Hoofdstuk 25: Vertrekdag

652 22 2
                                    

Het was twee weken later en dat betekende dat Amber, Belle, Carel, Chloë, Donny, Estelle, Frenkie en Matthijs vandaag op vakantie gingen. Ze vlogen om half 10 en ze moesten 3 uur van te voren op Schiphol zijn, Frenkie zou de meiden om 6 uur ophalen want zo waren ze ruim op tijd. Matthijs en Carel zouden met Donny en Estelle meerijden want zo zouden er ook niet teveel auto's van de jongens op Schiphol staan, het was vanaf Schiphol 2,5 uur vliegen dus ze kwamen rond half 12 aan op Ibiza. Frenkie kwam aan bij het appartement van Amber en de andere twee meiden, het was 10 voor 6 dus Frenkie was ruim op tijd. Frenkie belde aan en Amber opende de deur, "Hey goedemorgen, heb je er een beetje zin in?" vroeg hij toen Amber de deur geopend had. "Hey goedemorgen, kom binnen. Tuurlijk heb ik er zin in, wat denk jij?" zei ze met een glimlach, Frenkie drukte een kus op Amber's voorhoofd en liep naar binnen. Belle en Chloë waren nog bezig met de laatste dingen in te pakken, dus Amber en Frenkie gingen op de bank zitten en wachtte totdat Belle en Chloë klaar waren

"Klaar voor?" vroeg Amber toen alle twee de meiden in de woonkamer stonden, "Ja hoor!" antwoordden ze allebei enthousiast. Ze liepen naar de auto en legde hun bagage in de kofferbak, iedereen stapte in en ze reden naar Schiphol.

Op Schiphol aangekomen moesten ze nog wachten op Estelle en de andere jongens, na 5 minuten kwamen ook zij aan op Schiphol en konden ze hun bagage gaan droppen.

Toen de groep door de douane heen was gingen ze ergens dichtbij de gate zitten, ze hadden net bij de Starbucks koffie en thee gehaald om een beetje wakker te worden. Na een tijdje ging de gate open, de groep checkte in en liepen daarna het vliegtuig in. Ze zochten snel hun plaatsen op en wachtte totdat het vliegtuig op zou stijgen. Het zou 2,5 uur vliegen zijn dus ze hoefde niet heel erg lang te vliegen.

Rond 12 uur kwam de groep aan bij de villa die speciaal voor de vakantie gehuurd was, het was een grote villa die de komende 2 weken voor de groep alleen was. De villa lag dicht tegen het strand aan en langs het strand zaten vele kleine, leuke restaurantjes met vele toeristische winkeltjes. De villa had vier slaapkamers, Amber en Frenkie deelde een kamer, Chloë en Matthijs deelde er samen een, Donny en Estelle hadden samen ook een kamer en de laatste kamer was voor Belle en Carel. Amber en Chloë hadden verwacht dat het een lastigere klus was voor Carel om verandering te kunnen creëren in Belle's standpunt, maar kennelijk wilde Belle voor Carel wel een uitzondering maken eenmaal dat de twee steeds meer naar elkaar toe groeide. De groep besloot om eerst even naar een lokale supermarkt te gaan om wat eten en drinken in te slaan

Nadat de groep een lokale supermarkt had weten te vinden waren al snel alle inkopen gedaan, het waren de basic spulletjes zoals flesjes water en wat fruit. De groep was ondertussen alweer aangekomen bij de villa en hadden besloten om de rest van de middag rustig bij het zwembad te liggen want ze waren nog redelijk moe van de vlucht en het vroege opstaan.

Amber was op Frenkie's rug geklommen en ze had haar armen om hem heen geslagen, Belle en Estelle zaten op de rand van het zwembad en de jongens lagen al in het zwembad. Donny kwam Estelle halen en zij liet zichzelf zakken in Donny's armen, Carel daarentegen had een heel ander plan om Belle helemaal het water in te krijgen. Hij zwom naar Belle toe en deed alsof hij haar op zou vangen, wonder boven wonder vertrouwde Belle Carel wat ze niet had moeten doen want Carel trok op het laatste moment zijn armen weg waardoor Belle kopje onderging. Belle kwam al snel boven water en probeerde Carel nat te gooien met het zwembadwater, maar Carel was al snel weg gezwommen dus moest Belle hem eerst te pakken krijgen.

Na de verkoeling in het zwembad besloten ze om nog even te zonnen en daarna zichzelf op te frissen zodat ze vanavond over de boulevard konden lopen om alles een beetje te verkennen en een leuk restaurantje konden vinden om daar te gaan eten.

Amber had een wit buik shirtje aan met een zwart broekje waar een wit patroon op liep (outfit staat in de media), ze deed het kettinkje die ze van Frenkie gekregen had om en keek goedkeurend in de spiegel. Frenkie was bijna klaar met omkleden want zijn shirt trok hij pas aan als ze weg zouden gaan, hij liep naar Amber toe en ging achter haar staan. Hij sloeg zijn armen om zijn vriendin heen terwijl Amber haar hoofd naar achteren liet zakken zodat hij zou rusten op Frenkie's schouder, Frenkie draaide Amber om zodat hij nu haar mooie gezicht zag. Hij plaatste een plukje haar die niet bij Amber's staart zat achter haar oor en zette zijn lippen op die van haar, na de zoen trok Frenkie zijn shirt aan en konden de twee naar beneden waar ze met de groep afgesproken hadden om te wachten.

De groep liep al een tijdje over de boulevard en daarom besloten ze om even over het strand te lopen, de zon ging ondertussen onder dus een mooi uitzicht was er ook bij. Na een tijdje lopen nam de groep een pauze bij het water. Estelle, Donny, Chloë en Matthijs waren foto's aan het maken en Frenkie en Amber genoten van het mooie plaatje voor zich. Frenkie had zijn arm om Amber's middel geslagen en Amber had haar hoofd op zijn schouder gelegd, op een gegeven moment hoorde de twee het geluid van een camera. Belle en Carel stonden foto's van de twee te maken, Amber rolde met haar ogen en legde haar hoofd weer op Frenkie's schouder ze hoorde Frenkie grinniken en voelde hoe hij een kus op haar hoofd drukte.

Bij een restaurantje langs het strand ging de groep avondeten, de jongens waren druk in gesprek over het volgende seizoen. Belle stuurde de foto's door die ze had gemaakt van Amber en Frenkie en legde daarna haar telefoon weg, Amber bekeek de foto's en ze moest bekennen dat het hele leuke foto's waren geworden, ze deed haar telefoon in haar tasje die ze mee had en luisterde naar het gesprek van Chloë en Estelle.

"Jij en Frenk zijn echt schattig samen." zei Estelle tegen Amber. Amber glimlachte wat verlegen, ze wist nooit zo goed wat ze moest doen als haar beste vriendinnen dit tegen haar zeiden. Ze keek naar Chloë en Belle die haar glimlachend aan keken, ze gaf een dankbare glimlach naar haar vriendinnen en keek Frenkie aan. Wat was ze toch blij dat ze hem had leren kennen, haar leven was nu in zo'n korte tijd al zo erg veranderd.

 Wat was ze toch blij dat ze hem had leren kennen, haar leven was nu in zo'n korte tijd al zo erg veranderd

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

De foto die Belle had gemaakt van Amber en Frenkie

When everything changedWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu