Vandaag was de verjaardag van Tess. Amber, Belle en Frenkie zouden naar Eindhoven gaan want daar werd de verjaardag gehouden eenmaal dat de meiden uit Eindhoven kwamen. Matthijs zou vandaag bij Chloë blijven vanwege de gebeurtenis die zich die dag ervoor plaats had gevonden. Om half 4 zou het feest beginnen en de drie zouden om 3 uur aankomen, dat gaf Frenkie de tijd om rustig kennis te maken met de familie van Amber en het gaf Belle even de tijd om met haar familie nog wat tijd door te brengen voordat alle mensen zouden komen. Om kwart voor 2 ging de deurbel wat betekende dat Frenkie en Matthijs er waren, Chloë opende de deur. Ze begroette de jongens vriendelijk en liep samen met de jongens naar de woonkamer waar Amber en Belle zaten.
"Jullie redden het wel?" vroeg Amber aan Chloë en Matthijs, de meiden en Frenkie stonden klaar om te vertrekken richting Eindhoven. "Ja hoor!" antwoordde Chloë, ze had nu weer een beetje tijd met alleen Matthijs. "Is goed, tot vanavond dan!" zei Amber terwijl ze Chloë een knuffel gaf
De autorit ging snel voorbij, Frenkie parkeerde de auto voor het huis van Belle. "Tot zo!" zei Belle waarna ze haar sleutels in het slot stak, haar zusje was de eerste die op haar af vloog. De voorbereidingen voor het feest waren al klaar dus konden ze nu een half uurtje op de bank zitten om wat bij te praten.
Ondertussen kwamen Amber en Frenkie aan bij het ouderlijke huis van Amber, de drie vriendinnen waren opgegroeid in dezelfde buurt en vroeger werd daar ook maar al te goed gebruik van gemaakt. Zo konden ze veel later naar huis en als ze gingen afspreken moesten de meiden niet heel vroeg opstaan. Amber gaf Frenkie nog snel een kus op zijn wang voordat ze op de deurbel drukte, Frenkie keek haar grijnzend aan maar dat moment werd al snel verstoord door de moeder van Amber die de deur opende. "Hey meisie je bent er weer." zei ze enthousiast en ze gaf haar dochter een knuffel, toen Amber terug trok uit de knuffel keek ze Frenkie aan. "Mam dit is Frenkie." zei ze met een glimlach, "Dus jij bent dus de grote liefde waar Amber het zo vaak over heeft." zei Amber's moeder glimlachend. Amber rolde met haar ogen, waarom moest haar moeder dit nou weer doen, haar vader zou zoiets ook wel weer gaan doen dacht ze. Frenkie stelde zichzelf nog even netjes voor en keek daarna Amber grijnzend aan. "Ik hoop dat je alleen maar goede dingen over mij hebt gezegd." zei Frenkie glimlachend toen ze naar binnen liepen, de moeder van Amber was al de woonkamer ingelopen. "Ja tuurlijk, maar er valt ook helemaal niks negatiefs over jou te vertellen." glimlachte Amber verliefd, "Lief!" zei Frenkie waarna hij een kusje op Amber's voorhoofd drukte. De twee liepen nu ook de woonkamer in waar de vader en het broertje van Amber op de bank zaten te wachten. "Hallo ik ben Henry de vader van Amber." begroette ze elkaar hand schuddend, "Frenkie, leuk u te ontmoeten!" zei Frenkie beleefd. "Zeg maar je hoor." zei Henry vriendelijk. "Hey, ik ben Finn." stelde het broertje van Amber zichzelf voor aan Frenkie, "Hey ik ben Frenkie, leuk je te ontmoeten!" zei Frenkie.
Na nog een een uurtje gepraat te hebben gingen ze naar de verjaardag van Tess, Amber belde aan want Finn had het cadeautje van Tess in zijn handen. "Hey kom binnen!" zei Tess enthousiast, iedereen feliciteerde Tess en liep daarna naar binnen. Amber zocht naar de ouders van Belle en Tess om ze ook te feliciteren met hun dochter, ze keek rond en zag ze op een gegeven moment staan. Het was geen verrassing dat ze aan een tafel stonden met de ouders van Chloë. Dit betekende ook dat de vader van Chloë erbij stond en daar zat Amber nu niet echt bepaald op te wachten, ze feliciteerde snel de ouders en probeerde zo snel mogelijk weg te komen. Maar helaas de moeder van Chloë hield haar tegen, "Waar is Chloë?" vroeg ze. Amber keek naar de vader van Chloë die haar een boze blik gaf, "Ze voelde zich niet zo lekker dus ze is thuis." antwoordde ze. Amber zag hoe de vader van Chloë gemeen knikte, "Uhm ik ga even Belle zoeken." loog ze. Ze wist precies waar Belle nu was dus liep zo snel mogelijk naar de plek waar Belle stond.
Amber, Belle en Frenkie raakte in een goed gesprek, totdat Belle Amber aanstootte. "Ik denk dat het niet zo lang meer gaat duren totdat wij familie van elkaar gaan worden." zei Belle lachend en wees naar Finn en Tess die het wel heel erg gezellig hadden, Amber glimlachte ze wist dat Finn de laatste tijd veel met een meisje aan het appen was maar of dat Tess was wist ze niet.
Bij Chloë was het rustig, ze had net samen met Matthijs een spelletje gespeeld en nu lagen ze samen op de bank een film te kijken. De film was afgelopen en Matthijs keek Chloë aan, "Ik hou van je." zei hij en haalde een plukje haar weg en plaatste het achter Chloë's oor. Chloë glimlachte verlegen, ze had deze woorden van Matthijs al een paar keer eerder gehoord maar deze keer voelde het anders, de andere keren had ze ook nog de angst voor haar vader maar ze merkte ook aan Matthijs dat het nu anders was. "Ik meen het Chloë." zei Matthijs nu wat serieuzer, "Ik weet niet of je er al klaar voor bent, maar ik vroeg mezelf af of je misschien mijn vriendin wilt zijn?" was de vraag die Matthijs stelde. Hij keek Chloë wat onzeker aan, "Tuurlijk wil ik dat!" zei Chloë verrast. Ze omhelsde Matthijs en gaf hem een kus, Matthijs keek Chloë blij aan. "Nu mag ik eindelijk zeggen dat jij van mij bent." zei Matthijs terwijl hij verliefd Chloë aankeek, Chloë schoot in de lach om de woorden van Matthijs. "Lach je mij nou gewoon uit." zei Matthijs glimlachend, Chloë dacht al te weten wat Matthijs nu van plan was dus probeerde ze snel weg te komen. Maar ze was al te laat Matthijs hield haar tegen en kietelde haar, precies wat Chloë dacht. "Matt stop!" kreeg ze er nog lachend uit, "Wat is de prijs dan?" vroeg Matthijs grijnzend. Chloë dacht na, "Een kusje?" vroeg ze hopend dat Matthijs er akkoord mee ging. "Dat vind ik nou eens een goede prijs." zei Matthijs grijnzend terwijl hij Chloë los liet, Chloë drukte een liefdevolle kus op de lippen van Matthijs. "Zo blij meneertje?" vroeg Chloë glimlachend, "Zeker weten." zei Matthijs trots. Hij pakte de afstandsbediening en koos samen met Chloë een volgende film uit.
Op de verjaardag was het ondertussen al wat drukker geworden, Frenkie was even wat drinken halen en dat gaf de vader van Chloë de gelegenheid om een praatje te gaan maken met Amber. "En nu de echte reden waarom Chloë hier niet is." zei hij streng tegen Amber, Amber keek nog even snel om haar heen om te kijken of Frenkie in de buurt was maar helaas ze moest het gesprek nu wel aan gaan. "Omdat haar kaak nu blauw is door iemand waar ze nu liever uit de buurt bij blijft." antwoordde ze, "Als zij ook nog maar iets met een ajax speler te maken krijgt dan heeft niet alleen zij maar ook jij een groot probleem!" dreigde hij. Amber schrok van de nogal heftige uitspraak die de vader van Chloë zojuist had uitgesproken, ze zag in haar ooghoek dat Frenkie aankwam lopen. De vader van Chloë zag het ook en keek Amber nog een keer vuil aan, toen Frenkie bij Amber aan was gekomen gaf de vader van Chloë Frenkie nog een vriendelijke glimlach en liep toen weg. "Wie was dat?" vroeg Frenkie nieuwsgierig, "De vader van Chloë." antwoordde Amber kort. Frenkie keek Amber geschrokken aan en gaf haar een kus op haar slaap, Amber keek richting de vader van Chloë die haar weer vuil aankeek.
Na een tijdje besloten Amber, Belle en Frenkie dat het tijd was om te gaan, "Doe maar de groetjes van mij aan Chloë." zei de vader van Chloë met een grijns op zijn gezicht tegen Amber. Frenkie sloeg beschermend een arm om Amber heen en liep richting de auto, en nu zo snel mogelijk terug naar het veilige Amsterdam dacht Amber.
Eindelijk een nieuw hoofdstuk en we zijn heel erg blij dat we terug zijn, omdat jullie zo lang hebben gewacht op een nieuw hoofdstuk hebben we daarom ook een extra lang hoofdstuk!
Groetjesssss van ons💕
JE LEEST
When everything changed
FanfictionWanneer de drie beste vriendinnen Amber, Belle en Chloë verhuizen naar Amsterdam veranderd een heel groot deel van hun leven na die ene ontmoeting ❤️ Net zoals bij alle boeken zullen sommige er eerst door heen moeten komen, ik vind persoonlijk zelf...