Hey allemaal!!! Hier weer een nieuw hoofdstuk, ik wens jullie een fijn weekend en veel leesplezier!!!
Groetjesssss💞
Het was alweer 2 maanden later, Amber en Frenkie hadden hun eerste huis samen gekocht en woonden daar nu al bijna 1 maand in. Met Chloë en Matthijs ging het goed, de twee hadden nog steeds niks over hun relatie bekend gemaakt en daardoor ook niks meer van de vader van Chloë gehoord. Belle en Carel spraken veel met elkaar af, maar van een relatie was nog steeds geen sprake.
"En ben je er klaar voor?" vroeg Matthijs aan zijn vriendin,de twee waren aan het facetime omdat de internationale trainingen van de meiden van start waren gegaan. Vandaag was de laatste wedstrijd voor Chloë die ze deze interlandperiode moest spelen, dat betekende dat ze Matthijs ook weer zou zien. Amber had morgen haar eerste wedstrijd en had vandaag nog een training waardoor ze om 5 uur klaar kon zitten om de wedstrijd van Chloë te kunnen bekijken. De meiden hadden het erg naar hun zin maar miste hun vriendjes wel, gelukkig was het dan voor Chloë bijna zover om Matthijs eindelijk terug te zien na 1,5 week. "Jazeker, als het goed is mag ik vandaag mijn debuut maken dus dat wordt wel spannend." beantwoorden Chloë de vraag van Matthijs, "Nice! Je hoeft niet zenuwachtig te zijn, je bent super goed en ik weet zeker dat je de sterren van de hemel gaat spelen ook al zijn die er in de zomer nog niet zo vroeg." moedigde Matthijs zijn vriendin aan. Chloë grinnikte, "Ik ben wel blij dat ik je straks eindelijk weer zie." glimlachte Chloë. "Hoezo je ziet me nu toch?" grapte Matthijs, "Haha grappig, maar ik bedoel gewoon weer een knuffel of een kus. Dat heb ik gemist." legde Chloë uit. "Ik weet het, ik heb het ook gemist." gaf Matthijs toe, "Awh cute!" grinnikte Chloë. Matthijs stak lachend zijn tong uit, de twee belden nog een tijdje totdat Chloë moest gaan om zich voor te bereiden op de wedstrijd.
"FUUT FUUT!" Amber hoorde het fluitsignaal dat aangaf dat de training was afgelopen, uitgeput liet ze zichzelf op de grond vallen. Ze hadden een zware training gehad om topfit voor de wedstrijd van morgen te zijn, "Jeetje wat was dit zwaar zeg." zei Freeke. "Ja maar echt hoor, ik doe het omdat het goed voor me is maar vrijwillig zou ik dit dus echt niet doen hé." overdreef Kyra met een glimlach, Amber grinnikte en nam daarna een grote slok water uit haar bidon. Amber was blij dat ze het met alle meiden hier wel goed kon vinden, maar met Freeke en Kyra had ze de beste band. De drie liepen naar de besprekingskamer om te bespreken wat de planning voor de volgende dag zou zijn.
De bespreking was geweest en Amber lag nu op haar kamer, ze zou morgen nog een ochtendtraining hebben en dan zouden ze vertrekken naar 'het stadion'. Ze deelde samen een kamer met Freeke die net naar de individuele bespreking was gegaan, over een uurtje begon de wedstrijd van Chloë die ze natuurlijk ging bekijken. Net toen Amber haar telefoon weg wilde leggen om te gaan douchen belde Frenkie haar, "Hey lieffie, stoor ik?" vroeg hij lief. "Nee hoor, ik wilde eigenlijk net gaan douchen maar dat kan wel even wachten." zei ze glimlachend tegen haar vriend, "Nu weet ik pas echt hoe jullie je voelen als wij op trainingskamp zijn of als we een wedstrijd in het buitenland hebben, want ik mis je echt heel erg!" gaf Frenkie eerlijk toe. "Awh lieffie, ik mis jou ook heel erg en ik ben heel erg blij dat we elkaar morgen weer zien!" zei Amber, Frenkie begon meteen te glunderen.
Na een lang telefoongesprek moest Frenkie gaan. Hij ging samen met Belle, Carel en Matthijs bij de wedstrijd van Chloë kijken die in Amsterdam gespeeld werd. De twee namen afscheid van elkaar en daarna besloot Amber om te gaan douchen. "Ik moet echt nog even beseffen dat mijn kamer maatje gewoon met 'de Frenkie de Jong' heeft." zei Freeke die inmiddels terug was van de individuele bespreking, Amber grinnikte. "Frenkie blijft voor mij gewoon Frenkie." zei Amber glimlachend, "In die anderhalve week zie je heel goed dat jullie van elkaar houden en dat jullie goed bij elkaar passen." zei Freeke. Amber bedankte Freeke glimlachend en ging daarna douchen omdat ze anders de wedstrijd van Chloë zou gaan missen.
De wedstrijd duurde nog maar 20 minuten en Chloë mocht Daphne gaan vervangen, ze zou nu eindelijk haar debuut maken en daar was ze trots op. Ze scande nog snel even de tribunes maar zag niemand die ze persoonlijk kende, ze wist dat Matthijs hier ergens in het 'stadion' zou zitten maar er waren zoveel mensen hier dat de kans klein was dat ze hem nu in 5 seconden zou zien. Jong oranje stond met 2-0 voor, Chloë onderschepte een aanval van Duitsland en speelde de bal naar haar teamgenoot Rosa die hem vervolgens klaar legde voor Marleen die de 3-0 scoorde.
Chloë hoorde een kwartier later het eindsignaal, de wedstrijd was met 4-0 uiteindelijk gewonnen. Ze gaf de tegenstander een hand en haalde daarna haar bitje uit haar mond, ze bekeek de tribunes nu eens rustig en vond uiteindelijk Matthijs. Snel Chloë zijn kant op en eenmaal daar aangekomen drukte ze haar lippen op die van hem, Matthijs schrok want hun relatie was nog geheim omdat Chloë niet wilde dat haar vader erachter kwam. Chloë merkte het, "Het maakt me allemaal niet meer uit, ik ben er wel klaar voor." glimlachte ze naar haar vriend. Matthijs keek zijn vriendin glimlachend aan en drukte daarna vol trots zijn lippen op die van haar, om zich heen hoorde de twee verschillende camera geluiden maar dat maakte voor het stel niks meer uit. Chloë gaf Belle, Carel en Frenkie snel een knuffel en daarna ook de familie van Matthijs die ook waren komen kijken. Achter de familie van Matthijs zag Chloë haar moeder, broertje en zusje staan. "Is pap er ook?" vroeg ze beangstigend aan haar moeder terwijl ze haar een knuffel gaf, "Je weet hoe hij is hé, hij wil absoluut niet in Amsterdam komen." vertelde haar moeder. Chloë knikte en bekeek haar moeder eens goed, ze had veel kleine wondjes op haar gezicht zitten en ook haar armen waren blauw, "Mam wat is dit allemaal?" vroeg ze geschrokken. "Niks." wuifde ze het weg, "En nu de waarheid alsjeblieft." zei Chloë bezorgd. "Oké, je vader wilde niet dat we bij je wedstrijd gingen kijken." zuchtte ze, Chloë keek haar moeder vol ongeloof aan. "Maar ik wil het er verder niet over hebben, je hebt een super goede wedstrijd gespeeld lieverd!" veranderde Chloë's moeder het onderwerp, Chloë knikte begrijpelijk. "Ik ga even snel douchen, ben zo terug." meldde ze, nadat ze aan Matthijs hetzelfde had gemeld vertrok ze naar de kleedkamers.
JE LEEST
When everything changed
FanficWanneer de drie beste vriendinnen Amber, Belle en Chloë verhuizen naar Amsterdam veranderd een heel groot deel van hun leven na die ene ontmoeting ❤️ Net zoals bij alle boeken zullen sommige er eerst door heen moeten komen, ik vind persoonlijk zelf...