frenkie dus besloot ze hem maar te zoenen. Net op dat moment opende Donny de deur, Amber en Frenkie stopte de zoen en de twee keken Donny een beetje ongemakkelijk aan. "Ohw sorry dat ik jullie stoor, maar heeft een van jullie mijn telefoon gezien?" vroeg Donny grijnzend, "De laatste keer dat ik hem heb gezien lag hij op de salontafel, misschien dat er wat overheen ligt." zei Frenkie terwijl hij achter zijn hoofd krabde. "Yo thanks, veel plezier nog." knipoogde hij nog naar het stel voordat hij de deur weer achter zich sloot. "Zo maak je ook nog wat mee."lachte Frenkie, Amber schudde lachend met haar hoofd. "Laten we gaan." stelde Amber voor, "Goed plan." vond Frenkie.
De twee liepen hand in hand over het strand, Amber merkte dat Frenkie een beetje gespannen was maar waarvan dat moest komen wist ze niet. "Zullen we daar even op het muurtje gaan zitten?" vroeg Amber, Frenkie hoorde haar niet. "Frenk?" zei ze nu iets harder, "Sorry, wat zei je?" verontschuldigde Frenkie zich. "Kunnen we daar even op het muurtje gaan zitten?" vroeg ze nog een keer, "Ja is goed." antwoordde Frenkie. Ze liepen naar het muurtje en gingen erop zitten, Frenkie tuurde naar de zee. "Hey, is er iets?" vroeg Amber lichtelijk bezorgd, "Is dat te merken?" vroeg Frenkie glimlachend. "Neeee hoor." overdreef Amber nu ze merkte dat ze niet meer bezorgd hoefde te zijn. Frenkie grinnikte, "Nou vertel wat is er, ik ben niet de koningin dus je hoeft niet gespannen te zijn." grapte Amber in de hoop dat ze de spanning bij Frenkie wat kon verminderen. "Nou kijk als straks school en hockey voor jou weer gaat beginnen en voor mij voetbal dan hebben we zo weinig tijd met elkaar, dus ik vroeg mezelf af of je het misschien leuk vond om na je internationale trainingen samen te gaan wonen." vroeg hij wat onzeker terwijl hij zijn blik alweer op de zee had gericht, Amber legde haar vingers onder Frenkie's kin en draaide zijn gezicht weer richting de haare. "Hey tuurlijk wil ik dat." glimlachte ze naar haar vriend, er verscheen een glimlach op Frenkie's gezicht. "Dan zullen we binnenkort maar een aantal appartementen moeten gaan bezichtigen." zei Frenkie nog steeds glimlachend, hij was zo blij dat hij binnenkort met zijn grote liefde samen ging wonen. Amber glimlachte nog een keer naar Frenkie voordat ze haar lippen op de zijne drukte, ze voelde hoe Frenkie nog lachte tegen haar lippen aan.
Amber had haar hoofd ondertussen op Frenkie's schouder laten rusten, "Hey ik wil het niet verpesten maar misschien moeten we richting de villa gaan want anders staat dadelijk de hele groep te wachten op ons." zei Frenkie. "Lets go dan maar." zei Amber waarna ze van het muurtje afsprong, Frenkie glimlachte naar zijn vriendin en sloeg zijn arm om haar middel heen.
Het tweetal kwam bij de villa aan en de enigste die er al waren waren Donny en Estelle, Estelle keek Amber grijnzend aan. Amber gaf Estelle een verbaasde blik terug maar rolde al snel met haar ogen omdat ze dacht te weten waar het over ging, waarschijnlijk had Donny vertelt aan Estelle wat hij gezien had toen hij de kamer van Frenkie en Amber in kwam lopen. Estelle schoot in de lach, "En wat is er met jou in een keer aan de hand." vroeg Donny verbaasd aan zijn vriendin. "Ah niks gewoon even een binnenpretje." wuifde Estelle het weg, Donny keek zijn vriendin nog steeds verbaasd aan. "Soms spoor ik niet helemaal." zei Estelle glimlachend, "Soms?" zei Donny expres een beetje overdreven. "Nou zo erg is het nu ook niet hé." verdedigde Estelle zichzelf, "Oké dat is waar." moest Donny eerlijk toegeven.
Nadat ook Belle, Carel, Chloë en Matthijs weer terug waren kon de groep vertrekken naar het centrum.
JE LEEST
When everything changed
FanfictionWanneer de drie beste vriendinnen Amber, Belle en Chloë verhuizen naar Amsterdam veranderd een heel groot deel van hun leven na die ene ontmoeting ❤️ Net zoals bij alle boeken zullen sommige er eerst door heen moeten komen, ik vind persoonlijk zelf...