Amber en Belle liepen in het centrum van Amsterdam, ze waren op zoek naar een verjaardagscadeautje voor het zusje van Belle. Ze liepen een straat in en zochten naar een make-up winkel, de winkel hadden ze al snel gevonden en toen de twee binnen waren gingen ze op zoek naar allemaal kleine make-up spulletjes. Ze hadden al een mandje gekocht en dan konden ze alle spulletjes er netjes in zetten, Amber had nog het idee om een fotolijstje erbij te geven. Geslaagd liepen de meiden de winkel uit terwijl Amber ondertussen een appje van Matthijs kreeg, geschrokken las ze het appje.
Matthijs:
Hey kunnen jullie snel terug komen naar huis,
de vader van Chloë is langs geweest en het
gaat nu niet zo goed met haar.
Amber:
We komen er zo snel mogelijk aan!
Het duurde niet lang voordat de meiden thuis kwamen, Amber en Belle liepen geschrokken de woonkamer in. Ze zagen namelijk dat Chloë in de armen van Matthijs lag met een theedoek op haar kaak, Amber was de eerste die naar Chloë toe ging. "Hey gaat het?" vroeg Amber bezorgd, Belle kwam er ook rustig bij zitten. Chloë knikte voorzichtig, "Wil je misschien vertellen wat er gebeurd is." vroeg Belle voorzichtig. Chloë keek Matthijs aan die de hint begreep, Matthijs vertelde het verhaal maar ook Matthijs wist niet wat er met de kaak van Chloë was gebeurd, dus vertelde Chloë dat stukje. Amber en Belle waren erg geschrokken zo kende ze de vader van Chloë niet, Matthijs wist ook niet wat hij hoorde toen Chloë vertelde waarom haar kaak nu zo blauw was.
"Ik ga wel even snel wat zalf kopen om de zwelling tegen te gaan, als je er dadelijk nieuw ijs inwikkelt moet het goed komen." zei Amber terwijl ze wat geld in haar tasje deed, "Komt goed." zei Matthijs waarna Amber vertrok richting de winkel.
Een paar minuten later kwam Amber weer thuis, "Kijk eens." zei ze terwijl ze de zalf aan Chloë gaf. "Dankjewel." zei Chloë zacht, "Geen probleem, rusten jullie anders maar even uit als jullie mij nodig hebben dan ben ik op mijn kamer." meldde ze waarna ze naar haar kamer liep. Matthijs smeerde de zalf op de kaak van Chloë, haar kaak was nu blauw en een beetje dik. "Netflix dan maar?" vroeg Matthijs, Chloë knikte voorzichtig praten zou later op de dag wel minder pijn doen als ze nu rustig aan deed.
En gelijk had ze, de meiden en Matthijs zaten aan het avond eten en praten deed nu veel minder pijn. "Morgen is de verjaardag van Tess, we vinden het niet erg als je hier blijft. Want als je meegaat is de kans groot dat je je vader tegenkomt eenmaal dat Tess en Fenne beste vriendinnen zijn." zei Belle tegen Chloë, "Hoe graag ik ook mee wil misschien is het inderdaad verstandiger als ik hier blijf." zei Chloë. "Ik heb om half 11 training en dan ben ik rond half 2 klaar, dan kan Frenkie ook meteen meekomen." zei Matthijs. "Ja, is goed." zei Amber, Frenkie zou mee naar de verjaardag van Tess gaan zodat hij nu de familie van Amber kon ontmoeten.
Om half 8 ging Matthijs naar huis, Chloë liep mee naar de deur. "Ik kom morgen meteen na de training naar je toe." zei Matthijs, "Is goed, tot morgen!" zei Chloë waarna Matthijs naar zijn auto liep. Hij reed weg en zwaaide nog een keer naar Chloë, Chloë zwaaide terug en liep daarna naar binnen.
"En hoe zit dat nou tussen jullie?" vroeg Belle nieuwsgierig, Chloë reageerde niet. "Hallo aarde op Chloë?" lachte Belle, "Oh ik dacht dat die vraag voor Amber bedoeld was." lachte Chloë. "Nou volgens mij gaat het tussen Amber en Frenkie wel goed." knipoogde Belle, Amber bloosde het ging inderdaad goed tussen haar en Frenkie. "We zijn gewoon goede vrienden nu." zei Chloë, "Niet meer?" vroeg Belle verbaasd. "Nee, gewoon goede vrienden." zei Chloë. "En je gevoelens voor hem, heb je die nog?" vroeg Belle. "Ja die heb ik nog en volgens mij heeft hij ook gevoelens voor mij, alleen ik durf geen relatie met hem aan vanwege mijn vader." vertelde Chloë teleurgesteld, de teleurstelling was in haar stem te horen. "Hey als je een relatie met die jongen wilt moet je dat gewoon doen en als je vader iets wilt doen dan weet ik zeker dat de jongens maar ook wij ervoor zorgen dat er niks gebeurd." stelde Amber Chloë gerust, er verscheen een glimlach op Chloë's gezicht. "Meen je dat echt?" vroeg ze, "Tuurlijk, we willen het beste voor elkaar toch?" vroeg Amber. Ja klopt, maar." verder kon Chloë niet praten want Amber kapte haar al snel af. "Dus als je een relatie met Matthijs wilt moet je dat gewoon doen, wij zullen altijd achter jou beslissing staan. We merken aan je dat je ongelukkig bent en dat is het laatste wat we willen." zei ze. Chloë glimlachte, jullie zijn echt de beste vriendinnen die ik maar had kunnen wensen. Amber en Belle kregen nu ook een glimlach op hun gezicht, "ABC squad forever." lachte Belle.
"Ik ga nog even het cadeautje van Tess inpakken, we kunnen daarna wel Netflix kijken met zijn drieën." stelde Belle voor. Het was lang geleden dat de drie meiden met zijn drieën Netflix gekeken hadden, want sinds dat Amber met Frenkie was en Chloë en Matthijs veel tijd samen deelde was er altijd wel een iemand weg. "Goed idee!" vond Chloë, "Ik vind het prima." stemde ook Amber mee in met het plan.
Nadat de meiden 5 afleveringen hadden gekeken van hun serie gingen ze naar bed, morgen was dan ook de verjaardag van Tess. Amber hoopte dat de vader van Chloë haar niet aan zou spreken, maar dat zou waarschijnlijk toch wel gaan gebeuren. Frenkie zou ook meegaan en dan zou hij de familie van Amber ontmoeten, wat zouden haar ouders van Frenkie vinden vroeg Amber zichzelf af. En met die gedachte viel ze in slaap.
Weer een nieuw hoofdstuk!🎉 Wij hopen dat jullie een leuke hemelvaart hebben gehad, vergeet niet om te stemmen want we stijgen steeds meer in de rangschikkingen! Fijn weekend allemaal en dan komt dinsdag weer een nieuw hoofdstuk!🎉
Groetjesssss van ons💕
JE LEEST
When everything changed
FanfictionWanneer de drie beste vriendinnen Amber, Belle en Chloë verhuizen naar Amsterdam veranderd een heel groot deel van hun leven na die ene ontmoeting ❤️ Net zoals bij alle boeken zullen sommige er eerst door heen moeten komen, ik vind persoonlijk zelf...